Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Siden du syns dette bare er tull hva gjør du her inne fortsatt slimda? Du er jo overbevist om at jeg kommer med sprøyt og at det ikke er hold i dette så da hadde ihvertfall ikke jeg opphold meg i en tråd der jeg syns det bare ble snakket tøv? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Siden du syns dette bare er tull hva gjør du her inne fortsatt slimda? Du er jo overbevist om at jeg kommer med sprøyt og at det ikke er hold i dette så da hadde ihvertfall ikke jeg opphold meg i en tråd der jeg syns det bare ble snakket tøv? Jeg er interessert i hva slags fakta dere har å komme med, om dere i det hele tatt kommer med noe. Dessuten gir tråder som dette meg dypere innsyn i hva som gjør at folk tror på konspirasjoner. Endret 8. desember 2012 av Slimda 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Siden alle dem har taushetsplikt vet vi strengt tatt ikke. Men det er ikke "veldighet" de driver på med. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Se. Hør hva de sier. http://www.youtube.com/watch?v=BdmlIQ7ow8E Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 @ Kvinnen - trenger du mer info om saker så har du alltids http://www.nyhetsspeilet.no/ 100% troverdig... 3 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg tror vi skal være mere redd for at Kineserne tar over verden en en hemmelig organisasjon opphengt i symbolikk. Kineserne kunne godt ha greid det om de ruster opp nok, både mannskapet, økonomien og den industrielle makten er til stede. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvor gammel er du, kvinne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 En sangtekst betyr ikke at det er ekte. Det burde være åpenbart, ellers ville du sitert hauger med norsk svartmetall hvor de dreper unger og voldtar kvinner. At Katy Perry "solgte sjelen sin" som hun sier, kan jeg ikke gå dypere inn på. Hun vokste opp i en dypt religiøs familie, og valgte å bli musiker isteden. Har uansett ikke funnet en uklipt versjon av intervjuet, så tar det med en teskje salt. 3 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=qkhBTuDhUNs Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Og hvor lenge har du hørt på Rihanna, Jay-Z, Chris Brown og alle andre artister? @ Kvinnen - trenger du mer info om saker så har du alltids http://www.nyhetsspeilet.no/ 100% troverdig... For to år siden møtte jeg og et par venner på en syk dame utenfor den japanske ambassaden som mente at Hitler var på jødenes side og finansiert av dem, holocaust var bare oppspinn og at jøder tror på Satan. Hun refererte til nyhetsspeilet og at vi skulle lese der for å finne ut mer om det hun snakket om. Etter "demonstrasjonen" falt hun på bæsj. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://www.youtube.c...h?v=qkhBTuDhUNs Videoen håner jo illuminati, og virker å være sarkastisk. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Du, og dere "pro-illuminati" kan gjerne komme bevis, som tyder på at dette faktisk stemmer, før dere hiver deres rare meninger ut av det blå. Jeg har selv produsert dusinvis med linker om emnet. TS bidrar litt mere med dette billedmaterialet. Jeg har til gode å se min dokumentasjon tilbakevist. Det billedmateriale vi ser i denne tråden er ekte nok. Man kan spekulere om hva det betyr, det får hver enkelt finne ut av. Offisiell informasjon fra frimurerne kan de som vil se på ... å ta for "god" fisk. Vi har bedre kilder enn som så. Ikke glem at muslimer ikke er mye velkommen blant frimurerne, det er "død over muslimer" vanligvis. Muslimer har sitt eget brorskap, det heter "Muslim brotherhood". Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja. Illuminati er høyst virkelig. De er godt i gang med å overta hele verden. De eneste som står i veien og som har gjort det i århundrer er islamistene som prøver så godt de kan å bekjempe nWo/illuminati/Lucifer. Dette har ført til at The powers that Be her i vesten satte i gang The war on terror gjennom å jevne twin towers med jorda, og skylde på eksteme muslimer som et forsøk på å ta knekken på de siste som står i veien for komplett verdensherredømme. Jeg håper verden får øynene opp for dette snart slik at vi alle kan bli frelst. 6 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja jeg ønsker ikke tvinge på noen her noen konspirasjonsteori og jeg er ikke den som faller for tull og tøv. Og det føler jeg heller ikke at jeg gjør denne gangen. Illuminati er så sterkt "in your face"når man begynner se litt nærmere på det at man kan ikke unngå å se at det er noe veldig rart med det hele. Men at noen velger slå hardt ned på noe de ikke har brukt fem minutter engang på å sjekke ut, de tar jeg ikke veldig seriøst som motargumentere. Ugyldig debattanter i en slik debatt synes nå jeg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Tro meg, det er ingen håp for menneskeheten uansett hva vi finner på. Mennesket er gjennomrottent og gjør hva som helst for penger og slikt blir det hverken store samstemte organisasjoner som kan ta verdensherredømmet eller fred av. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvis de er så "hemmelige" hvorfor åpenbarer de seg så tydelig gjennom massemedia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Offisiell informasjon fra frimurerne kan de som vil se på ... å ta for "god" fisk. Vi har bedre kilder enn som så. Ikke glem at muslimer ikke er mye velkommen blant frimurerne, det er "død over muslimer" vanligvis. Muslimer har sitt eget brorskap, det heter "Muslim brotherhood". Slik jeg har forstått det trenger man bare å tro på en arkitekt av universet (gud). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vil påstå at den håndsignalen er ytters sjeldent man gjør.. Jeg vet ikke hva dagens ungdom gjør, men i min tid betydde det signalet, utført med et lite vrikk med håndleddet, at noe var "midt i blinken". Tenk deg at du kaster en dartpil på en blink: Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå