omnomnomnivore Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ingen som har giddet se på videoen jeg har postet der oppe engang? Ingen?? Her spør dere etter beviser også poster jeg en vesentlig beviselig video som støtter opp under denne SYKE konspirasjonen... Også gidder dere ikke se noen minutter engang? Video (13m53s) del 1 av 50 "Ain't nobody got time for that!" Kan du ikke forklare hva det sentrale premisset er? Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Spennende tråd! Har lest 20-30 sider og er litt ør i hodet. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er en del ting jeg føler det ikke er ordentlig svar på. Mye interessant stoff. Men ang WTC. Er det ikke bevis nok på at noe ikke stemmer (uansett om det skulle ha noe med illuminati eller ikke), når eksperter og vitner bestemt mener det var kontrollert sprengning? ang killuminati sangen lyrics Navnet er jo bra, men vet ikke om jeg finner noe avslørende i tekstene. Men kanskje det er nok med navnet. Er det andre rimelig logiske/naturlige ting 2pac kan ha ment med tittelen enn; "drep den hemmelige organisasjonen illuminati?" 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Men ang WTC. Er det ikke bevis nok på at noe ikke stemmer (uansett om det skulle ha noe med illuminati eller ikke), når eksperter og vitner bestemt mener det var kontrollert sprengning? Jeg har hvertfall aldri sett en troverdig ekspert eller et troverdig vitne som har sagt at det dreide seg om en kontrollert sprengning, og selv om slike vitner skulle finnes så er ikke deres utsagn bevis i seg selv. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Spennende tråd! Har lest 20-30 sider og er litt ør i hodet. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Er en del ting jeg føler det ikke er ordentlig svar på. Mye interessant stoff. Men ang WTC. Er det ikke bevis nok på at noe ikke stemmer (uansett om det skulle ha noe med illuminati eller ikke), når eksperter og vitner bestemt mener det var kontrollert sprengning? ang killuminati sangen lyrics Navnet er jo bra, men vet ikke om jeg finner noe avslørende i tekstene. Men kanskje det er nok med navnet. Er det andre rimelig logiske/naturlige ting 2pac kan ha ment med tittelen enn; "drep den hemmelige organisasjonen illuminati?" Overraskende objektivt innlegg, nå ga du meg håp for menneskeheten igjen og at du ikke bare kveler av enhver form for påstand, og helt greit nok at du stiller deg kritisk til Illuminati, det skjønner jeg godt man gjør. Men jeg må virkelig si at du overrasket meg positivt med ditt innlegg! Kjempe bra tankerekke du har der og objektivitet, det skal du ha. Jeg har hvertfall aldri sett en troverdig ekspert eller et troverdig vitne som har sagt at det dreide seg om en kontrollert sprengning, og selv om slike vitner skulle finnes så er ikke deres utsagn bevis i seg selv. Da MÅ du ofre litt tid for å kunne se det og. Ta en titt på videoen jeg postet, da vil du få det akkurat det du spør om. Jeg har en følelse av at folk spør og spør etter ting her men de gidder ikke ofre ett minutt på å sjekke om det som blir postet av stoff her faktisk har hold i seg. Jeg ber ikke om at man skal se hele om man ikke har livstid nok til å gjøre det for å vite sannheten om en så stor ting som dette, men bare se de 13 minuttene ihvertfall da om ikke annet. Trenger ikke se idag, spar videoen til søndag eller lørdag når man bare surrer og rører hjemme allikevel og henger på nettet. Det ER verdt det. Trust me. Videoen er kjempe spennende også, det er ikke masse tørt stoff, det er veldig spennende greier. Endret 13. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Som jeg har googlet kjapt så har vel Eminem bare sagt ""Shut up slut you're causing too much chaos, just bend over and take it like a slut. Ok Ma?".. men kom gjerne med sangen der han sier han har voldtatt henne. Jeg velger nr. 1. Just bend over and take it like a slut, OK Ma?"Oh, now he's raping his own mother, abusing a whore, snorting coke, and we gave him the Rolling Stone cover?" http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/killyou.html For ikke å snakke om Bitch I'ma kill you! Sier eminem rett ut at han skal drepe oss her og beviser dette dermed at han har tenkt til å drepe oss? Forøvrig så svarte du ikke på resten av innlegget. Du valgte å kverulere på en liten del av teksten i steden Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Så. Hvem er med på konspirasjonen? -Praktisk talt alle historikere -Praktisk talt alle lærere -Praktisk talt alle yrkesmilitære -Praktisk talt alt politi og alle etterforskere -Alle politikere -Alle byråkrater som jobber med offentlige papirer -- fordi disse har tilgang til informasjonen -Mesteparten av offentlige personer -Designere, regissører og skuespillere ... Hvorfor er det INGEN av dem som angrer eller sier i fra med noen relevante detaljer? 1 Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Killuminati, PLIS! Folk våkner aldri opp og jeg vet ikke hvorfor ingen lærere eller noen snakker om dette! 11. September var inside job, som kanskje dere alle vet. Det er ikke bare det, men jeg vet ikke så alt for mye. Det er bare propaganda som US sier og noe som er creepy er fema camps Jesse Ventura har funnet. + USA og media sprer drit mot muslimer "Alle muslimer er terrorister" osv. Det hater jeg! http://www.youtube.com/watch?v=3Qx20LA4PM0 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg tok masse nick for å være seriøse, men hvor feil det var. Jeg sier det som det er. Et nick trodde USA var oppdaget før år 900 Det er ikke sant. Du misrepresenterer hva jeg sa, noe jeg fortalte deg: Det jeg sa var at symbolet med øyet i trekanten var brukt i en kirke i år 786, brukt av den katolske kirken siden det og ble brukt som det offisielle amerikanske seglet. Setningen min impliserer ikke at USA eksisterte i år 786, men at symbolet er kjent brukt fra og med 786 i katolsk tro. En av mine FØRSTE POSTER i denne tråde omhandlet NÅR amerikanerene tok i bruk seglet, som ironisk nok er 1000 år senere -- i ~1782. 15 år før frimurerene tar i bruk symbolet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1478658&view=findpost&p=20007910 ... Så det så; ingen av dine motdebattanter har påstått at USA eksisterte før år 900. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Kvinnen. Du roser en som er åpen og objektiv, og har fått håp for menneskeheten. Hvorfor krever du ikke det samme av deg selv? Du har gjentatt ganger hånet og kommet med usaklige utsagn. Hvorfor gjelder det kun for oss og ikke deg selv? Hvorfor svarer du ikke på kritiske spørsmål? Hvorfor forventer du at andre skal se på ditt og datt når du ikke en gang vil svare på vesentlige spørsmål som blir stilt? Og stille spørsmål er ikke det samme som å være slem, hånende og gjøre narr av folk, det må være klinkende klart. Jeg vil være nøytral for dette er svært interessant, men det er helt utrolig dobbeltmoral til tider. Det nytter ikke bare å skrive å hjelpe meg, når du ikke vil svare på vanskelige spørsmål. Og svar gjerne på disse spørsmålene angående sang tekster, og hvorfor de kun gjelder for illuminati, og ikke når feks eminems synger om å drepe ditt og datt. Endret 13. desember 2012 av Everket Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Så. Hvem er med på konspirasjonen? -Praktisk talt alle historikere -Praktisk talt alle lærere -Praktisk talt alle yrkesmilitære -Praktisk talt alt politi og alle etterforskere -Alle politikere -Alle byråkrater som jobber med offentlige papirer -- fordi disse har tilgang til informasjonen -Mesteparten av offentlige personer -Designere, regissører og skuespillere ... Hvorfor er det INGEN av dem som angrer eller sier i fra med noen relevante detaljer? Du lever i villfarelsen om at disse overnevnte har en plattform hvor i fra de kan overbevise massene. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du lever i villfarelsen om at disse overnevnte har en plattform hvor i fra de kan overbevise massene. Jeg lever i den "tro" at historikerene, politikerene og lærerene bestemmer hva mennesker skal læres opp til i skolene. Jeg har den "tro" at politiet og etterforskere etterforsker kriminelle hendelser og det som framstår som ulykker, og kommer fram til sannheten mye oftere enn ikke gjennom tekniske beviser og metodisk etterforskning. Jeg har den tro at de fleste yrkesmilitære er oppegående normalt etiske mennesker, og at disse represeneter landet vårt i kriger og hemmelige oppdrag, og at disse menneskene vil bryte tausheten om deres etikk brytes. Det er dere som påstår at samtlige av disse menneskene lyger og konspirerer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 og at disse menneskene vil bryte tausheten om deres etikk brytes. Dette skjer jo titt og ofte. Også blant de andre gruppene du nevner. Men det er vel bare en del av cover up-en. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Så. Hvem er med på konspirasjonen? Hva er konteksten? (du er den første til å si at tyskere var med på "holocaust" - de hørte ingenting om "holocaust" før ut i 50-årene) Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Uansett om 9/11 skulle være en inside-job så er det fortsatt ingenting som tilsier at det var Illuminati som sto bak. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Å anklage meg for å håne og at du vil være nøytral og at jeg er dobbelt moralsk, det syns jeg er helt på trynet. Hadde det nå bare vært sant så hadde jeg kunne tatt det til meg men akkurat den anklagelsen der vil jeg ha meg sterkt frabedt takk. Du får snakke til andre her og ikke bare til meg om du skal være moralens vokter, eller snakker du bare til meg fordi du er uenig, ja da er din agenda klinkende klar. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg lever i den "tro" at historikerene, politikerene og lærerene bestemmer hva mennesker skal læres opp til i skolene. Jeg har den "tro" at politiet og etterforskere etterforsker kriminelle hendelser og det som framstår som ulykker, og kommer fram til sannheten mye oftere enn ikke gjennom tekniske beviser og metodisk etterforskning. Jeg har den tro at de fleste yrkesmilitære er oppegående normalt etiske mennesker, og at disse represeneter landet vårt i kriger og hemmelige oppdrag, og at disse menneskene vil bryte tausheten om deres etikk brytes. Det er dere som påstår at samtlige av disse menneskene lyger og konspirerer. Hvorfor påstår "vi" det? Det er mange som har stått frem. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Uansett om 9/11 skulle være en inside-job så er det fortsatt ingenting som tilsier at det var Illuminati som sto bak. Det er ingen andre alternativer enn globalistene/frimurerne/illuminati, men mange i USA har holdninger om at "CIA"/"Mossad"/"Israel" står bak. De er historieløse. Jeg lever i den "tro" at historikerene, politikerene og lærerene bestemmer hva mennesker skal læres opp til i skolene. Der er en myte at universiteter, politikk og media er selvstendige institusjoner. Alt henger sammen her Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Uansett om 9/11 skulle være en inside-job så er det fortsatt ingenting som tilsier at det var Illuminati som sto bak. Du må jo legge sammen to og to. Det er årsaken bak det hele som er viktig å finne og der er illuminati "konspirasjonsteorien" rimelig sterkt fremtredende. Ja da jeg vet at 98% her er uenig, men jeg sier nå bare hva jeg mener. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvorfor påstår "vi" det? Det er mange som har stått frem. Med hvilken informasjon? Hva foretok politiet, etterforskerene og politikerene seg når dette ble kjent? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Med hvilken informasjon? Hva foretok politiet, etterforskerene og politikerene seg når dette ble kjent? Når hva ble kjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå