Fibonacci Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Dårlig dag? Ble det ingenting av dommedag den globale mentale oppvåkningen? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Dårlig dag? Ble det ingenting av dommedag den globale mentale oppvåkningen? Det skyldes illuminati helt sikkert! Lenke til kommentar
Populært innlegg jjkoggan Skrevet 21. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2012 Greitt, "Illuminati" eksisterer ikke! Deretter blir det - 911 var ingen konspirasjon! - Frimurererne er en veldedig organisasjon! - Droner er bra mot terrorister! - Uverdig behandling av Breivik! - Våpen dreper, forby våpen! Sad to see a vision of the world in such black and white tones, either you are with us or you're against us, either you buy into all conspiracy theories or you are an ignoramus who is led like sheep Most of us don't see so much in either or but in probablys and maybes, we just need more evidence than anything you and your comrades have presented. Why? Because our life experiences are likely different, we have much more faith in human nature and we think big secrets are hard to keep most conspiracies functioning. 11 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er høy og tror fortsatt ikke på illuminati, så fuck dere som forbinder weedsmokers og de som har tvangsforestillinger 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 For min del kan du tro på media så mye du vil, ikke mitt problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 At de har opprettet et fond før hun var bekreftet død i media, betyr jo ikke at foreldrene ikke har vist det en god stund at hun var død. LOL, stoler ikke på hva media sier, men må likevel få en bekreftelse fra media før hun er bekreftet død. At folk oppfører seg annerledes enn hva folk forventer når de har mistet noe av det kjæreste på jord er kun pga. sjokktilstanden de er i. Folk er forskjellige og derfor reagerer folk forskjellig når de er i sjokk. En lattermild video. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Siden vi kom frem til at Twin Towers ødeleggelse ble forutspeilet i en rekke filmer, hvorfor er ikke Statue of Liberty sprengt? 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 For min del kan du tro på media så mye du vil, ikke mitt problem Så det at lillesøsteren til den drepte besøker Obama er bevis for at media ikke er troverdig?? Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ingen av oss kan si med sikkerhet om hvorvidt Illuminati har eksistert eller ikke, eller om det fortsat eksisterer. Det er liksom litt av poenget bak en hemmeligholdt organisasjon. Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor Illuminati får så mye pes, slik Illuminati er profilert er det en organisasjon som kjemper for sannhet på tross av myndighetene. Er ikke det en organisasjon vi burde ønske velkommen? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ingen av oss kan si med sikkerhet om hvorvidt Illuminati har eksistert eller ikke, eller om det fortsat eksisterer. Det er liksom litt av poenget bak en hemmeligholdt organisasjon. Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor Illuminati får så mye pes, slik Illuminati er profilert er det en organisasjon som kjemper for sannhet på tross av myndighetene. Er ikke det en organisasjon vi burde ønske velkommen? Er det verkjeleg det? Slik eg har oppfatta det er illuminati ein gjeng med forskrudde menneske som vil overta verda og kontrollere kvart eit hjørne. Det er dei som styrer myndigheitane, og bankane. Når eg forklarar det slik meinar eg forresten ikkje at eg trur på dette her, berre at det er det begrepet handlar om, ei lita gruppe menneske med mykje makt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det verkjeleg det? Slik eg har oppfatta det er illuminati ein gjeng med forskrudde menneske som vil overta verda og kontrollere kvart eit hjørne. Det er dei som styrer myndigheitane, og bankane. Når eg forklarar det slik meinar eg forresten ikkje at eg trur på dette her, berre at det er det begrepet handlar om, ei lita gruppe menneske med mykje makt. Ikke er det en liten gruppe heller. Rosario har vel sagt at det er ca 50 millioner medlemmer Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Ingen av oss kan si med sikkerhet om hvorvidt Illuminati har eksistert eller ikke, eller om det fortsat eksisterer. Det er liksom litt av poenget bak en hemmeligholdt organisasjon. Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor Illuminati får så mye pes, slik Illuminati er profilert er det en organisasjon som kjemper for sannhet på tross av myndighetene. Er ikke det en organisasjon vi burde ønske velkommen? Google Startpage er din venn: Illuminatus-ordenen eller Illuminati (flertall av Latin illuminatus, «opplyst») var et tysk hemmelig selskap grunnlagt 1. mai 1776 av Adam Weishaupt i Ingolstadt i Bayern. Det radikale selskapet var preget av opplysningsfilosofien og kjempet for fornuft og ytringsfrihet mot autoriteter og fordommer.[1] Hovedmålet var å gjøre menneskers herredømme over andre mennesker overflødig gjennom opplysning og moralsk forbedring. På sitt meste hadde selskapet sannsynligvis omkring 2 000 medlemmer.[2] http://no.wikipedia....minatus-ordenen De var med andre ord sekulære frimurere. Som jeg sa tidligere: Ironien er overveldende. Endret 27. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Google Startpage er din venn: http://no.wikipedia....minatus-ordenen De var med andre ord sekulære frimurere. Som jeg sa tidligere: Ironien er overveldende. Illuminati symbol, kilde Wikipedia Illuminati medlemmer kjennetegnes lett ved deres symbolbruk. Illuminati konspirasjonsteoretisk symbol Wikipedia Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ikke er det en liten gruppe heller. Rosario har vel sagt at det er ca 50 millioner medlemmer Såpass. Vel, det har eg særs vanskeleg for å tru. Eit slikt hemmeleg plot kan umuleg haldast tett blant 50 millionar. Statistisk sett nærmast umogleg. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Såpass. Vel, det har eg særs vanskeleg for å tru. Eit slikt hemmeleg plot kan umuleg haldast tett blant 50 millionar. Statistisk sett nærmast umogleg. Nå må du ikke blande logikk og rasjonalitet inn i temaet! 2 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Nå må du ikke blande logikk og rasjonalitet inn i temaet! Hehe, nei det går vel ikkje. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Sandy Hook Elementary School = samme Steven Jackson Games 1995 Illuminati Card Game: GUN CONTROL The above cards are taken from the Illuminati Card Game, ... Endret 30. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 dette ække kødd. norge stiller i en særstilling og klasse for seg selv når det gjelder egen hjernevasking. er ikke mange her som virkelig bryr seg om ting som betyr noe, alle følger bare "TVens karusell". amerikanere sier jo at vi er mer typisk amerikanere enn amerikanerene er selv. da har vi et problem. open your eyes and ears. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 open your eyes and ears. For hva? Hva skal vi åpne øyner og ører for? Hvis alt vi får servert av media er falskt, må man stille krav til at motbevisene faktisk overlever et kritisk blikk. Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) dere og de kritiske blikka deres. det er klisjè i mine ører. gå glipp av det som skjer rundt dere i den verden dere lever i og lev i en fantasiverden om dere heller ønsker det, er jo kanskje greit å leve og tro at alt er greit i verden sånn media prøver å innbille oss, men da skal ikke jeg ødelegge det bildet mer for deg eller hva? Endret 28. desember 2012 av teddy1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå