Gå til innhold

[Løst] Min PS Vita fryser, hjelp!

Muffinrex

Anbefalte innlegg

Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min!

Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. :nei:

Hva skal jeg gjøre? :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, her er greia: Jeg kjøpte meg en PS Vita med LittleBigPlanet for 3 dager siden. Jeg har kommet sånn passe langt ut i spillet, men hver gang jeg prøver å gå på et scoreboard på slutten av et nivå, fryser Vitaen min!

Jeg har prøvd og holde inne på/av-knappen og restartet systemet, men jeg har ikke turt å røre de andre greiene. Men uansett skjer dette gang på gang. :nei:

Hva skal jeg gjøre? :hm:

Jeg fant forresten ut at jeg hadde for lite plass på minnekortet til å kunne spille LBP lenger. Usikker på om dette er problemet, men jeg får avinstallere Facebook-appen for å klargjøre plass. Pokkers 4GB-minnekort!
Lenke til kommentar

etter en krasj så er det disse to du kan bruke... ( http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Technical-Help/How-do-I-access-Recovery-Mode-Safe-Mode-on-the-PlayStation-Vita/td-p/15601543 )

1) Restart the PS Vita System

2) Rebuild Database

angående 2 så fikser det ting og tang etter en frys... uten å slette noe...

har du kun 4gb så er det bare glemme alt av app, etter oppdateringen av systemet.. du trenger hele korte til lbpv spillet... . jeg betalte 700kr for 32gb i sommer når jeg kjøpte min... så er vel billigst nå...

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...