Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Det eneste man lærer av denne tråden er at visse mennesker skal man virkelig passe seg for. Selvfølgelig, hvis du er nært knyttet til alle disse mytene som står for fall. I det øyeblikket man åpnet for 911-debatt, Syria-debatt og legesvindel-debatt i riksdekkende media vil du og dine bli svar skyldig. Dere vil framstå som idioter Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) La meg LAGE en ny konspirasjonsteori som er på SAMME BEVISNIVÅ som Illuminati: Fraglene er virkelige, og disse styrer verden med ressursene fra doserene, som produserer blant annet nikkel, som fraglenes slaver dypt ned i bakken hvor menneskene ikke kan leve over lengre perioder. SKAPEREN av den animerte serien av fraglene studerte POLITISK VITENSKAP i New Orleans. Jim Henson som ER Fraglenes talsperson fikk sin død iscenesatt på grunn av filmene: Hvor fraglene er portrettert mer realistisk. Samt: Som fikk fraglene til å se rødt; fordi ingen må få vite om fraglenes underjordiske hemmeligheter. Doc og Sprocket er mannen som fant fraglene, og hunden hans. Disse navnene har blitt brukt i Fraglene for at man ikke skal legge merke til at vedkommende er borte, og for at man skal tro at han er en fiksjonell person -- selv om han faktisk holdes fanget inne i fraggelberget, i et fengsel Doserene har bygget for mennesker som kommer for nær sannheten. De dreper dog ikke sine ofre, men forsøker å omvende og hjernevaske dem. De voksne som lager serien om Fraglene er hjernevaskede voksne, som lager reklame for fraglene, slik at fraglene en gang i framtiden kan bli akseptert av menneskene. Fraggle-utbrytere som har rømt blir jaktet ned av fragglene sine medsammensvorne, kidnappede hjernevaskede genmodifiserte barn som holdes unge av ungdomskilden, som finnes i fragleberget. Tempelridderene fant også fraglene en gang i tiden. Det samme gjelder Muhammed og Moses; Begge to fant samme hule i fjellene i midtøsten, og begge ble forgiftet av fraglene. Jesus ble tatt med til et fjell av fraglene, hvor han også ble forgiftet. ======== Jada, bare latterliggjør meg og post bilder av fraglene slik DE FRAMSTÅR PÅ PROPAGANDAFILMENE som FRAGLENE STÅR BAK. ======== Nickelodeon ble OPPRETTET for å fortsette å sende serien om fraglene, for å gjøre fler barn til mulige droner ved å få dem til å oppsøke fragleberget. Se på logoen til Nickelodeon: Det er faktisk et KART til fragleberget i London i England! (Kartet er laget fordi fraglene trenger fler slaver, og for igjen å vekke interessen for fraglene slik at de kan fortsette å latterliggjøre sine motstandere. Derfore er kartet i den nye logoen nytt.) Tunnell (n), Big Ben (modifisert i), gjennom det smale horisontale hullet ©. oK; Stor K. Dette er ikke en del av veibeskrivelsen. Snu inne i hullet (e) og klatre NED (l) et langt hull (o). Dette lange hullet har en sidevei (d -- skrevet som en o med en sidevei!), hvor du må igjen skifte retning (e) og gå innover i dette nye hullet (o), før du kommer til en tunnell (n). Hulen har samme oppbygning som hulene i Upton, New England -- på grensen til Canada, men har blitt skjult. http://www.boston.co..._heritage_park/ Det er 500 slike huler i området, som ingen har god noen forklaring på, og alle har en gang blitt brukt av fraglene for å undersøke berget. Dette er åpenbart; INGEN har noen annen forklaring på disse hulene. Legg også merke til at navnet på dekk-TV-kanalen i (gamle) England begynner med: Nickel. Ressursene i England i middelalderen (tempelriddere) tok slutt ganske raskt, og de måtte flytte til Canada -- hvor serien også startet. Like etter så fikk også amerikanere for seg at de var tempelriddere, guds utvalgte. Akkurat som Moses, Jesus og Muhammed trodde da de besøkte fragle-infiserte fjell i midtøsten, bortsett fra at menneskene nå har blitt mer resistent mot fraglegiften på grunn av evolusjon, eller fordi fraglene har besluttet å bruke menneskene som sine tjenere på overflaten. Problemene i england startet ikke før fraglehulen i england ble oppdaget -- og fraglene måtte iverksette Nickelodeon for å dekke over sannheten i England. Kanalen fokuserer på DUKKEFILMER, for å fortelle på at det er greit å være små hårete kryp, og insinuerer at det er greit å være andre sine marionetter. Canada er en av verdens største produsenter av nikkel, og ligger rett ved siden av de mystiske hulene i New England -- som er en engelsk koloni. Man må se på Canada som fraglenes hovedstad, og USA som fraglenes strådukke. Russland er den største eksportøren av nikkel, før Canada. Hva synes amerikanere, og hatten deres Canada, om Russland? Nettopp. Og nå har vi ikke engang BEGYNT å analysere hva serien forsøker å indoktrinere våre barn med! Verst av alt: Mennesker som forsøker å avsløre fraglene blir stort sett anklaget for pedofili, noe som fører til at undergrunnen på nettet er SVÆRT lite interessert i mytene, da politet RASKT kommer på døren -- og finner gjerne en USB-minnepenn med beviser på flere steder i bilen, huset og i klærne dine. Endret 13. desember 2012 av Red Frostraven 13 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Finnes det noen konspirasjonsteorier du ikke tror på, Rosario? http://rationalwiki.org/wiki/Crank_magnetism Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er du tilknyttet HEF eller skepsis.no distressor? Frostraven: Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hva er det med dere og non-verbal kommunikasjon? 3 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Er du tilknyttet HEF eller skepsis.no distressor? Nei, men jeg var tidligere medlem i Audio Engineering Society. Teller det? Håper det, de har i det minste en stor og fin A i logoen sin! Hadde du ellers noe vettugt å komme med, eller skal du bare fortsette med avlednings- og tåkeleggingsmanøvrene dine? Endret 13. desember 2012 av Distressor 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Finnes det noen konspirasjonsteorier du ikke tror på, Rosario? http://rationalwiki....Crank_magnetism Jeg holder meg til fakta, det er mye mer interessant enn den fantasiverdenen sauer flest befinner seg i. En idiot klarer å se forskjell mellom Bin Laden og de andre Mossad-klovnene, men sauer ser ikke forskjell. En idiot må skjønne at et fly kan ikke gå gjennom WTC uskadd, men sauer skjønner det ikke Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Illuminati har ihvertfall lite å frykte, når det er disse gutta de står opp imot. 3 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, men jeg var tidligere medlem i Audio Engineering Society. Teller det? Håper det, de har i det minste en stor og fin A i logoen sin! Hadde du ellers noe vettugt å komme med, eller skal du bare fortsette med avlednings- og tåkeleggingsmanøvrene dine? Greier ikke se noe suspekt i logoen din. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 En idiot må skjønne at et fly kan ikke gå gjennom WTC uskadd, men sauer skjønner det ikke Interessant. Kan du vise meg et fly som har passert gjennom WTC uskadd? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Illuminati har ihvertfall lite å frykte, når det er disse gutta de står opp imot. Må ikke glemme kvinnen. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Interessant. Kan du vise meg et fly som har passert gjennom WTC uskadd? Du spøker vel? Opptaket er 10 år gammelt, og du har enda ikke sett det opptaket? Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bilder av fraglene fra Dark Crystal, hvor filmskaperen gjengir fraglenes utseende ganske godt: Doserene: (Dette er fremdeles dukker -- men det er en grunn til at mannen bak dukkefilmen forsvant i 1990.) Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du spøker vel? Opptaket er 10 år gammelt, og du har enda ikke sett det opptaket? Joda, jeg har sett det meste av video- og bildemateriale. Men du kan kanskje vise meg spesifikt hvilket du sikter til? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bilder av fraglene fra Dark Crystal, hvor filmskaperen gjengir fraglenes utseende ganske godt: Doserene: (Dette er fremdeles dukker -- men det er en grunn til at mannen bak dukkefilmen forsvant i 1990.) Dette er hårreisende informasjon. Definitivt bevis for at øglekonspirasjonen er reell. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Seriøst?? Jeg trodde dette var en ironisk post til jeg leste flere av dine e går forøvrig igjen innen matematikken også, og jeg synes strengt tatt det er ett helvete å skulle regne med naturlig logaritme, så at e er fandens verk skal jeg ikke se bortifra. 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Naturlige logaritmer er det nok Illuminati som står bak ja! Og "e" er jo pokker meg lik "mc2" også! Til og med Albert Einstein var Iluminati! Han har sågar hele 3 e'er i navnet sitt! Hvor dypt stikker dette egentlig? Sjukt, ass. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Naturlige logaritmer er det nok Illuminati som står bak ja! Og "e" er jo pokker meg lik "mc2" også! Til og med Albert Einstein var Iluminati! Han har sågar hele 3 e'er i navnet sitt! Hvor dypt stikker dette egentlig? Sjukt, ass. Dersom jorden faktisk er en vrengt spfære, og at opp egentlig er ned -- men dimensjonbrytning forgår i senter av jorden, som får det som er oppover til å framstå som større og fjernere enn det det faktisk er -- så er faktisk "innsiden" av jorden hul, og den virkelige verden. Fraglene holder faktisk det virkelige universet skjult for oss, og lar oss leve i illusjonen om at verden er et kaldt sted hvor entropien øker -- mens det motsatte er tilfellet på oppsiden av jorden! Tenk litt. Dersom dimensjonsbrytningen gjør at det som er oppover framstår som større, og gjør reisetidene lengre oppover samtidig som at oppover er kaldt, så vil nedover framstå som mindre og varmere. Frøbanken på nordpolen? Det er bare hullet ned til den virkelige verden, hvor nibiru og jorden vår sirkler i for oss ukjente energifelter, og fraglenes utvalgte skal få bo der oppe og trenger dermed planter av alle slag for å finne ut hva som kan vokse der! Syndefloden? Alt vannet har rent tilbake til "overflaten" av jorden igjen, under oss, på den andre siden av magnetfeltet i jordens indre! Endret 13. desember 2012 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Joda, jeg har sett det meste av video- og bildemateriale. Men du kan kanskje vise meg spesifikt hvilket du sikter til? Du har altså sett opptaket (formidlet som live sending = live bilder fra WTC var munipulerte). Opptaket forteller oss umiddelbart hva 911 var = svindel. Senere er det dokumentert så mange ganger at ingen vet hvor mange bevis det ...hele veien ser vi sporene etter manipulasjon og svindel. Vi trenger ikke 1000 bevis, et bevis holder (rettslig bevis) Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Kan du gi meg en link til nøyaktig det opptaket du mener viser et fly passere uskadd gjennom WTC? Et slikt opptak har jeg nemlig aldri sett, så det kunne vært spennende. Ikke for å gjøre dette til en 911-diskusjon. Og igjen, er det noen konspirasjonsteorier der ute som du ikke tror på? JFK, Månelandingen etc. Endret 13. desember 2012 av Distressor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå