Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

List gjerne ALLE de konkrete bevisene dere har for Illuminati -- eller i det minste de 10 punktene der hvor ingen har giddet å svare ordentlig.

 

(Det blir en hel dags arbeid, tar et punkt)

 

typisk anti-semittisk youtube video

(1 minutt er mer enn nok, resten er det samme om igjen)

Famous Jews who changed their names

 

Shatnometer_False_.jpg

 

Det som er interessant for oss her er ikke hvem de er

(mange amerikanere tror de er "jødiske" :( Feil)

 

men at Hollywood ikke er "amerikansk" slik som mainstream vil ha oss til å tro.

Herved dokumentert ganske grundig.

 

 

joe-dassin.jpg

Joe Dassin, fransk musiker

 

joel_rock_band120315214737.jpg?w=640

Billy Joel, amerikansk musiker

 

cohen2.jpg?w=300&h=300

Leonard Cohen, kanadisk musiker

 

m-11487.jpg

Sylvester Stallone, amerikansk skuespiller

 

david-beckham.jpg

David Beckham, engelsk fotballstjerne

 

 

Beklager, de er noe annet enn hva undertekstene sier

 

youtube

Top 16 Jewish Singers

(Ingenting anti-semittisk her, bare masse fin musikk, anbefales)

 

Her svarer du

 

Beckham er ikke jødisk.

 

Jeg kom fakta på fakta på hvordan virkeligheten skjules for oss. Så begynner benektelsene. Benektelsene har null innhold.

 

Mogan_David_Beckstein.jpg

http://www.jewlicious.com/2005/08/goal-becks-discovers-jewish-roots/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt - hvis alle disse du viser bilder av er jødiske, så beviser det da INGENTING om illuminati??

Du må argumentere HVORFOR og vise sammenhengen. - Vær så snill, jeg har bedt om dette lenge.

 

Og når du sier at alle disse jødene som har skiftet navn ikke er amerikanere - hva mener du egentlig? - Er ikke jøder amerkianeere fordi de er jøder? - Hele USA er jo befolket av innflyttere fra resten av verden, så hvis vi skal etablere en slik ordning så er jo de eneste som er amerikanere innfødte indanere?

 

Jeg tror du hadde oppnådd mer hvis du hadde konsentrert deg om å konstaterer fakta, og deretter vise sammenhengen mellom disse og hvordan det leder til illuminati.

 

Jeg er ganske sikker på at mange her inne ikke tviler på at mange av de tingene du beskriver er sant, og faktisk har skjedd. - det vi sliter med er å finne noen sammenheng, og se at illuminati som en organisasjon står bak dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg svarer herzeleid. At Norge også har spesialsoldater er nå bekreftet.

 

Det ble hevdet at Breivik drømte/ønsket å få våpenopplæring i Afghanistan. Jeg svarer at Breivik ikke behøver å dra til Afghanistan for å få opplæring. Han finner alt han trenger i Norge i Telemark Bataljon

 

:)

 

Breivik bodde på Rena og Telemark Bataljon har forlegning på Rena. Ikke rare avstanden.

 

På hvor mange punkter har mainstreamerne ikke svart/blitt svar i denne tråden? På minst 10 punkter klarte de ikke å svare med noe annet enn pjatt.

 

Dette er jo tragikomisk. Alle vet at Norge har spesialstyrker i Afghanistan, jeg tror ikke du finner en eneste her inne som benekter det. Poenget er at du uttaler deg skråsikkert om Telemark Bataljon, til tross for at det var åpenbart at du ikke visste noe om denne avdelingen. Du trodde den holdt til i Telemark, du forvekslet avdelingen med HV-Telemark, du bommet på hva slags avdeling det er og du trodde frem til nylig at de var Norges eneste spesialstyrke. På tross av alt dette kunne du uttale deg bastant og det er så åpenbart at du kun finner på ting. FSK holder forøvrig også til på Rena, men som "sannhetssøker" så var kanskje det litt for mye research å forvente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Igjen legger dere ord som ikke sies i munnen på folk. Du insisterer på at man oppfatter Illuminati som "jøder". Jeg gjentar og gjentar at de ikke er jøder.

 

Rosario, i post #326, den 9. Desember gjør du det ettertrykkelig klart at Illuminati ikke er Jøder. Rart at du er så opptatt av Jøder i Hollywood og hvordan Jøder styrer Hollywood om de ikke er Illuminati da? Hvorfor har du trukket Jøder inn i så mange poster dersom de er irrelevant for Illuminati?

 

Dette blir litt selvmotsigende.

Lenke til kommentar

- Er ikke jøder amerkianeere fordi de er jøder?

 

Da blir de amerikansk-jødiske, ulikt andre immigranter

Stor forskjell

 

Ok, så vi har altså slått fast at USA består av innvandrere fra andre folkeslag. - Men da ifølge det du sier er norsk-amerikanere amerikanere, tysk-amerikanere er amerikanere, afro-amerikanere er amerikanere, arabiske-amerikanere er amerikanere, og da også muslimske-amerikanere er amerikanere, meksikanske-amerikanere er amerikanere osv osv....

 

men jødisk-amerikanere er ikke amerikanere?

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Dette blir litt selvmotsigende.

 

Helt rett. Amerikanerne oppfatter dem som "jøder". Jeg oppfatter dem ikke som "jøder".

Hva de egentlig er kan vi la ligge i denne omgangen. Her begynner ting å bli for komplisert ..

 

Ok, så vi har altså slått fast at USA består av innvandrere fra andre folkeslag. - Men da ifølge det du sier er norsk-amerikanere amerikanere, tysk-amerikanere er amerikanere, afro-amerikanere er amerikanere, arabiske-amerikanere er amerikanere, og da også muslimske-amerikanere er amerikanere, meksikanske-amerikanere er amerikanere osv osv....

 

men jødisk-amerikanere er ikke amerikanere?

 

Helt rett, jøder i USA blir amerikansk-jødiske

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Gish Galopp (nå skal vi ikke diskutere jødiske navn- herzeleid blir nervøs? )

 

Snakk så mye om jødiske navn du vil, det bryr meg strengt tatt ikke nevneverdig. Ellers ser du ikke ut til å forstå hva gishgallop betyr, men på den annen side er jeg blitt vandt til at du skriver ord og setninger i sammenhenger der det ikke gir mening, så ikke noe nytt her.

 

Du prøver å komme deg unna flausen din rundt Telemark Bataljon, men her avslørte du deg helt, og denne diskusjonen definerer mitt bilde av deg. Du er fyren som snakker om hvor kunnskapsløse alle andre er, samtidig som du igjen og igjen blir tatt i å uttale deg skråsikkert om ting du ikke har den fjerneste anelse om.

 

Det morsomme er, du har hørt om Telemark Bataljon i "manistream media" og så bare funnet på resten. Du fikk ikke navnet riktig en gang :p

 

Nei, beklager Rosario, men du har for alltid sikret din plass som forumklovn, at noen skal ta deg serriøst etter dette tviler jeg på.

Endret av herzeleid
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg beviste at Beckham ikke er jøde.

 

1: Hans mor og far er ikke jødisk

2: Hverken hans mormor eller farmor er jødisk

3: Han har ikke omskjært seg

 

Hvilken definisjon på jøde bruker du??

Dette er bevis i tre ledd på at han ikke er en jøde.

 

Leonard Cohen er Buddhistisk, og er av jødisk herkomst.

Joe Dassin har jeg aldri hørt om, men akkurat som med Leonard Cohen og Billy Joel -- så ser man det på nesen hans at han er av jødisk herkomst.

 

For øvrig er Billy Joel ateist.

Joe Dassin er død, ikke jøde.

 

====

 

Mener du at noen av disse menneskene aktiv har SKJULT sin etnisitet?

Hvor ofte snakker du om din, angivelige, germanske herkomst -- og hva har din germanske herkomst å si for deg?

Hva har en jødisk herkomst å si for Leonard Cohen?

 

====

 

Den dagen din mor forteller deg at hun er jødisk, er ikke du lengre Norsk da??

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg svarer herzeleid. At Norge også har spesialsoldater er nå bekreftet.

 

Her er hva Herzeleid spurte om:

Hva du mener med at de er en Delta Force må du nesten utdype hvis jeg skal få noe ut av det.

Og her er hva du svarte:

NRK besøkte Forsvarets Spesialkommando i Afghanistan

 

"Se norske spesialstyrker på oppdrag i Afghanistan"

http://www.nrk.no/vi...13A7B8607621F8/

Jeg ser bare ikke sammenhengen, men er i likhet med Herzeleid interessert i hva du mener med "å være en Delta Force".

Lenke til kommentar

Jeg ser bare ikke sammenhengen, men er i likhet med Herzeleid interssert i hva du mener med "å være en Delta Force".

 

Han kan bruke Wikipedia som andre hvis han er interessert :)

 

Jeg beviste at Beckham ikke er jøde.

1: Hans mor og far er ikke jødisk

2: Hverken hans mormor eller farmor er jødisk

3: Han har ikke omskjært seg

 

Uten kilder har du ikke motbevist noe som helst

 

Mogan_David_Beckstein.jpg

http://www.jewliciou...s-jewish-roots/

 

 

Og hva er det som gjør at jødiske amerikanere ikke er amerikanere?

 

Det er antagelig knyttet til hva det vil si å være jøde, være jødisk og judaist (oppdragelse). Man er guds utvalgte :) Det er det overordnede, ikke nasjonalitet.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det er faktisk DU som påstår at han er jødisk.

Siden du linket til sa ingenting om at han var jødisk.

 

Alt jeg VET er at hans morfar er jødisk.

Jeg da deg tidligere det Mosaiske Trossamfunns definisjon på hvem som er jødisk:

De som har en jødisk mor -- eller dem som konverterer til Judaismen og omskjærer seg.

Hvem er jøde?

En jøde er en person som er født av en jødisk kvinne eller som har konvertert til jødedommen. Når noen ønsker å konvertere til jødedommen er dette en lang og krevende prosess. For å være sikker på at ønsket om å konvertere er oppriktig og at personen er villig til å forplikte seg avviser rabbinerne tradisjonelt personene tre ganger. Dersom hun/han fortsatt vil konvertere begynner så en lang periode med studier av jødedommen og jødisk historie samt andre forberedelser. Vi har mange praktiske leveregler som for eksempel spiseregler (kosher), hviledagen (shabbat) og andre helligdager osv. Under konverteringsprosessen forplikter man seg til å begynne å overholde disse reglene. Disse forberedelsene tar minst et år, som regel flere. Menn må også bli omskåret, dette gjøres på sykehus. Når rabbineren anser at personene er rede blir hun/ham eksaminert av en Bet Din bestående av tre rabbinere. Dersom man består denne prøven går man så i et rituelt bad kalt Mikve der man dukker ned i et basseng fylt av vann blandet med naturlig regnvann som symbol på åndelig renselse. Personen anses fra nå av som jøde med alle de religiøse rettigheter og forpliktelser dette innebærer. Mange velger også et hebraisk fornavn.

http://www.dmt.oslo....3F.9UFRnKYu.ips

 

Det finnes KUN beviser for at hans morfar er jødisk.

INGEN beviser for at hans mormor eller mor er jødiske.

 

Han har ikke omskjært seg:

NSFW

 

 

Bevis for at Beckham ikke er omskjært:

 

 

post-110514-0-99553500-1355608283.jpg

 

 

 

 

Han var født David.

 

Kan du bevise DIN PÅSTAND om at han er jøde?

Det stod ingenting om at hans mor eller mormor var jødisk i linken din.

Lenke til kommentar

Det er faktisk DU som påstår at han er jødisk.

 

Kilden sa

- Turns out, his mom’s Jewish

 

Bildet viste Becham med jødisk cap. Mer enn det har jeg ikke sjekket.

 

Det som er relevant for oss er om Becham ble megastar pga jødiske relasjoner?

Altså, at gatekeepers i media vil vurdere Becham som det ideelle forbildet for ungdommen ... ut fra hans bakgrunn.

 

Hvis det skjer risikerer vi at man må har rett familiebakgrunn for å gjøre karriere

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hvilken begrunnelse ga de for at hun er jødisk?

At hun har en jødisk far?

 

Dersom jeg skriver en artikkel om at månen faktisk er laget av ost -- så vil jeg faktisk forklare hvorfor jeg skriver artikkelen, og nevne bevisene.

 

Jeg leser gjennom igjen, og finner ingen beviser -- annet enn at hennes far er jødisk, noe som betyr at hun ikke er jødisk per jødisk definisjon.

Lenke til kommentar

Han kan bruke Wikipedia som andre hvis han er interessert :)

 

Dette er hva Wikipedia har å si om saken:

[Delta Force] is one of the United States' secretive tier-one counter-terrorism and Special Mission Units. [...] Delta Force's primary tasks are counter-terrorism, direct action, and national intervention operations, although it is an extremely versatile group capable of conducting many types of covert missions, including, but not limited to, hostage rescues and raids.

http://en.wikipedia.org/wiki/Delta_Force

 

Hva mener du Delta Force er? Og hva er sammenhengen med Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...