Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg forstår egentlig ikke linken allikevel :-P Altså, Jeg ser den med Illuminati og verdensherredømme og Antikrist og verdensherredømme, men er dette en vanlig link å dra? At Illuminati bygger opp under Antikrist?

Jeg har ikke så mye greie på dette, men jeg visste ikke at kristendommen var så tydelig i forbindelse med Illuminati, hvis dette er tilfellet?

Eller er det enkelte sekter med kristne, som igjen bare er en brøkdel av konspiratorikerene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å øke forvirringen ytterligere, påstår visstnok Illuminati selv at de styrer utviklingen mot mer tro på dommedag og endetidsprofetier. Det ligger en kursvideo på youtube ("training video leaked from Illuminati"). Der antydes det at de kristne vil bli lurt til å akseptere dem, fordi de kristne vil tro at det er oppfyllelsen av endetidsprofetier. Har lest andre steder at mange predikanter er med i Illuminati.

 

Dette er jo egentlig veldig bekymringsfull informasjon for meg som kristen. Men uansett hvor mange kristne som blir styrt av slike organisasjoner, er jeg sikker på at Bibelen er Guds Ord, og at det finnes kristne som har sin skatt i himmelen.

Lenke til kommentar

Tja... en mulighet er at man har kommet så langt med å avvæpne befolkningen (via våpenlover og våpenbegrensninger) at det ikke spiller noen rolle. Hva er dine våpen når de kommer for å hente deg, høygaffelen og youtube-videoen? En annen mulighet er at det er en hensikt med disse avsløringene, at de på en bisarr måte ønsker å bli kjent.

På den annen (eller tredje) side, hvis pyramidesymbolet deres er på dollarseddelen, når var de IKKE kjent?

Lenke til kommentar

Du ser hvor langt du må strekke deg for å nå de konklusjonene du når? Ironisk nok så sår du egentlig ikke noen konklusjon i det hele tatt, siden du sidestiller flere mulige alternativer og påpeker at de alle kan være like gjeldende. Hele konseptet holder mindre vann enn ett fiskenett uten at mottakeren selv fyller inn hullene og fantaserer frem konklusjoner og mulige vinkler, som du selv nettopp gjorde. Jeg vet dette kommer til å høres nedlatende ut, men jeg håper en dag du vil se tilbake på det du har skrevet og at du vil være glad for at det er noe du har lagt bak deg. Fordi det henger ikke på greip. Ikke litt engang :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...