Muffinrex Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min! Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min! Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. Hva skal jeg gjøre? Jeg fant forresten ut at jeg hadde for lite plass på minnekortet til å kunne spille LBP lenger. Usikker på om dette er problemet, men jeg får avinstallere Facebook-appen for å klargjøre plass. Pokkers 4GB-minnekort! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) etter en krasj så er det disse to du kan bruke... ( http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Technical-Help/How-do-I-access-Recovery-Mode-Safe-Mode-on-the-PlayStation-Vita/td-p/15601543 ) 1) Restart the PS Vita System 2) Rebuild Database angående 2 så fikser det ting og tang etter en frys... uten å slette noe... har du kun 4gb så er det bare glemme alt av app, etter oppdateringen av systemet.. du trenger hele korte til lbpv spillet... . jeg betalte 700kr for 32gb i sommer når jeg kjøpte min... så er vel billigst nå... Endret 9. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har funet ut problemet, og jeg kommer til å trenge hele kortet til to spill: LBP og Gravity Rush. Så lenge jeg bare har disse to spillene, en demo og de appsa jeg trenger, funker det fint. Skal skaffe meg et på 32Gig så fort som mulig etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå