Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg antar at du vant den debatten på samme måte som du "vinner" debatter her på forumet.

 

Enig. På temaet "illuminati" stiller vi likt, 5 av dere holder lenge for å benekte illuminati :) ... i teorien. Her kan dere ikke påstå at dere stiller med handicap, det er "reptilteori"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Rosario, Kvinnen, Magical Mystery, Baltazar og dere andre:

 

Tror dere på NOE av det mainstream media (alt fra CNN til dagbladet) kommer med, eller absolutt alt falskt og korrumpert av Illimunati og / eller andre organisasjoner?

 

Og hvis dere evt. tror på noe, hva øker troverdigheten i de sakene versus 9/11, 22/7, Holocaust osv.?

 

Interessant å høre.

 

Hvorfor hopper du konsekvent over dette Rosario? Er ikke spørsmålet mitt verdig å svare på? Jeg kan fortsette å mase jeg. Du vinner jo ikke debatter av å være selektiv på svarene dine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor hopper du konsekvent over dette Rosario? Er ikke spørsmålet mitt verdig å svare på? Jeg kan fortsette å mase jeg. Du vinner jo ikke debatter av å være selektiv på svarene dine.

 

Jeg svarer på det andre steder. Det er sant og falsk om hverandre. En vinkling er ikke "sann". Bortkastet tid å diskutere hvordan man vinkler overskrifter. Bare kutt ut dem som ikke har troverdighet. Det er nok av kilder som er troverdige også. Man må kjenne journalist for å vite hvor man har dem.

 

Wolf_Blitzer_-_small.jpg223px-LarryKingSept10_%28cropped%29.jpg

Wolf Blitzer, CNN, sionist Larry King, CNN, sionist

 

194px-Ted_Turner_LF.JPG

Ted Turner, illuminati

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hvis du er det beste kortet "de intelligente" har for å overbevise oss i "saueflokken" er verden fucked høres det ut som.

 

Statistikk :)

 

2-3% er sionister i USA. Det er 6 mediaeiere. Statistikk sier at maks 2 av disse mediaeierne skulle vært sionister, ikke alle 6

 

item2_chart.png

 

Det samme resonnementet kan vi gjennomføre for store skuespillerne. Maks 10-15% av dem skulle vært "jødiske", ikke halvparten :(

 

Hver gang man finner noe god underholdning som X-files

tumblr_meioc9jUeG1rqqz0so1_250.jpg

kommer en "jødisk" skuespiller inn i bildet

 

Liker man latterliggjøring av Obama og politikere

 

g12c000000000000000f8fc53afbf718a98544a5636016855ab51c6daaa.jpg

 

Rallytorestoresanity-jonstewart.png

 

gjør en "jødisk" stjerne det for oss (de kan alt, og vi kan ingenting)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Rosario: Hvis du virkelig mener du har avslørt en vanvittig global konspirasjonsliga som styrer hele verden, hvorfor i alle dager bruker du tiden din på å sitte på diskusjon.no og bable her? Det finnes da langt mer innflytelsesrike kanaler å spre dine avsløringer? Publikumet her består jo stort sett av tenåringer og folk som ikke har så stor påvirkningskraft i samfunnet.

 

Men alle aviser i verden er jo styrt av Illuminati, så det går jo selvsagt ikke an å tipse dem...

 

Eller kanskje de bare er kritiske til sine kilder, og ikke publiserer hva som helst.

Lenke til kommentar

Seriøst, what the fuck? Hva babler du om?

 

De store talls lov når det kommer til fordeling :)

 

Jeg lærte at statistiske fordelingskurver ville gi oss svaret på hvor mange vi ville få her (stjerner med "jødisk" bakgrunn) - når vi kjenner fordelingen i populasjon.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Rosario's favorittskuespillere er tydeligvis stort sett jøder.

 

Riktig. Er på bølgelende med den typen. De andre bli for platt.

Mht CNN, er det noen anker der som ikke er "jødiske"?

 

De store tenkerne er ...

 

20101016082818.jpg

http://en.wikipedia....i/George_Orwell

His father, Richard Walmesley Blair, worked in the Opium Department of the Indian Civil Service. :( [illuminati servant]

 

immanuel-kant-300x225.jpg

Immanuel Kant

Baptized 'Emanuel', he changed his name to 'Immanuel'[6] after learning Hebrew.

 

sikkert det samme

 

Men Mel Gibson er det ikke

vpnfzc4s4z1y1z4.jpg

og neppe mere roller på han idag, etter uttalelsen om at "det er jødene som står bak alle krigene i verden" (i en verden hvor sionister bestemmer hvem som skal få roller :( )

(Ethvert TV intervju vil heretter framstille han som dritt)

 

160px-Charlie_Sheen_March_2009.JPG

Tror heller ikke "truther" Charlie Sheen har noen karriere foran seg, RIP

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Rosario's favorittskuespillere er tydeligvis stort sett jøder. Siden han har heng mot denne folkegruppen setter jeg hele hans budskap i tvil. Jobber Rosario egentlig for jødisk-eide korporasjoner? Er han her for å spre desinformasjon slik at vi ikke skal legge merke til det sanne Illuminati? Blir det bare Gaus og Brummund Dal som forsetter jakten på Illuminatis hemmelighet?

Ohhhh...

Ny konspirasjon her.

Lenke til kommentar

Hollywood - hva slags verdier formidles?

 

508016bbebc97.preview-300.jpg

Liza Minnelli forteller hva livet dreier seg (satanismefri sone)

 

Hvem var hun

Hvem var ektemann

 

http://vnnforum.com/...ead.php?t=22003

1) Jews make up only 2% of the total U.S. population, yet 45% of the top 40 of the Forbes 400 richest Americans are Jewish 2) One-third of all American multimillionaires are Jewish 3) The percentage of Jewish households with income greater than $50,000 is double that of non-Jews while on the other hand, the percentage of Jewish households with income less than $20,000 is half that of non-Jews 4) 20% of professors at leading universities are Jewish 5) 40% of partners in leading New York and Washington D.C. law firms are Jewish and 25% percent of all American Nobel Prize winners are Jewish.

 

Uforståelig?

 

(Selvfølgelig er ikke Brzezinski'er, Kennedy'er, Bush'ere og Blair'er tatt med her, de som sitter på toppen av politisk makt (med på Knights of Malta liste). La oss utvide denne listen med alle sionister som ingen regner som jødiske og se hva summen blir? illuminatis grep på amerikanerne = 80% av de som betyr noe? Ron Paul hadde aldri en sjanse, folket hadde aldri en sjanse, det ble illuminati puppet vs. illuminati puppet, og illuminati puppet vant presidentvalget)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...