Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er konteksten?

(du er den første til å si at tyskere var med på "holocaust" - de hørte ingenting om "holocaust" før ut i 50-årene)

Konteksten er:

9/11 er en del av historien.

Frimurererene er en del av historien.

Illuminati som historisk organisasjon er...

Du gjetter det sikkert.

Etterforskerene av hendelsen den 11 september er etterforskere.

Politikerene bestemmer bredden av etterforskningen, og...

Ja.

Konteksten er at politikerene, historikerene og etterforskerene vet mer om det meste av organisasjoner i landet enn noen andre -- og må lyge for at dere skal kunne ha rett i at Illuminati faktisk eksisterer som en nåværende organisasjon.

For øvrig har jeg bedt dere om å sette dere inn i frimurerene og illuminati sin HISTORIE, for jeg tror dere kommer til å gremmes den dagen dere hører hva frimurerene driver med og hva det dreier seg om.

Ja, det er en del kameraderi som medfølger organisasjonen -- men les for faen meg historien til illuminati OG frimurerene før dere fortsetter, og hva formålene til organisasjonene er.

Snakk så med frimurere høyt oppe og hør hva pengene deres gikk til.

Jeg har tatt noe av historien for dere:

-De er ikke tempelriddere, men skulle ønske at de var det.

-De liker symbolikk, fordi det gjør hverdagen spennende.

Vær så snill.

Bare LES noen historiske kilder på hvem frimurerene faktisk er.

Konspirasjonsteoretikerene på nettet er fordomsfulle -- og hva kalles det når dere på forhånd dømmer organisasjoner dere ikke har kjennskap til selv, men hater basert på hva andre TROR om organisasjonen, uten å noen gang sette dere inn i og studere organisasjonen og dens oppbygning, selv??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Logikk. Det kan man stole på, ikke Wikipedia. Disse sauene våre bruker ikke logikk, de bruker Wikipedia og media for å finne svar - hvor de starter med faciten og leter etter offisiell begrunnelse.

Jeg liker å starte med forklaringen som er grundig dokumentert og en del av den offisielle historien.

Den offisielle historien settes av historikere -- slik som potetene settes av bønder, lovene settes av politikere og skuddene settes av soldater.

Jeg boikotter tråden fram til noen klarer å følge sexylubb sin oppfordring, eller på annen måte klarer å komme med en koherent og etterprøvbar påstand som beviser at illuminati eksisterer i dag og har innflytelse på politikere, historikere, soldater, byråkrater, lærere, forskere og artister (samfunnets mest intelligente gruppe utenom forskere).

Hva er konteksten?

(du er den første til å si at tyskere var med på "holocaust" - de hørte ingenting om "holocaust" før ut i 50-årene)

Holocaust er NAVNET "vi" ga massakrene under den andre verdenskrig.

De fleste i tyskland hadde hørt om disse massakrene, selv om mange (eller de fleste?) valgte å ikke tro på dem.

Selv ikke Britene trodde på anklagene om massakre, som flyktende polske fanger rapporterte om i 1943 (fritt fra minnet)

De trodde ikke at Nazistene drev med massakrer på sivile.

At tyskland drev med organiserte massakrer ble først klart ved krigens slutt, da leirene ble overtatt av den Røde Arme, som ble møtt av utsultede og døde fanger i alle leirene, og sprengte krematorium.

(Krematoriene var i samme bygning som gasskammerene).

Utstrekningen til og bevisene for massakrene som fikk navnet Holocaust tok mange år å samle og kategorisere fordi mengden var så stor.

Jeg tror ikke at navnet "holocaust" ble brukt mye om massakrene før 70-tallet en gang.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Red Frostraven om 911

[quote

]Hvem er med på konspirasjonen?

-Praktisk talt alle historikere

-Praktisk talt alle lærere

-Praktisk talt alle yrkesmilitære

-Praktisk talt alt politi og alle etterforskere

-Alle politikere

-Alle byråkrater som jobber med offentlige papirer -- fordi disse har tilgang til informasjonen

-Mesteparten av offentlige personer

-Designere, regissører og skuespillere

Grunnideen for "Illuminati" et at folk skal vite minst mulig. Folk skal tilhøre det som andre vil kalle "celler". I utgangspunktet skulle medlemmer ikke vite hvem som var sjefen, og hvis de måtte vite det, de skulle ikke vite hvem som var de andres sjefer enn sin egen sjef. Sjefene skal på sin side vite alt om medlemmene. Bare de på toppen skal ha oversikt. De andre skal følge ordre. I praksis skjer mye ved hjelp av penger. Man lar pengene styre hva som skal skje. Hvis man ønsker mere holocaust-filmer investerer man i holocaust-filmer. Når filmskaperere oppdager at de vil få sponsorer dersom de lager holocaust-filmer lager de heller en holocaustfilm. Svali svarer greitt på hvordan de styrer.

Jeg liker å starte med forklaringen som er grundig dokumentert og en del av den offisielle historien.

Det er jo tydelig. Du har enda ikke funnet feil i Wikipedia. Garantert ikke. Du skjønner ikke spørsmålet, fordi du definerer mainstream som "sannheten". Hvis det står i Wikipedia da er det sant, som om du mangler øyne og ører og ikke kan vurdere noe som helst på egen hånd.

Autoritetstro på samme måte som Breivik. Noen vil kalle det autoritetsangst.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

De store pengene i verden er styrt av "Illuminati" (ikke mitt vokabular, "eliten" i entall er bedre).

For FED er penger gratis. Trillions trylles ut av hatten uten kontroll. FED er styrt av de samme folkene.

For ECB er penger gratis. ECB er styrt av de samme folkene.

Dette blir ganske mye makt, nå vi samler dette i hendene på 20-30 personer med overordnet makt, og alle under følger ordrer lojalt (ekstrem lojalitet på det nivået, 33. grad)

jeg kjenner flere regisører, skuespillere og designere. er alle de medlem da?

Det skjønner de som kjenner dem etterhvert, om de er denslags eller vanlige folk. Hvis bonden er frimurer er han også en del av det systemet selv om han ingenting vet. Han vil bare følge ordre.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Holocaust er NAVNET "vi" ga massakrene under den andre verdenskrig.

De fleste i tyskland hadde hørt om disse massakrene, selv om mange (eller de fleste?) valgte å ikke tro på dem.

Selv ikke Britene trodde på anklagene om massakre, som flyktende polske fanger rapporterte om i 1943 (fritt fra minnet)

De trodde ikke at Nazistene drev med massakrer på sivile.

At tyskland drev med organiserte massakrer ble først klart ved krigens slutt, da leirene ble overtatt av den Røde Arme, som ble møtt av utsultede og døde fanger i alle leirene, og sprengte krematorium.

(Krematoriene var i samme bygning som gasskammerene).

Tyskerne var ukjent med holocaust. Hitler også ifølge David Irving.

Etter krigen begynte seierherrene å skrive "historien"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Mulig han bommet et par ganger, ellers en solid historiker. Skal lese i alle fall en bok av han engang. Hva vi kan si sikkert er at det finnes noen som endrer lovene for at han ikke skal få lov til å framføre sin forskning (selv idag, ingenting har endret seg). Vi ser sporene etter sionister hele veien, dem bak holocaust-historien. Wiesenthal blir billig til sammenligning, muligens en svindler.

Dine folk presenterer omtrent alt feil. Profesjonelle løgnere. Vi kjenner alle sammen Bush, Blair, Obama - selvtenkende folk blir etterhvert kvalm av dem. Jeg blir av og til kvalm av NRK-journalister også, samme opplegget. Alt sammen kan linkes til en usynlig hånd som styrer i vest, og mye også utenfor vest også. Neppe i Russland. I Kina ingen kontroll med kinesere, men de er der også.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Grunnideen for "Illuminati" et at folk skal vite minst mulig.

Da gjør de en svært dårlig jobb, og kan ikke være så mektige som dere vil ha det til.

Internett ble ikke vanlig før ca 1995, og før det var det umulig å diskutere slike saker som dette her med folk over store avstander. For ikke å snakke om all informasjon som kan kryssjekkes, inkludert vitenskapelige observasjoner som det ville kreve arbeid og kunnskap av episke proporsjoner for å forfalske.

Hvorfor har ikke illuminati stoppet internett? Og hvorfor blir vi ikke sensurert mer enn vi blir i dag?

Vennligst svar på spørsmålet over. Den motstrider jo det dere sier er fundamentalt ved illuminati.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tyskerne var ukjent med holocaust. Hitler også ifølge David Irving.

Etter krigen begynte seierherrene å skrive "historien"

Hvordan klarer konspirasjonsteoretikere ALLTID å finne de mest ubrukelige kildene?

Jeg referer til det polske folkeregisteret -- som ikke er NEVNT i wikipediaartikkelene om holocaust -- hvor polske historikere har gjennomgått navnene og krysseksaminert disse med navnene fra trossamfunn og eiendommer for å finne døde og overlevende etter krigen -- og omlag 2 850 000 jøder (estimert; Ikke alle jøder var innmeldt i noe trossamfunn) døde under krigen.

Dette var 90% av jødene i Polen.

De forlot sine hus, bankkontoer, forsikringer, eiendeler, venner, fabrikker, butikker, arbeidsplasser uten å noen gang komme tilbake.

De polske jødene som ble massakrert av tyskerene står alene for over HALVE holocaust -- og David Irving har ikke engang HØRT om denne kilden jeg presenterer her, fordi han ikke er interessert i den virkelige historien.

Red Frostraven om 911

Grunnideen for "Illuminati" et at folk skal vite minst mulig. Folk skal tilhøre det som andre vil kalle "celler". I utgangspunktet skulle medlemmer ikke vite hvem som var sjefen, og hvis de måtte vite det, de skulle ikke vite hvem som var de andres sjefer enn sin egen sjef. Sjefene skal på sin side vite alt om medlemmene. Bare de på toppen skal ha oversikt. De andre skal følge ordre. I praksis skjer mye ved hjelp av penger. Man lar pengene styre hva som skal skje. Hvis man ønsker mere holocaust-filmer investerer man i holocaust-filmer. Når filmskaperere oppdager at de vil få sponsorer dersom de lager holocaust-filmer lager de heller en holocaustfilm. Svali svarer greitt på hvordan de styrer.

Det er jo tydelig. Du har enda ikke funnet feil i Wikipedia. Garantert ikke. Du skjønner ikke spørsmålet, fordi du definerer mainstream som "sannheten". Hvis det står i Wikipedia da er det sant, som om du mangler øyne og ører og ikke kan vurdere noe som helst på egen hånd.

Siden du er så snill og ønsker å diskutere meg, så referer jeg til diskusjonen i arkiv del 1 for Shroud of Turin hvor jeg korrigerer TO usakelige kilder som bare kommer tilbake og kommer tilbake:

1: Avinoam Danin bruker en ubrukelig metode for å påstå at frøene er fra midtøsten: Han sammenligner frøene med frø fra planter som vokser i midtøsten, og konkluderer med at kledet har vært i midtøsten.

Problemet jeg oppdaget med hans "vitenskapelige analyse" var at han lette etter beviser for at det var fra midtøsten -- og den som leter, den finner.

Framgangsmåten en vitenskapsmann skal gå er å se om det kan finnes planter ANDRE STEDER som kan UTELUKKE at kledet stammer fra midtøsten.

For at kledet kan komme fra midtøsten, betyr ikke at det ikke kan ha kommet annetsteds fra.

Dersom, derimot, det ikke KAN ha kommet fra NOE ANNET STED -- så må det ha kommet fra midtøsten.

Likevel fortsetter Wikipediaartikkelen å bruke ham som kilde, og hver gang jeg har redigert artikkelen så blir den returnert til sin opprinnelige tilstand av en kristen idiot som ikke er interessert i sannheten.

2: Ian Wilson brukes som sannhetsvitne på at kledet stammer fra midtøsten i år ~40.

Ian Wilson var/er en forsker som har publisert de følgende vitenskapelige verkene:

The Turin Shroud: The Burial Cloth of Jesus Christ?

Mind out of Time?: Reincarnation Claims Investigated

Jesus: The Evidence

The Exodus Enigma

The Evidence of the Shroud

Worlds Beyond: From the Files of the Society for Psychical Research

Undiscovered: The Fascinating World of Undiscovered Places, Graves, Wrecks and Treasure

The Bleeding Mind: An Investigation into the Mysterious Phenomenon of Stigmata

The After Death Experience: The Physics of the Non-Physical

Stigmata: An Investigation into the Mysterious Appearance of Christ's Wounds in Hundreds of People from Medieval Italy to Modern America

Superself: The Hidden Powers Within Us

Holy Faces, Secret Places: An Amazing Quest for the Face of Jesus

The Columbus Myth: Did Men of Bristol Reach America before Columbus?

Shakespeare: The Evidence: Unlocking the Mysteries of the Man and His Work

In Search of Ghosts

The Blood and the Shroud: New Evidence That the World's Most Sacred Relic Is Real

Jesus: The Evidence

The Bible Is History

The Turin Shroud: Unshrouding the Mystery

Life after Death: The Evidence

Past Lives: Unlocking the Secrets of Our Ancestors

Before the Flood: The Biblical Flood as a Real Event and How It Changed the Course of Civilisation

Nostradamus: The Man Behind the Prophecies

Lost World of the Kimberley: Extraordinary New Glimpses of Australia's Ice Age Ancestors

Murder at Golgotha: A Scientific Investigation into the Last Days of Jesus's Life, His Death, and His Resurrection

The Shroud : the 2000-Year-Old Mystery Solved

Gjett hva han fant ut?

At, fordi kledet var reparert, så fortalte karbondateringen oss at teppet var 1960 år gammelt fordi lappen ble vevd inn i teppet, slik at man måtte ta gjennomsnittet av karbondateringen i stedet for det faktiske tallet, og med litt finesse -- så kommer man fram til at kledet er fra år 40.

Jeg ettergikk de vitenskapelige bevisene hans og oppdaget at de ble publisert i Italienske Teknomag, og avdekket at det ikke fantes vitenskapelige beviser for at teppet faktisk stemmer fra år 40 -- og tok dette opp på diskusjonssiden hvor jeg kom i debatt mot en kristen person som "korrigerte" min redigering.

De redigerte også bort Jacques de Molay, som er en av de mer sansynlige personene som er portrettert i Likkledet fra Torino -- the Shroud of Turin.

Han ble nemlig korsfestet og balsamert levende med sin kappe oppå seg, og etterlot seg dermed spor i kledet gjennom kjemikaliene i balsameringsoljen, og blod fra sårene.

Han ble henrettet av kirken fordi de mente at hans orden av tempelriddere hadde forsaket Jesus.

Hvorfor nevner jeg dette?

Jo -- fordi Jacques de Molay var en tempelridder, og det er den nærmeste artikkelen jeg har korrigert til dette emnet, da tempelriddere er det idealistiske forbildet til nettopp frimurerene.

Så.

Jeg har redigert og funnet feil.

Så mange ganger at jeg ikke bruker wikipedia til noe annet en kildereferanser fordi jeg hater å oppdage feil.

Men dette emnet handler ikke om meg, og jeg vil veldig gjerne diskutere emnet fra nå av.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For ikke å snakke om all informasjon som kan kryssjekkes, inkludert vitenskapelige observasjoner som det ville kreve arbeid og kunnskap av episke proporsjoner for å forfalske.

Jeg fikk sjokk når jeg begynte å lese om psykiatri. Psykiatri ble skapt av britisk propaganda-organisasjon (= illuminati der opplagt, akkurat hvor de vil være). Så ble psykiatri bygd opp med ressurser fra amerikanske stiftelser (ren illuminati). Så ble psykiatri autorisert som rådende vitenskap på sykehusene. Så ble psykiatriske sykehus brukt for å drive Mengele-eksperimenter (illuminati-vitenskap). Ergo: Illuminati kontrollerer psykiatrien. Endel illusjoner forsvant vel med den oppdagelsen.

Så.

Jeg har redigert og funnet feil.

Så mange ganger at jeg ikke bruker wikipedia til noe annet en kildereferanser fordi jeg hater å oppdage feil.

Ok, da må det dementeres, Du er et unntak på det med å tro blindt på Wikipedia. Du driver å redigerer Wikipedia. Det som ikke er mainstream korrigerer du.

Jeg ville snarere skrive om noen 1000 sider

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Da gjør de en svært dårlig jobb, og kan ikke være så mektige som dere vil ha det til.

Internett ble ikke vanlig før ca 1995, og før det var det umulig å diskutere slike saker som dette her med folk over store avstander. For ikke å snakke om all informasjon som kan kryssjekkes, inkludert vitenskapelige observasjoner som det ville kreve arbeid og kunnskap av episke proporsjoner for å forfalske.

Hvorfor har ikke illuminati stoppet internett? Og hvorfor blir vi ikke sensurert mer enn vi blir i dag?

Vennligst svar på spørsmålet over. Den motstrider jo det dere sier er fundamentalt ved illuminati.

Du, som ikke-konspirasjonsteoretiker, MÅ bare sette deg inn i hvem illuminati faktisk var for et par hundre år siden.

Bare fordi sannheten er så ironisk.

Du kommer til å le deg skakk av konspirasjonsteoretikerene når du ser hva de FAKTISK stod for.

Lenke til kommentar
Psykiatri ble skapt av britisk propaganda-organisasjon (= illuminati der opplagt, akkurat hvor de vil være).

Har du hatt dårlige erfaringer med psykiatrien selv? Det er noe jeg ofte har lagt merke til med folk som kommer med vanvittige utsagn om bla. psykologi, psykiatri, og psykofarma.

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det som ikke er mainstream korrigerer du.

Og igjen så er du på person.

Du påstår at jeg tror på den offisielle historien bare fordi den er offisiell.

Jeg tror ikke på den offisielle historien fordi den er offisiell.

Men nå gidder jeg ikke å diskutere person mer med deg:

Du kan lese posthistorikken min om holocaust og utøya -- og så kan du se hvor mye som kommer fra mainstream og hvor mye som kommer fra faktiske undersøkelser.

Holocaust: Det polske folkeregisteret er en kilde jeg selv har funnet;

Jeg leste dokumentene for de norske jødene som ble deportert til tyskland, og tenkte:

Norge dokumenterte navnet på alle de deporterte jødene, og hadde papirene i orden.

Hva med polen?

Dersom holocaust skjedde, og polen er et sivilisert land, så må de ha oversikten over sine dødsfall i sine folkeregistre.

Og ganske riktig.

Det polske riksarkivet har navnene på samtlige jøder som forsvant i tyskerenes varetekt under krigen, med folkeregisteret som kilde.

Jeg fant også en tysk orginalkilde med 150 000 tyske navn med jødiske etternavn og jødisk slekt, gjenskapt fra bankkonti i private banker og forsikringspapirer -- da jødene ble fjernet fra de tyske folkeregistrene.

Gedenkbuch, heter den.

Utøya: For å eliminere gjerningsmann nummer to så har jeg funnet tre måter å bevise gjerningsmann nummer to:

-Unike spor på kuler

-Unike hylser eller unike spor på hylser

-Øyevitner som har sett vedkommende skyte mennesker eller som kan gi en god beskrivelse av vedkommende, og vedkommende ikke er en overlevende eller død person tilknyttet Utøya. ***

Dette er tre konkrete beviser som ville bevist at det var en gjerningsmann nummer to det ingen i media som har nevnt.

*** Dette fikk vi svar på i dag:

Personen i uniform var en andre sivil frivillig vakt, som ble drept på Utøya, ikke en andre skytter.

Jeg har også etterprøvd sikkerhetsvurderingen til våpenekspertene som konkluderte med at MS Thorbjørn sansynligvis ikke ville tatt skade av kulene til terroristen, ved å lese manifestet hans og SELV UNDERSØKE hvilken skade M995 panserbrytende ammunisjon i hans sin Mini14 ville gjort på MS Thorbjørn sitt skrog --

1 centimeter med normalt stål -- og jeg fant ut at dersom han hadde brukt Mk14 7.62 (som han hadde tenkt) og/eller panserbrytende ammunisjon (som han også hadde tenkt) -- så ville ikke båten vært trygg.

Etter hans egne planer var altså MS Thorbjørn ikke trygg, men en tilfeldighet gjorde at terroristen brukte hollow-points i stedet for panserbrytende.

(Rent bortsett fra at panserbrytende skaper mer oppmerksomhet fra toll)4

Igjen så finner du ikke dette noe sted i media; Dette er mine egne undersøkelser og vurderinger, og jeg bruker datamateriale -- ikke egne tanker -- for å bevise mine hypoteser og avkrefte andre sine.

Er det deg som troller, Svein??

Endret av Red Frostraven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...