Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Beckham er ikke jødisk.

Han hadde én jødisk bestefar, men ikke jødisk bestemor og ikke jødisk mor.

Stallone sin mor har jødisk opphav, men er ikke nødvendigvis jødisk; Kun med en jødisk mor er hun jødisk.

Hvis ikke amerikanere er mennesker med amerikansk statsborgerskap, hva er amerikanere?

Og er det ikke bekymringsfullt med alle disse artistene med kristent opphav??

Beckham sin mor, far, farmor, mormor og morfar var kristne..!

Konspirasjon!

Mogan_David_Beckstein.jpg

http://www.jewliciou...s-jewish-roots/

Halvt jødisk ut fra våre forestillinger. Jeg sier at amerikanere oppfatter dem som "jødiske". Jeg oppfatter dem ikke slik. Det er her som med tyskere, jo mere høytysk jo dårligere soldater. Det er snarere: Jo mere jødisk, jo mindre sionist. Israel er ikke noe mål for jøder. Men samtidig, skikkelige sionister holder seg unna Israel, Israel skal "omkomme" ifølge profetiene. De som bor der teller ikke stort for dem... det som teller er et skikkelig smell .. sionistene tar beslutningene ... og jødene får ta støyten (arbeidsfordelingen, samme opplegg som sist)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøde, per jødisk definisjon:

En person med en jødisk mor.

Dette er fordi kvinner alltid er sin mor sine barn, mens gutter historisk sett langt fra aldri er det.

Derfor må man ha en jødisk mor for å være jøde.

(I følge Tanakh)

Beckham sin MOR har en jødisk far -- men ikke en jødisk mor.

Det vil si at Beckham sin mor var halvt jødisk.

Backham er kvart jødisk -- men etter den opprinnelige jødiske definisjonen er han null jøde.

Hvem er jøde?

En jøde er en person som er født av en jødisk kvinne eller som har konvertert til jødedommen. Når noen ønsker å konvertere til jødedommen er dette en lang og krevende prosess. For å være sikker på at ønsket om å konvertere er oppriktig og at personen er villig til å forplikte seg avviser rabbinerne tradisjonelt personene tre ganger. Dersom hun/han fortsatt vil konvertere begynner så en lang periode med studier av jødedommen og jødisk historie samt andre forberedelser. Vi har mange praktiske leveregler som for eksempel spiseregler (kosher), hviledagen (shabbat) og andre helligdager osv. Under konverteringsprosessen forplikter man seg til å begynne å overholde disse reglene. Disse forberedelsene tar minst et år, som regel flere. Menn må også bli omskåret, dette gjøres på sykehus.

Har han konvertert?

Da må vi se på tissen hans.

Ja, det er faktisk et bilde av en naken Beckham.

Disclaimer: Dette er faktisk nødvendig.

Det er ikke jeg som krever at jøder må omskjære seg for å konvertere til jødedommen.

Dette var den siste advarselen: Det følger et bilde av en naken, uomskåret, David Beckham i neste spoiler.

Du er advart. Tre ganger.

14d1184709730-footballers-wive-david-beckham-nude.jpg

Han er tydeligvis ikke jøde, og heller ikke judaist -- da han ikke har konvertert og ikke ble født jødisk.

Men så igjen, kanskje de datamanipulerte tissen hans for å skjule at han har konvertert?

The plot hardens... jeg mener thickens...

jeg mener... ... ....

Samma det.

• Liker 6
Lenke til kommentar

fra kilden

http://www.jewliciou...s-jewish-roots/

When I was living in Britain years ago, there was an interview with Beckham in one of those glossy gossip mags, and a key point of interest was Beckham’s Jewish background and his Jewish education as a child.

Hva som betyr noe for oss er ikke om Beckham er 1/4 eller 1/1 jødisk, men om han er megastjerne på grunn av blodslinjer.

Actually, as a rule, non-Jews are not good athletes and not that good looking. However, since they are 99.8% of the global population and 97.5% of the US population

Her oppgis 2.5% som jødiske i USA (tar ikke det tallet bokstavelig). Dersom 50% av megastjernene i USA er jødiske da har vi et problem -> folk blir megastjerner fordi de er jødiske.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Da lister jeg opp 10 stjerner/artister (som ikke er nevt i de forrige postene) som jeg husker -- i rekkefølgen jeg husker dem:

George Clooney

Bruce Willis

Brad Pit

Angelina Jolie

Nicole Kidman

Tim Burton

Johnny Depp

Tom Cruise

Mel Gibson

Tom Hanks

=====

Så overlater jeg til deg å finne ut hvor mange av disse 10 som jeg husket er jødiske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Actually, as a rule, non-Jews are not good athletes and not that good looking. However, since they are 99.8% of the global population and 97.5% of the US population

Dette er kanskje første gangen jeg hører noen oppgi en kilde som sier at jøder er mer atletiske og ser bedre ut enn andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var åpenlyst kunnskap om september 11 lenge før det skjedde, tror dere virkelig at ting som dette bare er en tilfeldighet? Really??

Når skal dere slippe denne harde motstanden og ihvertfall gløtte opp øyet littegrann istedet for å se på meg og tusenvis av andre som hjernevaska lunatics? greit dere syns alt høre altfor for "too far fetched" ut, men hva hvis, bare hva hvis dere tar feil?

Hva hvis det ligger noe bak dette og ikke bare er rene merkelige tilfeldigheter? er det virkelig så vanskelig å tro at det er noe i dette?

tumblr_ma9hwq862D1qcgioa.jpg

Superman Comic 1973

tumblr_ma9i44so901qcgioa.jpg

tumblr_ma9in9QsjV1qcgioa.jpg

The Towering Inferno 1974

tumblr_m7r56a97WC1qcgioa.jpg

The First Kingdom Comic Cover 1975

tumblr_ma9ilmh6Ig1qcgioa.jpg

Sesame Street 1976

tumblr_lnxv6nU5F71qcgioa.jpg

Pakistan Airline Ad 1979

tumblr_m7r5p60jYb1qcgioa.jpg

tumblr_ma9i93mlmY1qcgioa.jpg

Trading Places 1980

tumblr_lrducwOLot1qcgioa.jpg

tumblr_lrdubpON3T1qcgioa.jpg

tumblr_ma9i7ag1Ad1qcgioa.jpg

tumblr_ma9hzggW8H1qcgioa.jpg

tumblr_m7r3nuNMGP1qcgioa.jpg

tumblr_ll889dzkRD1qcgioa.jpg

In a X-Men cartoon from #189 on January 1985, these words appear:

“In a sense, Her companion Rachel Summers hasn’t been born yet. the New York she remembers is that of the 21st century. In her mind’s eye, she sees lower Manhattan burning. The Twin Towers of the World Trade Center lie in ruins, thousands are dead, many more injured. Rachel’s a telepath

G.I. Joe 1985

tumblr_m7r516r5mj1qcgioa.jpg

tumblr_m7r54wlfiO1qcgioa.jpg

tumblr_ma9htwcuRy1qcgioa.jpg

tumblr_m7r5f9LN8v1qcgioa.jpg

Die Hard 1988

tumblr_m7r590F7kb1qcgioa.jpg

tumblr_ma9dju242q1qcgioa.jpg

tumblr_lrft1bOq0B1qcgioa.jpg

tumblr_ma9iiu9ASO1qcgioa.jpg

Spiderman comic 1991

tumblr_m7r4wl0p8P1qcgioa.jpg

tumblr_m7r4rq5tSx1qcgioa.jpg

tumblr_m7r4meAphV1qcgioa.jpg

Super Mario bros 1993

tumblr_m7r4i4m0yS1qcgioa.jpg

tumblr_ma9itzGjHD1qcgioa.jpg

tumblr_ma9dozcV6u1qcgioa.jpg

tumblr_lrfn40NMDj1qcgioa.jpg

tumblr_ma9e7rF8F01qcgioa.jpg

tumblr_loaiptPga61qcgioa.jpg

tumblr_m7r5vpgABL1qcgioa.jpg

tumblr_m7r4oyAW9j1qcgioa.jpg

tumblr_ll86w7DsPq1qcgioa.jpg

tumblr_ma7m8cJlXq1qcgioa.gif

tumblr_ma9irrgggl1qcgioa.jpg

tumblr_ma9i1p9o2s1qcgioa.jpg

tumblr_m1go0vhmFn1qcgioa.jpg

tumblr_ma9if61eG01qcgioa.jpg

tumblr_m7r3v4dTZj1qcgioa.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kvalitetspost kvinnen!

Jeg har selv oppdaget en tilsvarende scene i en av crocodile dundee filmene når han reiser til New York.

Dundee roper "Jesus Christ" eller noe i den dur siden det er hans første gang i fly og så tar flyet av, neste scene er world trade center hvor kameraet er rettet mot toppen av byggene og så ført nedover langs byggene til bakkenivå.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Her er fra terminator.

gg62259,1272488339,9-11overhead.jpg

gremlins-2-9-11.jpg

Loool, snakk om å tro på tilfeldigheter!

Jeg kan poste en hel drøss med bilder med andre tall som tilsynelatende er datoer det har skjedd noe på.

Hadde det skjedd på 10/11 hadde man funnet andre bilder. Hadde det vært Chrysler Building ville man brukt King Kong som eksempel på at man visste det ville skje noe allerede da. Blir for søkt rett og slett. Tegneserier fra 70-tallet, bilde av en klokka som viser fem på ni. Seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...