Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Det eneste man lærer av denne tråden er at visse mennesker skal man virkelig passe seg for.

Selvfølgelig, hvis du er nært knyttet til alle disse mytene som står for fall. I det øyeblikket man åpnet for 911-debatt, Syria-debatt og legesvindel-debatt i riksdekkende media vil du og dine bli svar skyldig. Dere vil framstå som idioter :)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du tilknyttet HEF eller skepsis.no distressor?

Nei, men jeg var tidligere medlem i Audio Engineering Society. Teller det? Håper det, de har i det minste en stor og fin A i logoen sin!

Audio-Engineering-Society-Acoustical-Consultant.jpg

Hadde du ellers noe vettugt å komme med, eller skal du bare fortsette med avlednings- og tåkeleggingsmanøvrene dine?

Endret av Distressor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen konspirasjonsteorier du ikke tror på, Rosario?

http://rationalwiki....Crank_magnetism

Jeg holder meg til fakta, det er mye mer interessant enn den fantasiverdenen sauer flest befinner seg i. En idiot klarer å se forskjell mellom Bin Laden og de andre Mossad-klovnene, men sauer ser ikke forskjell. En idiot må skjønne at et fly kan ikke gå gjennom WTC uskadd, men sauer skjønner det ikke :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Naturlige logaritmer er det nok Illuminati som står bak ja!

Og "e" er jo pokker meg lik "mc2" også! Til og med Albert Einstein var Iluminati! Han har sågar hele 3 e'er i navnet sitt! Hvor dypt stikker dette egentlig? Sjukt, ass.

Dersom jorden faktisk er en vrengt spfære, og at opp egentlig er ned -- men dimensjonbrytning forgår i senter av jorden, som får det som er oppover til å framstå som større og fjernere enn det det faktisk er -- så er faktisk "innsiden" av jorden hul, og den virkelige verden.

Fraglene holder faktisk det virkelige universet skjult for oss, og lar oss leve i illusjonen om at verden er et kaldt sted hvor entropien øker -- mens det motsatte er tilfellet på oppsiden av jorden!

Tenk litt.

Dersom dimensjonsbrytningen gjør at det som er oppover framstår som større, og gjør reisetidene lengre oppover samtidig som at oppover er kaldt, så vil nedover framstå som mindre og varmere.

Frøbanken på nordpolen?

Det er bare hullet ned til den virkelige verden, hvor nibiru og jorden vår sirkler i for oss ukjente energifelter, og fraglenes utvalgte skal få bo der oppe og trenger dermed planter av alle slag for å finne ut hva som kan vokse der!

Syndefloden?

Alt vannet har rent tilbake til "overflaten" av jorden igjen, under oss, på den andre siden av magnetfeltet i jordens indre!

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg har sett det meste av video- og bildemateriale. Men du kan kanskje vise meg spesifikt hvilket du sikter til?

Du har altså sett opptaket (formidlet som live sending = live bilder fra WTC var munipulerte). Opptaket forteller oss umiddelbart hva 911 var = svindel. Senere er det dokumentert så mange ganger at ingen vet hvor mange bevis det ...hele veien ser vi sporene etter manipulasjon og svindel. Vi trenger ikke 1000 bevis, et bevis holder (rettslig bevis)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kan du gi meg en link til nøyaktig det opptaket du mener viser et fly passere uskadd gjennom WTC? Et slikt opptak har jeg nemlig aldri sett, så det kunne vært spennende. Ikke for å gjøre dette til en 911-diskusjon.

Og igjen, er det noen konspirasjonsteorier der ute som du ikke tror på? JFK, Månelandingen etc.

Endret av Distressor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...