Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slag bevis er du ute etter?

Enklere enn dette blir det ikke. Istedenfor å bruke uker eller måneder på platt 911.debatt får man her noe som gjort unna på 7 minutter :) Burde vært pensum på ungdomsskolen så elevene vet hva slags verden de vokser opp i

How Can you Deny this 9-11 Plane Crash Video Isn't Fake?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Burde vært pensum på ungdomsskolen så elevene vet hva slags verden de vokser opp i

Jeg er helt enig.

Under kapittelet for "kildekritikk" og læren om å ikke sluke alt som blir lagt frem på Internett helt ukritisk.

Hele denne tråden burde vært det, forøvrig.

Endret av Mchansern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heisene i bygningen ble bygget om 9 mnd før 11 september. Og der hadde de sikkerhetsvakter stående utenfor heisene mens de ble ombygget. De kalte prosjektet "Modernisering av heis".

Og hvem var i styret i selskapet som var ansvarlig for Securacom som var selskapet som hadde ansvaret for å holde vakt utenfor heisene under hele prosessen og ellers?

haha, ja... :)Ingen annen enn Marvin Bush.

JEPP! Lillebroren til George W Bush.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Hvis dere er genuint interessert i dette folkens og ikke bare faker det for å latterliggjøre og gå på nervene til de som prøver fortelle dere noe her så ser dere på denne.

http://www.youtube.com/watch?v=y6Hzq7IvSRQ

Det blir jo litt ironisk, med tanke på alle personangrepene enkelte på "din" side lirer ut av seg hver gang man ikke orker å svare på spørsmål. Eller syns du det er greit at man kaller andre for blind, dum og sau? Mens du tydligvis ikke tåler å høre det samme tilbake? Med tanke på at du bruker ordet latterliggjøre.

Dette her går begge veier, man kan ikke gråte over det, når man ikke er hakket bedre selv.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Hvorfor, hvis ikke det ligger noe i illuminati i f.eks musikkindustrien, hvorfor ville da Tupac lage Killuminati sangen?

Og så blir han drept?

Hvis Illiuminati eksiterer, hvorfor ble han ikke drept før han fikk sjansen til å gi ut sangen? Synes du ikke det er litt rart at han i det heletatt fikk gitt den ut? Ettersom han da hadde avslørt Illuminati.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir jo litt ironisk, med tanke på alle personangrepene enkelte på "din" side lirer ut av seg hver gang man ikke orker å svare på spørsmål. Eller syns du det er greit at man kaller andre for blind, dum og sau? Mens du tydligvis ikke tåler å høre det samme tilbake? Med tanke på at du bruker ordet latterliggjøre.

Dette her går begge veier, man kan ikke gråte over det, når man ikke er hakket bedre selv.

Nå ble jeg skuffa, trodde du faktisk skulle kommentere videoen, ikke hyle ut om at jeg har vært så slem og horribel og kalt noen for sau...

Hjelp sier jeg bare.

Cakenommy: Altså, jeg vet da vel ikke jeg, det blir jo bare resonnering fra min side om jeg skal prøve finne ut av det, men da ville jeg i så fall si at Illuminati er sterke men de er ikke SÅ sterke at de har folk i hvert lydstudio og overalt i alle rom i hele verden..

Poenget er at han ble drept. Og Michael Jackson ble drept. Og flere har blitt drept. Felles for de to førstnevnte (finnes sikkert mange fler) er at de snakket ut MOT illuminati. Også døde de. Ja tilfeldigheter sier dere, ja bare fortsett tro det da vel. Jeg er ikke i klubben deres på den ihvertfall.

Endret av Kvinnen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://revelation2012.blogspot.no/2010/08/william-cooper-predicted-911-on-6-28-01.html

This is a short yet important video presenting Bill Cooper's 9/11 prediction, rare 9/11 footage and audio from his book "Behold a Pale Horse" and the Illuminati agenda. Bill Cooper was one of the top conspiracy researchers, he was active on exposing the Illuminati (secret government) and most importantly the satanic agenda which is tied in with the UFO hoax.

Ok, jeg visste ikke om det. Noen som kjenner til kilder som debunker Bill Copper her? Tilbakedaterte han video?

Lenke til kommentar
Finnes det noen konspirasjonsteorier du ikke tror på, Rosario?

Et av hovedtrekkene hos konspirasjonsteorister er at de ofte tror på mange konspirasjonsteorier samtidig, selv om de motsier hverandre.

En idiot må skjønne at et fly kan ikke gå gjennom WTC uskadd, men sauer skjønner det ikke

Du mener det flyet vi så bli knust, eksplodere og brenne opp inne i bygningen?

Hvorfor, hvis ikke det ligger noe i illuminati i f.eks musikkindustrien, hvorfor ville da Tupac lage Killuminati sangen? Og så blir han drept?

Så du tror ikke kanskje gjengkrigen i Los Angeles på nittitallet hadde noe med saken å gjøre? Mye mer sansynelig at Illuminati, som er en organisasjon som har vært hemmelig i hundrevis av år, dreper en musikkartist for å lage en sang om dem? Synes du ikke det er litt "high-profile" for en superhemmelig maktelite å bry seg med en rapper?

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Jada jada JADA!!! :grumpy: Her kaller artisten sangen sin for Killuminati også skal man gi fullstendig F i det og gå avgårde på sine egen teorier "det er sikkert gjengen og sånn!!"

Fy f.... Han sier det rett ut! Og dere overser det glatt, med vilje! Bare for å trumfe over så dere kan fortsette denne gjengen dere har gående..

Så fint da, flott!

Lenke til kommentar

man kaller andre for blind, dum og sau? Mens du tydligvis ikke tåler å høre det samme tilbake? Med tanke på at du bruker ordet latterliggjøre.

Jeg tok masse nick for å være seriøse, men hvor feil det var. Jeg sier det som det er. Et nick trodde USA var oppdaget før år 900 :(

Lenke til kommentar

Jada jada JADA!!! :grumpy: Her kaller artisten sangen sin for Killuminati også skal man gi fullstendig F i det og gå avgårde på sine egen teorier "det er sikkert gjengen og sånn!!"

Fy f.... Han sier det rett ut! Og dere overser det glatt, med vilje! Bare for å trumfe over så dere kan fortsette denne gjengen dere har gående..

Så fint da, flott!

Så om jeg lager en sang om Bompibjørnene og dems eksistens, så tror du på det, bare pga navnet på sangen? Ettersom du argumenterer for at sangen heter Killuminati. Sier det jo rett ut, jeg også!

Lenke til kommentar

.... ja, det er nettopp det jeg sier her.. Nøyaktig det jeg har gjort. Jeg har hørt på EN sang og lest EN setning og vips så er jeg blitt hjernevaska og nå er jeg heeelt sjuk i hue og kommer med heeelt syke ting!

Ja for det er jo ikke mange som tror på det samme som meg.. Neida.. ikke i det hele tatt.. Å nei da.. :)

Lenke til kommentar

Så fint da, flott!

Eminem sier like rett ut at han har voldtatt moren sin og drept masse folk, det er ganske vanlig i musikk å synge om ting man ikke nødvendigvis mener.

Men si at du er kjent, og nå endelig skal innrømme at du, som førstemann, skal bryte ut av konspirasjonen som tusenvis av andre er en del av, du skal offentliggjøre den for alle. Velger du da:

1: Varsle medier, radio, si fra til folk og mobilisere støtte og opplyse folk

2: Lage en sang

?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så fint da, flott!

Vi konstanterer at det ikke er etablert noen som helst årsakssammenheng.

Dette du kommer med er ikke engang å betegne som et indisium.

Lenke til kommentar

.... ja, det er nettopp det jeg sier her.. Nøyaktig det jeg har gjort. Jeg har hørt på EN sang og lest EN setning og vips så er jeg blitt hjernevaska og nå er jeg heeelt sjuk i hue og kommer med heeelt syke ting!

Ja for det er jo ikke mange som tror på det samme som meg.. Neida.. ikke i det hele tatt.. Å nei da.. :)

Elvis døde på do. Ergo ble han drept av dodraugen.

Diana døde etter at hun skilte seg ifra Charles. Altså drepte Charles henne.

Hva pokker for slags logikk er det? Det er middelaldertenkning, heksejakt og inkvisisjon. Skyldig inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Ingen som har giddet se på videoen jeg har postet der oppe engang? Ingen??

Her spør dere etter beviser også poster jeg en vesentlig beviselig video som støtter opp under denne SYKE konspirasjonen... Også gidder dere ikke se noen minutter engang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...