Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NRK laget reportasje om norske spesialsoldater i Afghanistan

 

Hva blir dere da? Sau

 

Afghanske soldater planla selvmordsaksjoner

http://www.dagbladet.../nato/20873006/

 

Dette kan være hva som helst, også at NATO lærer opp selvmordsbombere slik at man får inntrykk av her pågår det en "voldsom krig" (Psyop)

 

All heroin fra Afghanistan går med fly, beskyttet av NATO i siste instans. Det inkluderer også heroin fra Taliban-kontrollerte områder. Til gjengjeld får Taliban det de trenger av våpen ... :)

 

(For de som ikke skjønner hvorfor man ikke kommer noen vei i Afghanistan - krigen er et bedrag)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hæh?

Ett tips om du vil at folk skal ta deg seriøst, lær deg grunnleggende rettskriving, settningsoppbygging og argumentasjonsteknikk. Vet det er vanskelig for en del og at man ikke skal legge for mye vekt på det i diskusjoner, men når du skriver setninger som gir null mening og ikke evner å forsvare argumentene dine på en saklig måte er du dømt til å tape diskusjoner.

Endret av Hvorre™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og igjen, hva er det du vil? At jeg er opptatt av klær, liker Biggie og er 21 år gammel har lite med dette å gjøre..

 

Hvorre™, tror du fortsatt at Demi Moore er "amerikansk" ?

(jeg har gitt svaret - men du hopper selvfølgelig over alle kildene, og deretter heter det at ingen "argumenter" er presentert :( )

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

NRK laget reportasje om norske spesialsoldater i Afghanistan

 

Hva blir dere da? Sau

 

Afghanske soldater planla selvmordsaksjoner

http://www.dagbladet.../nato/20873006/

 

Dette kan være hva som helst, også at NATO lærer opp selvmordsbombere slik at man får inntrykk av her pågår det en "voldsom krig" (Psyop)

 

All heroin fra Afghanistan går med fly, beskyttet av NATO i siste instans. Det inkluderer også heroin fra Taliban-kontrollerte områder. Til gjengjeld får Taliban det de trenger av våpen ... :)

 

(For de som ikke skjønner hvorfor man ikke kommer noen vei i Afghanistan - krigen er et bedrag)

 

Ingen har nektet for at Norge har soldater i Afghanistan. Jeg kjenner flere som har vært der i tjeneste.

Lenke til kommentar

Hvorre™, tror du fortsatt at Demi Moore er "amerikansk" ?

(jeg har gitt svaret - men du hopper selvfølgelig over alle kildene, og deretter heter det at ingen "argumenter" er presentert :( )

Om du sikter til noe du har skrevet tidligere i tråden, så kan jeg si deg så mye at jeg ikke har lest gjennom 70 sider med diskusjon om konspirasjonsteorier, da jeg rett og slett har andre ting jeg heller bruker tiden min på. Om du derimot ikke gjør det vet jeg ikke helt hvor du vil, og du må gjerne presisere det for meg.

Lenke til kommentar

Dette er ikke konpirasjonsteori youtube:

Famous Jews who changed their names

100 MORE Jews of Hollywood

Top 16 Jewish Singers

Så sier du selvfølgelig - hva så - har man ikke lov å forandre navn lenger?

Poenget er at de forandrer navnene for at vi skal tro at de er "amerikanere"

Hollywood er ikke hva vi tror - her finner vi også "illuminati"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det morsomme med rosario er at på tross av at han nå er blitt tatt så til degrader med buksene nede og det er åpenbart for alle som vet noe om Tmbn at han finner på ting, så fortsetter han å grave seg ned, for så å hoppe fra tema til tema for å komme seg unna sine egne pinlige feil. Utrolig forutsigbart.

 

Han har vist at han ikke har noen problemer med å komme med bastante påstander om noe han ikke vet noe om. Hvordan skal han noensinne bli tatt seriøst igjen når han opptrer sånn?

 

Jeg føler meg i allefall ganske sikker på at vi snart får en ny profil her på forumet, som plukker opp tråden etter forrige bruker som ble inaktiv. Apropos tilfeldigheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rosario: Jeg ser at du bruker forum-statistikk for å hevde deg over andre debattanter. Du skryter av hvor mange innlegg du klarer å produsere i løpet av en dag. For meg vitner 2206 innlegg på litt over 2 måneder (33,7 per dag) om at du ikke har noe liv uten om internett og konspirasjonsteoriene dine. Dette er først og fremst veldig synd for deg, hvis det er sant. Kan du ikke ta en tur ut i ny og ne? Møte noen mennesker og bare prate litt om været eller noe sånt, så kanskje du får litt mer bakkekontakt? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det morsomme med rosario er at på tross av at han nå er blitt tatt så til degrader med buksene nede og det er åpenbart for alle som vet noe om Tmbn at han finner på ting, så fortsetter han å grave seg ned, for så å hoppe fra tema til tema for å komme seg unna sine egne pinlige feil. Utrolig forutsigbart.

 

http://forsvaret.no/...er/default.aspx

Styrkene består av to selvstendige avdelinger; Forsvarets Spesialkommando Hærens Jegerkommando og Marinens Jegerkommando.

 

Denne setningen på linken kan tolkes som infanterijegere og marinejegere (gammel nytt) [fordi noe har falt ut av setningen på linken], ikke som en ny hemmelig enhet "Forsvarets Spesialkommando" (Forsvarets Spesialkommando ble ikke offentlig kjent før 1999)

 

Forsvarets Spesialkommando = norske spesialsoldater som opererer i Afghanistan på nivå med Delta Force. De rekrutteres fra Telemark Bataljon og vernepliktige.

 

Er vi enige nå?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Ja, du har allerede postet den videoen og jeg kan ikke huske at noen har bestridet noe av innholdet i videoen. Hvorfor gjør du det igjen?

 

Jeg svarer herzeleid. At Norge også har spesialsoldater er nå bekreftet.

 

Det ble hevdet at Breivik drømte/ønsket å få våpenopplæring i Afghanistan. Jeg svarer at Breivik ikke behøver å dra til Afghanistan for å få opplæring. Han finner alt han trenger i Norge i Telemark Bataljon

 

:)

 

Breivik bodde på Rena og Telemark Bataljon har forlegning på Rena. Ikke rare avstanden.

 

På hvor mange punkter har mainstreamerne ikke svart/blitt svar i denne tråden? På minst 10 punkter klarte de ikke å svare med noe annet enn pjatt.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hollywood og Illuminati

 

Youtube

Mel Gibson Hates Jews DUI

(0:46) "The Jews are responsible for all the wars in the World"

 

Obs, Mel Gibson er blitt konspirasjonsteoretiker han også :(

 

Youtube

Mel Gibson Asks Jewish Reporter "You Got A Dog In This Fight?"

 

(1:25) TV-intervjuer antyder at Mel Gibson bør holde seg vekk fra lerretet heretter :( (anti-semittisme tolereres ikke i Hollywood - det meste tolereres, men det er det ene som ikke tolereres :eek: )

 

(1:43) I (gather) you have a dog in this fight (Mel Gibson antyder at TV-intervjuer er partisk = jøde selv)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg svarer herzeleid. At Norge også har spesialsoldater er nå bekreftet.

 

Det ble hevdet at Breivik drømte/ønsket å få våpenopplæring i Afghanistan. Jeg svarer at Breivik ikke behøver å dra til Afghanistan for å få opplæring. Han finner alt han trenger i Norge i Telemark Bataljon

 

:)

 

Breivik bodde på Rena og Telemark Bataljon har forlegning på Rena. Ikke rare avstanden.

 

På hvor mange punkter har mainstreamerne ikke svart/blitt svar i denne tråden? På minst 10 punkter klarte de ikke å svare med noe annet enn pjatt.

 

List gjerne ALLE de konkrete bevisene dere har for Illuminati -- eller i det minste de 10 punktene der hvor ingen har giddet å svare ordentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...