Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du tar det for gitt at debunkere er "skeptikere". De er ikke det. Påstand: Øyvind Repvik drømmer om å bli agent Øyvind Repvik, ikke "skeptiker" Vel, finn kilden for at JFK har sagt det da... Jeg kan og snekre sammen et bilde av JFK, hvor det står: "Me and the Fraggles have just discussed how take over the world while sharing a joint. -President John F. Kennedy, 2 hours before his assasination". Ettersom kilder ikke er nødvendig, har jeg minst like rett. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Rosario, du er avslørt som en notorisk løgner, og det er meningsløst å diskutere noe som helst med deg. "Jeg forholder meg til fakta" my ass. Endret 14. desember 2012 av Distressor 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Rosario, du fikk med deg at Kennedy aldri har sagt det sitatet som tilegnes han på bildet du postet? Du og dine kumpaner kaller dere sannhetssøkere og oss andre sauer, og så er dere ikke istand til å utføre helt grunnleggende kildekritikk en gang? Kennedy myrdet 22. november 1963 http://www.saveameri...1/27/jfk-quote/ http://www.thatsnons...nedy%20QuoteThe quote only exists as mere rumour, with no event or context ever offered by anyone publishing it. Sitat har samme innhold som youtube J F K Secret societies speech (april 1963, 7 måneder , [rettelse] 2 år og 7 måneder før drapet) Debunker "Gnisten" på skepsis argumenterer for at Kennedy snakker om den internasjonale kommunismen Det er skeptiker-versjonen. Den er falsk som det meste der borte. Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan ikke svare på en påstand om at JFK ikke har sagt det bildet påstår han har sagt, ved å komme med det samme bildet på nytt. Youtube-videoen er ikke en video, men en samling bilder med lyd lagt oppå - hvordan vet du at det er JFK som prater? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Youtube-videoen er ikke en video, men en samling bilder med lyd lagt oppå - hvordan vet du at det er JFK som prater? Ektheten til Kennedys tale betviles ikke. Her begår du en metodisk feil! Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Ektheten til Kennedys tale betviles ikke. Her begår du en metodisk feil! Nei, man kan vel ikke gjøre det. Har ikke noe annen forklaring at du MÅ være et troll. Endret 14. desember 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ehh, hva? Hvordan begår jeg en metodisk feil? Hvem er det du mener at ikke betviler ektheten til Kennedys tale? For det gjør altså jeg. Hva er det som er metodisk feil med det? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Ehh, hva? Hvordan begår jeg en metodisk feil? Hvem er det du mener at ikke betviler ektheten til Kennedys tale? For det gjør altså jeg. Hva er det som er metodisk feil med det? En historisk kilde er hva den gir for seg ut for å være inntil det er motbevist. Ikke: En historisk kilde er falsk inntil den beviselig er ekte. Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Nei jeg gir opp, han må være fra en annen verden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 En historisk kilde er hva den gir for seg ut for å være inntil det er motbevist. Ikke: En historisk kilde er falsk inntil den beviselig er ekte. Tuller du med meg? Du mener altså at fordi en tilfeldig person på internett påstår at JFK har sagt noe, så skal det legges til grunn? Helt uten videre? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Innholdet blir opplagt dersom du lokaliserer de to youtube videoene jeg oppgav Top 16 Jewish Singers Famous Jews who changed their names Beklager, jeg skjønner fortsatt ikke. - Det er selvsagt mulig at det er jeg som er dum - det skal jeg ikke utelukke. - Videoen viser masse kjente amerikanere som (presumtivt) har endret navnet sitt fra et jødisk navn til et "amerikansk" navn - men hva er sammenhengen med bildene du postet? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Tuller du med meg? Du mener altså at fordi en tilfeldig person på internett påstår at JFK har sagt noe, så skal det legges til grunn? Helt uten videre? http://wakeup-world....cret-societies/ JFK’s Speech On Secret Societies John F. Kennedy gave this speech to the American Newspaper Publishers Association on 27th April 1961, two and a half years before his assassination (November 22, 1963) Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tuller du med meg? Du mener altså at fordi en tilfeldig person på internett påstår at JFK har sagt noe, så skal det legges til grunn? Helt uten videre? Det er er grunnen til at saklig debatt ikke blir mulig med rosario. Han tror at fordi han finner noe tull på Internett , uavhengig av troverdigheten på kildet så det er sannt hvis det ikke kan motbevises med en gang. Han har ikke tenkt på dette axiom- the more unbelievable the more proof necessary 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Beklager, jeg skjønner fortsatt ikke. - Det er selvsagt mulig at det er jeg som er dum - det skal jeg ikke utelukke. - Videoen viser masse kjente amerikanere som (presumtivt) har endret navnet sitt fra et jødisk navn til et "amerikansk" navn - men hva er sammenhengen med bildene du postet? Legg merke til at alle undertekstene på bildene er feil Beklager, de er noe annet enn hva undertekstene sier Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Kan du peke på hvor i talen JFK sier det som står i bildet? Har hørt gjennom nå og finner det ikke. (del1) (del2) Jeg tror forøvrig ikke han snakker om kommunister i talen, men følgere av Cthulu Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Sitat har samme innhold som youtube J F K Secret societies speech Mening er som sammendrag, ikke som sitering Jeg tror forøvrig ikke han snakker om kommunister i talen, men følgere av Cthulu Dette blir gresk for meg Endret 14. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Et dårlig sammendrag i så tilfellet, helt tatt ut av kontekst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Mening er som sammendrag, ikke som sitering Dette blir gresk for meg http://en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu Poenget var vel heller at du hevder JFK snakker om Illuminati i talen, mens jeg hevder han snakker om Chtulhu. Vi har begge, i et vakuum, like stor troverdighet i våre uttalelser. 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Har sett den talen før og som en annen sier her nevnes aldri illuminati, det må mye vond vilje til for å tolke det slik. Men igjen, er det ikke litt rart om han virkelig prøver å bekjempe illuminati at han ikke forteller om dem. Hvorfor velger alle disse å gjemme skjulte meldinger, som illuminati garantert ser, istedenfor å gjøre grimaser eller lage en sang? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) typisk anti-semittisk youtube video (1 minutt er mer enn nok, resten er det samme om igjen) Famous Jews who changed their names Det som er interessant for oss her er ikke hvem de er (mange amerikanere tror de er "jødiske" Feil) men at Hollywood ikke er "amerikansk" slik som mainstream vil ha oss til å tro. Herved dokumentert ganske grundig. Joe Dassin, fransk musiker Billy Joel, amerikansk musiker Leonard Cohen, kanadisk musiker Sylvester Stallone, amerikansk skuespiller David Beckham, engelsk fotballstjerne Beklager, de er noe annet enn hva undertekstene sier youtube Top 16 Jewish Singers (Ingenting anti-semittisk her, bare masse fin musikk, anbefales) Beckham er ikke jødisk. Han hadde én jødisk bestefar, men ikke jødisk bestemor og ikke jødisk mor. Stallone sin mor har jødisk opphav, men er ikke nødvendigvis jødisk; Kun med en jødisk mor er hun jødisk. Hvis ikke amerikanere er mennesker med amerikansk statsborgerskap, hva er amerikanere? Og er det ikke bekymringsfullt med alle disse artistene med kristent opphav?? Beckham sin mor, far, farmor, mormor og morfar var kristne..! Konspirasjon! Endret 14. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå