Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!


Kvinnen

Anbefalte innlegg

Tror du Illuminati eksisterer?

 

Etter å ha postet 100 meldinger i denne tråden må du ha fått med deg at jeg tror "illuminati" eksisterer. Historien de siste 100 år er historien om "illuminati", den tyske revolusjon, den russiske revolusjon, VK1, VK2, den kalde krigen, Kongo, Kuba, Apollo, Indonesia, Vietnam, Chile, Angola, El Salvador, ...

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha postet 100 meldinger i denne tråden må du ha fått med deg at jeg tror "illuminati" eksisterer

 

Du har postet 100 meldinger med bilder, videoer og faktaopplysninger du har funnet på nettet. Og hver gang, du har fått spørsmål om å forklare hvorfor du tror på Illuminati, så snakker du deg bort.

 

Dermed gir du uttrykk for at du argumenter for noe du ikke tror på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du vil ha en forklaring på hvorfor jeg tror på fakta? :(

 

(mulig du tror jeg har noen prinsipper eller ideologi å basere meg på, som gir svar. Har ikke det. Det er ikke så enkelt. Hvis du vil ha enkle svar tilpasset studenter gå til skepsis.no, men ikke skyld på meg om du blir syk av den "trygge" maten de promoterer)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du vil ha en forklaring på hvorfor jeg tror på fakta? :(

 

Om Illuminati hadde vært fakta, hadde det vel ikke blitt kalt en konspirasjonsteori i så mange år? Som mange andre har nevnt før meg her, så har tydligvis du svaret på alt som skjer her i verden. Du kan jo finne fram skatten på den andre siden av regnbuen, mens du er så godt igang! :thumbs:

 

 

Du er veldig flink til å gå tilbake å endre på innleggene dine, å tilpasse de etter svarene du får. Du er vel ikke klar over at man får til å se når innleggene er redigert, er du vel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jada, jeg lager masse utvidelser under skriving. Gjør å godt jeg kan for å ikke endre hva folk har svart på.

 

Om Illuminati hadde vært fakta, hadde det vel ikke blitt kalt en konspirasjonsteori i så mange år?

 

Det finnes andre her som skjønner hva som er rett og feil på Wikipedia, men du regner formodentlig alt som fakta der. Tilsvarer grad 1 hos frimurerne. Det er 32 grader over det.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jada, jeg lager masse utvidelser under skriving. Gjør å godt jeg kan f

 

Det finnes andre her som skjønner hva som er rett og feil på Wikipedia, men du regner formodentlig alt som fakta der. Tilsvarer grad 1 hos frimurerne. Det er 32 grader over det.

 

Tusen takk for at du forteller meg hva jeg mener er fakta og ikke, holdt visst på å gå glipp av noe viktig her. Virkelig, tusen takk. Du har virkelig ikke noe begrep om hvor mye til hjelp du er! Hva blir det neste?

Lenke til kommentar

9/11 Predicted on The Lone Gunman

 

 

 

Hva er det som er feil her, 'Slimda'? Hvis det er den filmen jeg tenker på ble passasjerflyet underlagt kontroll av noen andre - Boing har slik fjernstyrings-teknologi. Så ble flyet dirigert mot WTC og flyverne kunne ikke gjøre noe fra eller til fordi flyet nå var i fjernstyringsmodus. Til slutt endte det bra :) Men plottet var 911 6 måneder før 911.

 

Boeing er ikke utstyrt med noen form for fjernstyringsmodus. Videre benytter de aktuelle flytypene gammel teknologi der utslag på stikka fysisk overføres til rorutslag.

Lenke til kommentar

Tusen takk for at du forteller meg hva jeg mener er fakta og ikke, holdt visst på å gå glipp av noe viktig her. Virkelig, tusen takk. Du har virkelig ikke noe begrep om hvor mye til hjelp du er! Hva blir det neste?

 

Beviset ligger i at du ikke vil kunne gi oss noe eksempel på at Wikipedia driver propaganda, fordi du har ikke oppdaget det enda. Når man befinner seg på det nivået er man sau = 1. grad

 

[bEKREFTES i svaret nedenfor]

 

Boeing er ikke utstyrt med noen form for fjernstyringsmodus. Videre benytter de aktuelle flytypene gammel teknologi der utslag på stikka fysisk overføres til rorutslag.

 

Greitt. Slike hint var ikke ment for deg eller alle dem som jobbet i WTC. De var ment for insidere, De andre kunne bare gå på jobb. CEO'er og jøder holdt seg unna den dagen.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Tusen takk for at du forteller meg hva jeg mener er fakta og ikke, holdt visst på å gå glipp av noe viktig her. Virkelig, tusen takk. Du har virkelig ikke noe begrep om hvor mye til hjelp du er! Hva blir det neste?

 

Han er veldig flink til å tillegge folk meninger. Selv om han quoter det de skriver. Sære greier, men det er kanskje en bivirkning?

Lenke til kommentar

Beviset ligger i at du ikke vil kunne gi oss noe eksempel på at Wikipedia driver propaganda, fordi du har ikke oppdaget det enda. Når man befinner seg på det nivået er man sau = 1. grad

 

Om du hadde vært så intelligent som du skal ha det til, så hadde du visst at det er bedre å holde kjeft når man er i tvil, enn å bastant påstå at noe er fakta.

 

Å si at noe er fakta, i en diskusjon om konspirasjonsteori er ikke akkurat det smarteste trekket man gjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det er risikabelt. Men etterhvert får man en følelse av hvor svak sauer er på fakta.

 

Det er artig å se deg skrive dette etter at du kom med bastante påstander om Telemark Bataljon, på tross av at du ikke visste hva slags avdeling det er, hvor de holder til, hva de egentlig heter og til og med forvekslet dem med Heimevernet, og på tross av dette ikke har innrømmet feil :p

 

Det er mye god humor i folk uten selvinnsikt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
http://no.wikipedia....lemark_bataljon

Som en elitestyrke i det norske forsvaret, bærer Telemark Bataljon en annen beret enn øvrige avdelinger, den smaragdgrønne bereten.

Virksomheten for Telemark bataljon ved Heistadmoen ble nedlagt da bataljonen ble oppløst etter endt oppdrag i Kosovo våren 2002. En ny avdeling ble opprettet på Rena leir høsten 2002 med samme navn spesifikt for å oppfylle stortingsproposisjonen ovenfor.

 

Jeg svarer at Breivik ikke behøver å dra til Afghanistan for å få opplæring slik som dere antyder. Han finner alt han trenger i Norge hos Telemark Bataljonen i Telemark Rena

 

Breivik Geofarm har besøksadresse Åsta Øst, 2450 Rena. Selskapet ble stiftet i 2009 og er registrert som ENK under bransjen "Dyrking av ...

 

Auda, det var ikke lange avstanden for å finne folk som kan dette med våpen og bomber

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Når du ikke har noen gode argumenterer å komme med, så går du på person. Blir det ikke litt ironisk for deg å kalle andre for en sau da?

 

Ikke det minste :)

 

sau = for meg er det norsk for "sheeple"

 

(95% iallfall er bare sheeple. Det fleste i min familie er sheeple, ett unntak bare)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg svarer at Breivik ikke behøver å dra til Afghanistan for å få opplæring slik som dere antyder. Han finner alt han trenger i Norge hos Telemark Bataljonen i Telemark Rena

 

 

 

Auda, det var ikke lange avstanden for å finne folk som kan dette med våpen og bomber

 

Og likevell, som "sannhetssøker" så klarte du ikke finne ut dette selv. Du konkluderte med at Telemark Bataljon var i Telemark. Videre trodde du det var en spesialstyrke, noe det ikke er, og du presterte til og med å forveksle avdelingen med Heimevernet. Likevell kunne du uttale deg skråsikkert om denne "Delta Forcen" som hadde amerikansk trening. Du hadde trossalt sett noen piloter på tv som hadde trent i USA :p

 

Nei beklager, men når man har sett hvordan du kan uttale deg sikkert om noe du absolutt ikke kan noe om så blir det utrolig vanskelig å ta deg serriøst.

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og likevell, som "sannhetssøker" så klarte du ikke finne ut dette selv. Du konkluderte med at Telemark Bataljon var i Telemark. Videre trodde du det var en spesialstyrke, noe det ikke er,

 

:(

Er du helt teit

 

Som en elitestyrke i det norske forsvaret, bærer Telemark Bataljon en annen beret enn øvrige avdelinger, den smaragdgrønne bereten.

 

og du presterte til og med å forveksle avdelingen med Heimevernet.

 

Langt ifra

 

Likevell kunne du uttale deg skråsikkert om denne "Delta Forcen" som hadde amerikansk trening. Du hadde trossalt sett noen piloter på tv som hadde trent i USA :p

 

Jeg ser da forskjell på vanlige norske offiserer (befal selv) og offiserer for spesialsoldater. Hvem gjør ikke det. Nordmennene imponerer i Afghanistan som andre steder. Høy moral.

 

Du tror at det er bare IDF som kan slåss

 

Nei beklager, men når man har sett hvordan du kan uttale deg sikkert om noe du absolutt ikke kan noe om så blir det utrolig vanskelig å ta deg serriøst.

 

Gulp :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

 

 

:(

Er du helt teit

 

 

 

 

 

Langt ifra

 

 

 

Jeg ser da forskjell på vanlige norske offiserer (befal selv) og offiserer for spesialsoldater. Hvem gjør ikke det. Nordmennene imponerer i Afghanistan som andre steder. Høy moral.

 

Du tror at det er bare IDF som kan slåss

 

 

 

Gulp :(

 

Påstår du nå at du selv er befal men ikke vet at telemark bataljon ikke er en spesialstyrke?

 

Ja, som sagt er det en elitestyrke, men det er ingen spesialstyrke men en konvensjonell mekanismer infanteribataljon. De driver ikke "Black ops" osv. Jeg vet at avdelingen kan slåss, ingen tvil om det, men du viser igjen at du ikke kjenner avdelingen du uttaler deg skråsikkert om i det hele tatt. Ærlig talt burde du her og nå bare innrømme at du tok feil, og gikk høyt ut i et tema du overhodet ikke behersker. Dette kommer til å henge ved deg videre som ett eksempel på hvordan du kan være skråsikker på tross av at du ikke aner hva du prater om. Gratulerer...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Påstår du nå at du selv er befal men ikke vet at telemark bataljon ikke er en spesialstyrke?

 

Jeg sier at Telemark bataljon er en spesialstyrke (liten, men det beste vi har, bedre enn jegere). Hvor mange ganger skal jeg si det.

 

det er ingen spesialstyrke men en konvensjonell mekanismer infanteribataljon

 

Du desinformerer (sionist selvfølgelig). Telemark bataljon er profesjonelle soldater. I Norge kommer man ikke høyere enn dette i kompetanse. Er det godt nok? Ja. de ligger på linje med amerikanske og britiske elitesoldater.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...