RBW Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har du hoppet på trenden med å kjøpe julegavene på nett? Guide: Julegavehandel på nett Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Triks? Er jo direkte dum hvis du ikke vet dette allerede. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen som har en dårlig dag på jobb? Forsiden: Test as ""jau"da" Undertittelæafkjreæøjhgpsir fsdfsdffsdfsf Les hele Saken. ^eller noe slikt Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg skjønner ikke hva alle sitt problem er med at det blir listet ett par gode råd. Det som er allmennkunnskap for de fleste, er det ikke nødvendigvis alle som kan! 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Triks? Er jo direkte dum hvis du ikke vet dette allerede. Har ikke bladd meg til side 2 engang, og allerede nå reagerer jeg på innlegget ditt. Mulig det bare er min familie, men det ville aldri falt meg inn å lage ønskeliste på nettet, eller å lære ungene mine det. Så bortskjemt har jeg/vi aldri vært. Hjemme hos oss har vi lært å være glad for det vi får, og heller ikke forvente oss noe. Er det noen som spør om gavetips/ønsker, så blir det gitt, gjerne fokusert i prisområdet vi vet giver vil kunne være komfortable med. Har jeg noen gang blitt skuffet i julen? Nei, aldri, så vidt jeg husker, og heller ikke barna. 1 Lenke til kommentar
Dagger907 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 www.onskdeg.no Opprett ønskelister til bryllup, jul, bursdag og alle andre anledninger. Del listene med venner & familie - få oversikt over deres ønskelister. 100% gratis. Var et prosjekt på HiO jeg var del av. Del ønskelistene deres med enkelhet på nett, gratis og med funksjonalitet! God jul Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Triks? Er jo direkte dum hvis du ikke vet dette allerede. For ufattelig mange av disse uvitende, eller "dumme" menneskene Endret 19. desember 2012 av Bakken91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå