Magical Mystery Tour Guide Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Wow, det her var virkelig lavmål. Jeg er målløs. Ja, du setter til stadighet nye rekorder med innleggene dine. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det er vel dessverre ikke mer å si om saken, enn at samtlige konspirasjonsteoretikere i denne tråden lider i sterk grad av Confirmation bias. Men men, jeg er jo bare en liten sau, hva betyr vel hva jeg sier. 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Wow, det her var virkelig lavmål. Jeg er målløs. 9/11 Predicted on The Lone Gunman On March 4, 2001—exactly six months and one week before 9/11—The Lone Gunmen television show, a spinoff from The X-Files Hva er det som er feil her, 'Slimda'? Hvis det er den filmen jeg tenker på ble passasjerflyet underlagt kontroll av noen andre - Boing har slik fjernstyrings-teknologi. Så ble flyet dirigert mot WTC og flyverne kunne ikke gjøre noe fra eller til fordi flyet nå var i fjernstyringsmodus. Til slutt endte det bra Men plottet var 911 6 måneder før 911. Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det er vel dessverre ikke mer å si om saken, enn at samtlige konspirasjonsteoretikere i denne tråden lider i sterk grad av Confirmation bias. Men men, jeg er jo bare en liten sau, hva betyr vel hva jeg sier. Baltazaar jar trossalt allerede bekreftet dette i skolemasakertråden. Han konkluderer lenge før han er i nærheten av å kjenne faktaene rundt saken, dermed er det åpenbart at han kunn er ute etter å bekrefte hva han allerede "vet". Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Boeing har ikke slik fjernstyringsteknologi. Det er bare et av de tenkte bevisene konspirasjonsteoretikere måtte SKAPE for å få forklaringene sine til å henge sammen, med en tynn rot i virkeligheten: Autopilot. De har dog ikke muligheten til å fjernstyre flyene. == Kan vi ikke bare få inn en bot som kan gjøre dette her for oss -- eller et eget subforum for konspirasjonsteorier? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Baltazaar jar trossalt allerede bekreftet dette i skolemasakertråden. Han konkluderer lenge før han er i nærheten av å kjenne faktaene rundt saken, dermed er det åpenbart at han kunn er ute etter å bekrefte hva han allerede "vet". Baltazaar har ikke skrevet i denne tråden på flerfoldige sider. Ha deg vekk din avskyelige stalker. Det er vel dessverre ikke mer å si om saken, enn at samtlige konspirasjonsteoretikere i denne tråden lider i sterk grad av Confirmation bias. Men men, jeg er jo bare en liten sau, hva betyr vel hva jeg sier. Du lider av confirmation bias og er helt ute av stand til å ta til deg ny informasjon. Du gjør det du anklager andre for å gjøre. Endret 14. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) De har dog ikke muligheten til å fjernstyre flyene. Joda, teknologien har de. Den har de testet ut på fly for tiår siden. Droner er tilsvarende teknologi. Det er bare et av de tenkte bevisene konspirasjonsteoretikere måtte SKAPE for å få forklaringene sine til å henge sammen, med en tynn rot i virkeligheten: Du roter Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ser ut som The Lone Gunmen har totalt 13 episoder. 1 / 13 som har blitt "riktig"? Med så liten treffsjanse, må det nesten være flaks. Eller uhell. Fjernstyringsteknologi ja. Hvorfor traff da ikke alle flyene sine mål? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Dere har jo ikke engang forstått at alle vi mer ikketroende folkene i denne tråden ikke egentlig kritiserer deres tro på at Illuminati finnes. Det er jo strengt tatt vanskelig å bevise at en slik organisasjon ikke finnes, enten den går under det navnet eller ikke. Det må selvsagt vi andre medgå. Det er en mulighet for at noe slikt har eksistert, eksisterer nå eller vil eksistere. Det eneste folk kritiserer i denne tråden er måten dere argumenterer for deres sak på. Dere svarer med å fortsette å poste bilder dere har lett frem fordi dere tror det støtter deres sak at symboler som er helt vanlige å bruke i verden er et bevis på noe som helst. Dere svarer med useriøse Youtube-videoer. Dere svarer med innlegg uten i det hele tatt å forsøke å fremme et argument, bare nye påstander. Jeg spør igjen. Kan en av dere vise til en tekst, eller skrive en selv, hvor dere gjør rede for påstandene og argumentene for at disse stemmer? Aller helst i en sammenhengende tekst (men med avsnitt!) og ikke bare en rekke med bilder. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du lider av confirmation bias og er helt ute av stand til å ta til deg ny informasjon. Du gjør det du anklager andre for å gjøre. Jeg tar til meg ny informasjon daglig, jeg. Det er en del av jobben min. Det å ikke stole på andre er også en del av jobben min, dessverre. Samtlige innlegg jeg har sett fra deg angriper andre, inneholder bilder/videoer enten laget av konspirasjonsteoretikere eller totalt uten mening, og er generelt latterlige i innhold. Jeg lurer virkelig på hvordan det er å leve i et nøtteskall som du og dine gjør. Det må være behagelig, å ha svaret til alt i hele verdenen på et øyeblikk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Oh, mens vi snakker om sammentreff. Favorittbandet mitt lanserte et nytt live-album samme dagen som WTC ble påflydd. Her er coveret (som de kjapt skifta ut etterpå) Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg spør igjen. Kan en av dere vise til en tekst, eller skrive en selv, hvor dere gjør rede for påstandene og argumentene for at disse stemmer? Aller helst i en sammenhengende tekst (men med avsnitt!) og ikke bare en rekke med bilder. Det du ber om at noen kan lære deg hva som kreves til eksamen på et par meldinger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det du ber om at noen kan lære deg hva som kreves til eksamen på et par meldinger Ingen har sagt noe om at den må være kort. Er du klar for å ta eksamen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det du ber om at noen kan lære deg hva som kreves til eksamen på et par meldinger Så du kan, med andre ord, ikke forklare hva det var som "konverterte" deg? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det korte svaret er livet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Og så kan du skrive ned noe som gir mening. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Oh, mens vi snakker om sammentreff. Hvem prater om "sammentreff" ?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Det du ber om at noen kan lære deg hva som kreves til eksamen på et par meldinger Dette henger ikke på greip Rosario. Det står ingenting om at jeg ønsker at det skal være begrenset til et par meldinger. Endret 14. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Baltazaar har ikke skrevet i denne tråden på flerfoldige sider. Ha deg vekk din avskyelige stalker. Du lider av confirmation bias og er helt ute av stand til å ta til deg ny informasjon. Du gjør det du anklager andre for å gjøre. Nei men han har deltatt i denne tråden og vist ganske klart hvordan han resonerer, ved at han allerede vet hva som har hendt, på tross av at han i likhet med oss sitter på veldig begrenset informasjon rundt skoleskytingen. Det viser godt hvordan han har kommet frem til det han har, også her. Utover det kan jeg glede deg med at jeg faktisk ikke er så aller verst i stalking, selv om det ikke er noe jeg driver med. Forøvrig er du riktig så søt Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det du ber om at noen kan lære deg hva som kreves til eksamen på et par meldinger Du som har et så bredt spekter når det kommer til kunnskap, burde vel ikke ha noe problem med å verken korte det ned eller forklare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå