Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg har til og med sett konspirasjonsteoretikere sette Sting i forband med Illuminati og NWO også, gjerne grunnet teksten i Every Breath You Take:

Every breath you take

Every move you make

Every bond you break

Every step you take

I'll be watching you

Every single day

Every word you say

Every game you play

Every night you stay

I'll be watching you

Også utelater de selvsagt siste del av sangen som avslører at det er en kjærlighetssang:

Since you've gone I been lost without a trace

I dream at night I can only see your face

I look around but it's you I can't replace

I feel so cold and I long for your embrace

I keep crying baby, baby please

Ellers går jo den fantastiske sangen hans "7 Days" (en av mine favorittsanger opp gjennom tidene) i en uvanlig 5/4 takt, og 5 er jo antallet tagger i et pentagram! Slå den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Konstruert melding men innhold er bekreftet)

Det var du som dro frem denne påstanden i post #1087, Distressor svarer så "Interessant. Kan du vise meg et fly som har passert gjennom WTC uskadd?".

Så det er du som har bevisbyrden.

For meg virker det som at du ikke finner nevnte video akuratt nå, og du prøver å ro deg vekk.

Jeg påstår ikke at kameraopptak viser at flyet gikk gjennom WTC uskadd.

Kameraopptak viser at flyet gikk gjennom WTC uskadd.

Det er ikke noe jeg behøver å bevise.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg påstår ikke at kameraopptak viser at flyet gikk gjennom WTC uskadd.

Kameraopptak viser at flyet gikk gjennom WTC uskadd.

Det er ikke noe jeg behøver å bevise.

Du har en rosa hårfarge, røyker 14 sigarer hver dag og heter Prinz Albert.

Kameraopptak viser at du står på hjørnet ved Youngstorget og røyker sigar.

Det er ikke noe jeg trenger å bevise.

-------

Du ser hvor feil denne logikken er? Den som kommer med påstanden har bevisbyrden. Du sier du vet om opptak/video som viser ett av flyene uskadet på vei ut på andre siden av WTC. Vis oss det.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det er ingen annen forklaring enn at kameraopptaket var manipulert, enhver kan se det. Men mainstrean media forteller ikke oss hva som er sannheten her, de skjuler sannheten for oss. Så mainstream media er også involvert i 911.

Det betyr igjen alt var koordinert. Det er bare en makt som har slik makt til å koordinere phony flykaprere, militær aktivitet, media .. hele sulamitten. Det å koordinere alt dette krever et sentralt operativt senter for styring. Da blir konklusjonen "illuminati" = den makten man står overfor i entall

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kameraopptaket er ekte bevismateriale.

Det finnes ingen som har klart å debunke hva vi ser her. Debunkerne vil ha flere bevis, og flere bevis, og flere bevis ... de vil ha 1000'vis av bevis, men vi trenger bare ett bevis på at 911 var annen sammensvergelse en den offisielle historien

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kameraopptaket er ekte bevismateriale.

Det finnes ingen som har klart å debunke hva vi ser her. Debunkerne vil ha flere bevis, og flere bevis, og flere bevis ... de vil ha 1000'vis av bevis, men vi trenger bare ett bevis på at 911 var annen sammensvergelse en den offisielle historien

Menes det at man kun trenger ett bevis for å bevise at 9/11 var en inside job? Men samtidig kreves det 1000 av bevis for å bevise at det ikke var det?

Eller menes det noe helt annet. Vanskelig å tolke.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Video viser oss at live sending var manipulert. Det er sant hva video formidler. De fant han som stod bak kamera. Han bekrefter at kameraopptak er hans produkt. Hva som er en fysisk umuliget kan han ikke bortforklare. Synd for sauene selvfølgelig.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...