Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Betyr det at de kommer fra Vulcan, slik som i Star Trek? For å være fan av vitenskap og evolusjon, er du svært lite kritisk til hva du leser. Kan ikke jeg si det samme til deg? Som tror på hva media sier til deg? hm? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Her er flere som har samme grep som i bildene dine: Bilde 1, 2 og 3 Det første bildet var et annet tegn, det andre var funksjonelt, og de tredje var fra reklamen ... kanskje samme symbolisme. Dette tegner kommer ikke på forsidene av magasiner igjen og igjen rent tilfeldig, med mindre matematikken er feil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan ikke jeg si det samme til deg? Som tror på hva media sier til deg? hm? Jeg stoler ikke på media, heller. Jeg sjekker flerfoldige kilder når det kommer opp en nyhetssak. Og igjen, hvorfor skulle de rette på noen medier, men ikke andre? Hvorfor blir noen tvunget til å lyde ordre, mens andre langt større organisasjoner får fritt spillerom? Det gir ikke mening. med mindre matematikken er feil Matematikk? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja slimda, du kommer med helt latterlige greier nå syns jeg. Blir det samme som hvis jeg sier at her viser Johnny Cash fingeren til deg" Også sier du "nehei, det gjør han ikke. Det kan hende han skal plukke seg i nesa med den!" 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi kan tvinge på fremtidige generasjoner Den nye ordenen, sier Bush her. "And we will" sier han med et etterfølgende sleskete smil. Han snakker om fred og fordragelighet, samt FN. Hva har det med Illuminati å gjøre? New world order betyr mer enn bare et totalitært regime som styrer hele verden. Det kan også bety en stor endring i maktbalanse. Et klipp på 34 sekunder fra en tale er ikke bevis, det er tale tatt ut av kontekst for å forsøke å tilegne det en ny mening. 5 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy_theory) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://en.wikipedia....nspiracy_theory) Ser deg og høyner med: http://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order_(politics) 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja slimda, du kommer med helt latterlige greier nå syns jeg. Blir det samme som hvis jeg sier at her viser Johnny Cash fingeren til deg" Teknisk sett viser Johhny Cash fingeren til kameraet, ikke meg. Jeg levde ikke på den tiden bildet ble tatt. Sett deg ned med en konspiratorisk nettside, og gå skikkelig igjennom det de siterer og hevder. Dobbelsjekk det med andre kilder ikke tilknyttet samme "syn". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvor tror dere frimurer losjen i Oslo ligger? Jo, rett ved siden av stortinget. I'm just saying.. Frimurerne er en EKSKLUSIV klubb for menn som vil bli bedre mennesker. Man må tro på en GUD for å kunne være medlem, er det så vanskelig å forstå, at det du påstår her bare er tull? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Du høyner ikke med den, du bare ser meg. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja slimda, du kommer med helt latterlige greier nå syns jeg. Blir det samme som hvis jeg sier at her viser Johnny Cash fingeren til deg" Også sier du "nehei, det gjør han ikke. Det kan hende han skal plukke seg i nesa med den!" Det er jo tvert om. Det er du som drar konkusjoner fra ingenting. 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Fakta for hva? At mennesker holder hendene sine i rare positurer? Det betyr ingenting, med mindre vi har bevis for at det faktisk er en hemmelig kode for noe. For deg kan symbolet bare fortone seg som meningsløst. Det beviser ikke at symbolet er meningsløst, men kanskje at du ikke forstår noe. Symbolikken gir mening for dem som kjenne symbolene. Slik symbolikk er hemmelige brorskap full av, liksom Pyramidene. Det hette ikke egyptisk mystisisme for ingenting. Vi finner det altseende øyet også på dollarseddelen. Du kan tro det er "tilfeldig" at det havnet der (apelogikk), men det er et "Illuminati"-emblem. Man finner det de underligste steder, som i hemmelige russiske dokumenter. Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du høyner ikke med den, du bare ser meg. http://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order_(Bahá'í) Nå da? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Du ser meg fortsatt. Det ender opp med hva man selv syns høres riktig ut. Og det er ingen tvil for meg at illuminati kun er en tullete myte eller en svak gruppe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Og det er ingen tvil for meg at illuminati kun er en tullete myte eller en svak gruppe. Hvorfor starte tråden da? 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Masih_ad-Dajjal Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Frimurerne er en EKSKLUSIV klubb for menn som vil bli bedre mennesker. Man må tro på en GUD for å kunne være medlem, er det så vanskelig å forstå, at det du påstår her bare er tull? Siden alle dem har taushetsplikt vet vi strengt tatt ikke. Men det er ikke "veldighet" de driver på med. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Hvorfor starte tråden da? FOR Å INFORMERE. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Frimurerlosjen er hovedsaklig en "gutteklubben grei", ikke ulikt hva LO og AP er. FOR Å INFORMERE. Les en gang til hva du skrev Og det er ingen tvil for meg at illuminati kun er en tullete myte eller en svak gruppe. Ingen tvil at det er en tullete myte. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi finner det altseende øyet også på dollarseddelen. Du kan tro det er "tilfeldig" at det havnet der (apelogikk), men det er et "Illuminati"-emblem. Man finner det de underligste steder, som i hemmelige russiske dokumenter. Det altseende øye er der da Georg Washington var medlem av frimurerne, men det har lite, eller ingen som helst tilkoblingen til det Illuminati sto for. For deg kan symbolet bare fortone seg som meningsløst. Det beviser ikke at symbolet er meningsløst, men kanskje at du ikke forstår noe. Symbolikken gir mening for dem som kjenne symbolene. Slik symbolikk er hemmelige brorskap full av, liksom Pyramidene. Det hette ikke egyptisk mystisisme for ingenting. Du, og dere "pro-illuminati" kan gjerne komme bevis, som tyder på at dette faktisk stemmer, før dere hiver deres rare meninger ut av det blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå