Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg antar at du vant den debatten på samme måte som du "vinner" debatter her på forumet. Enig. På temaet "illuminati" stiller vi likt, 5 av dere holder lenge for å benekte illuminati ... i teorien. Her kan dere ikke påstå at dere stiller med handicap, det er "reptilteori" Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Til Rosario, Kvinnen, Magical Mystery, Baltazar og dere andre: Tror dere på NOE av det mainstream media (alt fra CNN til dagbladet) kommer med, eller absolutt alt falskt og korrumpert av Illimunati og / eller andre organisasjoner? Og hvis dere evt. tror på noe, hva øker troverdigheten i de sakene versus 9/11, 22/7, Holocaust osv.? Interessant å høre. Hvorfor hopper du konsekvent over dette Rosario? Er ikke spørsmålet mitt verdig å svare på? Jeg kan fortsette å mase jeg. Du vinner jo ikke debatter av å være selektiv på svarene dine. 4 Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Kvinnen, Baltz, Rosario har en tendens til å skippe over spørsmål... Vi har spurt dere, ettersom vi er sauer som prøver å lære noe, burde dere ikke svare? 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hvorfor hopper du konsekvent over dette Rosario? Er ikke spørsmålet mitt verdig å svare på? Jeg kan fortsette å mase jeg. Du vinner jo ikke debatter av å være selektiv på svarene dine. Jeg svarer på det andre steder. Det er sant og falsk om hverandre. En vinkling er ikke "sann". Bortkastet tid å diskutere hvordan man vinkler overskrifter. Bare kutt ut dem som ikke har troverdighet. Det er nok av kilder som er troverdige også. Man må kjenne journalist for å vite hvor man har dem. Wolf Blitzer, CNN, sionist Larry King, CNN, sionist Ted Turner, illuminati Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Du lirer av deg med påstand eller påstand uten noen form for kilder til å backe deg opp. Blir vanskelig å overbevise folk 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvis du er det beste kortet "de intelligente" har for å overbevise oss i "saueflokken" er verden fucked høres det ut som. 3 Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ser ut som Rosario har benyttet omlag 40 av de siste 60 timene på forumet her. Han har i allefall stå-på-vilje! Foreslår en velfortjent kinotur. Hobbiten er ikke så aller verst. 5 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hvis du er det beste kortet "de intelligente" har for å overbevise oss i "saueflokken" er verden fucked høres det ut som. Statistikk 2-3% er sionister i USA. Det er 6 mediaeiere. Statistikk sier at maks 2 av disse mediaeierne skulle vært sionister, ikke alle 6 Det samme resonnementet kan vi gjennomføre for store skuespillerne. Maks 10-15% av dem skulle vært "jødiske", ikke halvparten Hver gang man finner noe god underholdning som X-files kommer en "jødisk" skuespiller inn i bildet Liker man latterliggjøring av Obama og politikere gjør en "jødisk" stjerne det for oss (de kan alt, og vi kan ingenting) Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Rosario: Hvis du virkelig mener du har avslørt en vanvittig global konspirasjonsliga som styrer hele verden, hvorfor i alle dager bruker du tiden din på å sitte på diskusjon.no og bable her? Det finnes da langt mer innflytelsesrike kanaler å spre dine avsløringer? Publikumet her består jo stort sett av tenåringer og folk som ikke har så stor påvirkningskraft i samfunnet. Men alle aviser i verden er jo styrt av Illuminati, så det går jo selvsagt ikke an å tipse dem... Eller kanskje de bare er kritiske til sine kilder, og ikke publiserer hva som helst. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Godt spørsmål Du klarer ikke å forklare hvorfor 2-3% blir 50% i praksis - hvilke "matematiske lover" som gjør seg gjeldende? (bare lag en "lov" her - slik som "lover" lages) Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Godt spørsmål Du klarer ikke å forklare hvorfor 2-3% blir 50% i praksis - hvilke "matematiske lover" som gjør seg gjeldende? (bare lag en "lov" her - slik som "lover" lages) Seriøst, what the fuck? Hva babler du om? 6 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Seriøst, what the fuck? Hva babler du om? Nå tror jeg kanskje det snart rabler for han. 6 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Seriøst, what the fuck? Hva babler du om? De store talls lov når det kommer til fordeling Jeg lærte at statistiske fordelingskurver ville gi oss svaret på hvor mange vi ville få her (stjerner med "jødisk" bakgrunn) - når vi kjenner fordelingen i populasjon. Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Her er en liste med 100 kjente skuespillere: http://www.imdb.com/list/fvsyEdSVnj0/ Påstår du at 50% av de er jødiske? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Påstår du at 50% av de er jødiske? Halvparten av mine favoritter er "jødiske". Hadde ikke peiling på det, trodde de var amerikanere eller briter. Kjendiser som endret sitt opprinnelige jødiske navn Bob Dylan, stor personlighet, opprinnelig Robert Zimmerman Endret 16. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2012 Rosario's favorittskuespillere er tydeligvis stort sett jøder. Siden han har heng mot denne folkegruppen setter jeg hele hans budskap i tvil. Jobber Rosario egentlig for jødisk-eide korporasjoner? Er han her for å spre desinformasjon slik at vi ikke skal legge merke til det sanne Illuminati? Blir det bare Gaus og Brummund Dal som forsetter jakten på Illuminatis hemmelighet? 10 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Rosario's favorittskuespillere er tydeligvis stort sett jøder. Riktig. Er på bølgelende med den typen. De andre bli for platt. Mht CNN, er det noen anker der som ikke er "jødiske"? De store tenkerne er ... http://en.wikipedia....i/George_Orwell His father, Richard Walmesley Blair, worked in the Opium Department of the Indian Civil Service. [illuminati servant] Immanuel Kant Baptized 'Emanuel', he changed his name to 'Immanuel'[6] after learning Hebrew. sikkert det samme Men Mel Gibson er det ikke og neppe mere roller på han idag, etter uttalelsen om at "det er jødene som står bak alle krigene i verden" (i en verden hvor sionister bestemmer hvem som skal få roller ) (Ethvert TV intervju vil heretter framstille han som dritt) Tror heller ikke "truther" Charlie Sheen har noen karriere foran seg, RIP Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Rosario's favorittskuespillere er tydeligvis stort sett jøder. Siden han har heng mot denne folkegruppen setter jeg hele hans budskap i tvil. Jobber Rosario egentlig for jødisk-eide korporasjoner? Er han her for å spre desinformasjon slik at vi ikke skal legge merke til det sanne Illuminati? Blir det bare Gaus og Brummund Dal som forsetter jakten på Illuminatis hemmelighet? Ohhhh... Ny konspirasjon her. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hollywood - hva slags verdier formidles? Liza Minnelli forteller hva livet dreier seg (satanismefri sone) Hvem var hun Hvem var ektemann http://vnnforum.com/...ead.php?t=22003 1) Jews make up only 2% of the total U.S. population, yet 45% of the top 40 of the Forbes 400 richest Americans are Jewish 2) One-third of all American multimillionaires are Jewish 3) The percentage of Jewish households with income greater than $50,000 is double that of non-Jews while on the other hand, the percentage of Jewish households with income less than $20,000 is half that of non-Jews 4) 20% of professors at leading universities are Jewish 5) 40% of partners in leading New York and Washington D.C. law firms are Jewish and 25% percent of all American Nobel Prize winners are Jewish. Uforståelig? (Selvfølgelig er ikke Brzezinski'er, Kennedy'er, Bush'ere og Blair'er tatt med her, de som sitter på toppen av politisk makt (med på Knights of Malta liste). La oss utvide denne listen med alle sionister som ingen regner som jødiske og se hva summen blir? illuminatis grep på amerikanerne = 80% av de som betyr noe? Ron Paul hadde aldri en sjanse, folket hadde aldri en sjanse, det ble illuminati puppet vs. illuminati puppet, og illuminati puppet vant presidentvalget) Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hollywood - hva slags verdier formidles? Liza Minnelli forteller hva livet dreier seg (satanismefri sone) Hvem var hun Hvem var ektemann DU burde virkelig lese det Gamle Testamentet og se hvilke verdier som formidles der. Endret 17. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå