Tord92 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 men hva har eminem med dette å gjøre a? sto bare avsnitt etter avsnitt med historie på engelsk der. umulig for meg å tolke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kort fortalt på engelsk: In subsequent use, "Illuminati" refers to various organizations claiming or purported to have unsubstantiated links to the original Bavarian Illuminati or similar secret societies, and often alleged to conspire to control world affairs by masterminding events and planting agents in government and corporations to establish a New World Order and gain further political power and influence. Central to some of the most widely known and elaborate conspiracy theories, the Illuminati have been depicted as lurking in the shadows and pulling the strings and levers of power in dozens of novels, movies, television shows, comics, video games, and music videos.Kort fortalt på norsk: Dagens "Illuminati" brukes om en usynlig gruppe som har en usynlig hånd på alle verdenshendelsene, alle verdens selskaper og personer med makt. De kontrollerer verdenen med en usynlig hånd, og kan gjøre hva de vil. Likevel klarer de ikke å få bukt med tullete forumbrukere og youtubevideoer som lister opp alle "bevisene" for deres tilstedeværelse. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Kort fortalt på engelsk: Kort fortalt på norsk: Dagens "Illuminati" brukes om en usynlig gruppe som har en usynlig hånd på alle verdenshendelsene, alle verdens selskaper og personer med makt. De kontrollerer verdenen med en usynlig hånd, og kan gjøre hva de vil. Likevel klarer de ikke å få bukt med tullete forumbrukere og youtubevideoer som lister opp alle "bevisene" for deres tilstedeværelse. Faktisk, hvor bedre hadde det ikke vært for "Illuminatiet" at denne posten din ikke blir fjernet? Og ikke minst hele tråden. At dette blir oppfattet som konspirasjonsteorier og skrøner er jo bare positivt for dem isåfall. Og "Illuminatiet" kunne på en annen side ikke ha tatt for store sjanser ved å stoppe en liten norsk forumtråd, folkene bak Diskusjon kunne ha fått mistanke hvis forumet deres plutselig hadde blitt infisert av kode som slettet tråder med Illuminati i. Hvorfor skulle de ha brydd seg, denne tråden eller andre forumtråder har ikke nok innflytelse til å påvirke dem litt en gang. I tillegg, Illuminatiet er jo bare mennesker (ikke guder eller ånder, sant?), så de kan ikke kunne alt. De kan ikke ha kontroll på alle teknologiske glipper, det er ikke bare-bare å kunne kontrollere alt. Har egentlig ikke mye peiling på "Illuminati", og har egentlig ikke en formening om saken uten om at jeg synes hele greia virker litt vel overdreven. At selskaper, presse og penger styres av folk med større makt er jeg ikke i tvil om, men at det er en satanistisk gruppe som vil ta over verden, tja... Men diskutèr i vei folkens, hvert innlegg forlenger livet! Endret 13. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg lurer på om poetene bak illuminati koser seg med tanken at folk faktisk tror på det vrøvlet der. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg lurer på om poetene bak illuminati koser seg med tanken at folk faktisk tror på det vrøvlet der. Gode penger å tjene på folk som tror på alle røverhistorier Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg antar at dette er en ganske kjent sak, men jeg fikk vite i går at World cup i Stockholm i 1958 aldri eksisterte. Den foregikk i LA og Ny, USA... Og dette er det faktisk folk som tror... http://www.redcafe.net/threads/the-world-cup-didnt-happen-in-1958-it-was-all-a-lie.179783/ Endret 14. november 2013 av Leifen18 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Diskusjonen går mye på at dem skjuler seg, men viss dem er verdens mektigste organisasjon så har dem vel ikke ett behov for det? Om folk vet at dem eksisterer eller ikke spiller vel ingen rolle? Det blir også sagt at dem eier Google(?) men kontrollerer ikke YouTube(?) Google eier YouTube... Jeg vet ikke om konspirasjonsteoretikere er litt lite med eller om dem i likhet med religiøse trenger noe mer enn det verden har å tilby for å gidde og leve, men vær så snill, finn dere en annen hobby. Lenke til kommentar
kgslask Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Nei, det blir ikke fler og fler. Det bare virker sånn på internett. Nettet gjør at likesinnede finner hverandre. Akkurat som jeg finner gamle venner, kolleger og studiekamerater på facebook som jeg ikke har snakket med på årevis. Det betyr ikke at jeg har fått flere venner, bare at det er lettere å finne dem. Geir Det er nok flere og flere som blir overbevist om jukset. Jo mer man studerer saken, fra mest mulig objektivt hold, jo mer tydelig blir det. Det er ikke alle som har hatt en mening om 9-11 fra starten av. Mange er blitt gjort oppmerksomme på alt snusket i denne gigantsaken kanskje først ti år etter det skjedde og ut fra diskusjonstråder, videoklipp og dokumenter/dokumentarer gjør seg opp en mening deretter. Kildematerialet på nett er ikke lenger bare noe tilfeldige duster har laget. Det er gjort mye seriøst arbeid som dokumenterer saken og det er ikke i den offisielle forklaringens favør. Architects and Engineers er den absolutt største og har mange kyndige (fagfolk) fra konstruksjon/byggebransjen, samt brannkyndige. http://www.ae911truth.org/en/evidence.html http://wtc7.net/ Kathy McGrade, B.S -- Metallurgical Engineering Endret 19. november 2013 av kgslask Lenke til kommentar
Sukkertøy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 At bygningene imploderte så perfekt ned som om det skulle vært proefsjonelle rivningsfirmaer som stod bak. bare DET burde få folk til å løfte et øyebryn og si "hæ?"... Men nei. her skal vi stole blindt på hva media forer oss, og sauehjerne-presidenter sier. For vi har jo alle sett før at presidenter lyver jo aldri.. og ihvertfall ikke midt oppi trynet på oss.... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 ok så når jeg kommer med konkrete bilder så er det fordi de er dopa.. Greit. Her kan man visst ikke vinne med dere. Det kommer vel aldri komme noe "hmm ja det her ser vel litt merkelig ut men.." fra dere. Uansett hva man kommer med her. Ja litt merkelig er det jo, hørt d'evils - jay z? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 At bygningene imploderte så perfekt ned som om det skulle vært proefsjonelle rivningsfirmaer som stod bak. bare DET burde få folk til å løfte et øyebryn og si "hæ?"... Men nei. her skal vi stole blindt på hva media forer oss, og sauehjerne-presidenter sier. For vi har jo alle sett før at presidenter lyver jo aldri.. og ihvertfall ikke midt oppi trynet på oss.... Så Bill Clinton sin utroskapsskandale var rigget av Illuminati? Lenke til kommentar
Sukkertøy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ja har hørt den, og disse sangene som har beskjeder når man spiller dem bakover. Da snakker jeg selvsagt der ordene tydelig blir sagt. Det er jo jævlig rart.. synes nå jeg ihvertfall. Så Bill Clinton sin utroskapsskandale var rigget av Illuminati? ja Priim. Det er NØYAKTIG hva jeg sa.. NØYAKTIG!! Helt riktig! JA! Bra lest Priim!! Bra jobba!! Ps. Endret 19. november 2013 av Sukkertøy Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ja har hørt den, og disse sangene som har beskjeder når man spiller dem bakover. Da snakker jeg selvsagt der ordene tydelig blir sagt. Det er jo jævlig rart.. synes nå jeg ihvertfall. ja Priim. Det er NØYAKTIG hva jeg sa.. NØYAKTIG!! Helt riktig! JA! Bra lest Priim!! Bra jobba!! Ps. Nytt blogginnlegg? - Ja jeg gjør narr av illuminati. Endret 19. november 2013 av Priim Lenke til kommentar
Sukkertøy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Ja men så slutt å dra inn andre tråder i denne tråden da bare fordi du skal være sutreunge. Hold deg til topic! Ja gjør narr av illuminati alt du orker. Det betyr null. Endret 19. november 2013 av Sukkertøy Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er det vanskelig å tro at de øverste personene i samfunnet sammerbeider for å få mer penger og makt? Er bare det at folk tar det for langt med nwo osv... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 9/11 har vi ett par hundre sider med diskusjon på fra før, og det meste burde være oppklart der, så annbefaler å heller lese disse enn å starte opp en 9/11 greie her. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er det vanskelig å tro at de øverste personene i samfunnet sammerbeider for å få mer penger og makt?Nei. Det gjør de. De arbeider for å få mer penger og mer makt. Og de får dette da de har klart å lure befolkningen til å tro at verden "raser sammen" dersom de velger partier som for eksempel bare ønsker at staten skal ivareta våre grunnleggende rettigheter, slik som ytringsfrihet, avtalefrihet, osv. Er bare det at folk tar det for langt med nwo osv...Det konspirasjonsteoretikerne ikke helt forstår er vel det at herskereliten får sin makt fra folket helt legitimt. Konspirasjonsteoretikerne snakker heller aldri om alternativene som ville ha satt en sterk begrensning for maktkåte politikere. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ja men så slutt å dra inn andre tråder i denne tråden da bare fordi du skal være sutreunge. Hold deg til topic! Ja gjør narr av illuminati alt du orker. Det betyr null. Som i di fleste andre deler av forumet så koser jeg meg fortsatt. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 At bygningene imploderte så perfekt ned som om det skulle vært proefsjonelle rivningsfirmaer som stod bak. bare DET burde få folk til å løfte et øyebryn og si "hæ?"... Mener du at en bygning som får flere etasjer kuttet av av et fly IKKE skulle kollapse på seg selv? Ærlig talt... 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Rendezvous With Destiny Endret 22. november 2013 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå