Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ser ikke noe snodig med den logoen, men det kan vel være fordi at øyet mitt ikke er riktig giret. Ta et stort bøttetrekk med no høypotent indica så vil sannheten utfolde seg. 2 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 La meg gi septikerforklaringen før noen andre gjør det. BLABLALBLA MAN BRUKER ØYNET FOR Å SE PÅ TVEN BLABLABLA. Lenke til kommentar
Mister Ost Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Ser ikke noe snodig med den logoen, men det kan vel være fordi at øyet mitt ikke er riktig giret. Du ser da vel at den har en liten "e" i navnet, som jo er tallet 5 og dermed et pentagram som uten tvil henviser til illuminati. I tillegg har den fem bokstaver som styrker dette poenget ytterligere. Og hva med sløyfen rundt navnet? Dette ligner mistenkelig mye på streken under Horus øye! Den har fargen hvit. Og hva er fargen i det hvite i øynene våre? Jo, hvit! I tillegg har den jo fargene rød og gul. Hvis ikke disse fargene taler for seg selv, så vet ikke jeg. ILLUMINATI! Freia lager sjokolade som forgifter menneskene og hindrer dem i se sannheten i samfunnet! Dette blir så klart gjort for at ingen skal oppdage hvor stor makt illuminati har i samfunnet. Heldigvis har de lagt inn symbolikk i logoen sin så vi skarpsindige endelig kan avsløre dem! NED MED FREIA, ILLUMINATIS HÅNDLANGERE! Edit: Gjorde viktige ord tykke, slik at bevisene blir mer sanne. Endret 13. desember 2012 av Mister Ost 7 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kjempemorsomt HAHAHAHAHAHAHAHAHA (not). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det MMTG egentlig sier, er at det ikke er lov til å hente inspirasjon fra noe som helst til logoer. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det MMTG egentlig sier, er at det ikke er lov til å hente inspirasjon fra noe som helst til logoer. Ja, for jeg bestemmer hvorfra store firma kan hente sin inspirasjon. Har du noe bedre å komme med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, for jeg bestemmer hvorfra store firma kan hente sin inspirasjon. Har du noe bedre å komme med? Nei, har du ? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Du glemmer skattesvindel, dokumentforfalskning, barndomspsykriatri hvor han nesten ble tatt ut av hjemmet, mental sykdom som har fulgt ham hele livet; Narsissisme og paranoia. For øvrig burde du nevne at du ikke mener at terroristen er et EU-land eller utsendt av EU -- da det faktisk er vanskelig å forstå hva du mener med posten, og enkelte tolker posten din som at du påstår at det har vært krig i EU land med Utøya-terroristen som eksempel. Det er faktisk på samme linje som denne konspirasjonsteorien, og lignende tåpelige påstander har blitt påstått selv i denne tråden og stort sett alle konspirasjonsteori-tråder. ======= For øvrig europeiske ledere demokratisk valgt, og dermed er EU sitt styre demokratisk og åpent -- ikke et lukket sinn som bare en enkeltperson har tilgang til, og ikke noe bare en enkeltperson kan forstå. Det er det som gjør at en syk enkeltperson kan gå hele livet uten lovbrudd for så å bryte loven. I organisasjoner vil man se sykdomstegn lenge før de forårsaker skade. Vigrid. Taliban. NSDAP. Jeg påpeker det uvitenskapelige i å tro at EU vil føre til fred. Selv om Brevik aldri hadde myrdet noen siden fødsel år gir ikke det grunnlag for å trekke konklusjonen at Brevik ikke vil myrde, ut fra vitenskapelige kriterier. Man har for lite datagrunnlag for å trekke en slik konklusjon. Det samme gjelder EU vs. fred. Erfaringene fra USA er det motsatte. Da man samlet mange små stater ble resultat er stor aggressive stat, som alene har starter like mange nasjonalstats-kriger som alle andre land i verden tilsammen - rundt regnet Illuminati - Kun en konspirasjonsteori. Gå videre. Illuminati er "secret society". Hva dere mainstreamere sier er det samme hele veien = som den saueflokken dere er. Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hvor mange kriger har EU startet? Hvor mange kriger har EU forhindret? Det sistnevnte må vi bare gjette på, men faktum er at det ikke har vært krig mellom EU-land på 50 år -- en ny rekord for unionslandene. Det er mange statsledere i EU-land som er juksemakere, og disse kunne startet krig for sine land sin vinning, heller å løse problemene fredlig ved å ta tak i sine egne land og faktisk gjøre en innsats for å løse problemene heller enn å skylde på andre for sine problemer -- uten et EU som ser på statsbudsjettene til medlemsland og følger med på politikken i medlemslandene og sikrer at handelsavtalene blir opprettholdt. Endret 13. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, har du ? Jeg har lagt frem masse snadder i denne tråden, du har selv innrømmet tidligere her at din motivasjon i denne tråden er ikke å lære, men å latterliggjøre. Så vennligst piss off. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har lagt frem masse snadder i denne tråden, du har selv innrømmet tidligere her at din motivasjon i denne tråden er ikke å lære, men å latterliggjøre. Så vennligst piss off. Har jeg aldri sagt, men det kan være det samme. Latterliggjøring av deg selv, greier du fint selv ;-) Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hvor mange kriger har EU startet? Hvor mange kriger har EU forhindret? Jeg påpeker at vitenskap setter krav til at antall caser må være rimelig stort før man kan analyse dataene statistisk. EU er ett case = umulig å analysere vitenskapelig. Det blir som å tro at Breivik ikke vil myrde siden han aldri har myrdet før. EU er mere en fortsettelse på "britisk imperialisme" -> omtrent alle land i verden ble en eller annen gang offer på britisk aggresjon. Frankrike har en lang historie i aggresjon vs. afrikanske land. I dag sitter Frankrike i førersetet for EU og kan videreføre denne aggresjonen, men nå som "EU-politikk". Endret 13. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har lagt frem masse snadder i denne tråden, du har selv innrømmet tidligere her at din motivasjon i denne tråden er ikke å lære, men å latterliggjøre. Så vennligst piss off. Det eneste man lærer av denne tråden er at visse mennesker skal man virkelig passe seg for. 2 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg må først innrømme at jeg bare så den første halvtimen. Men inntrykket jeg satt igjen med var at den var tragikomisk. Overhodet ingenting de snakket om var sammenhengende, logisk, eller bevist på noen måte. Jeg googlet "kildene" deres mens jeg så, og til slutt måtte jeg bare gi opp. Alt var pølsevev. Du kom med andre ord ikkje til Illuminati-delen. Kom tilbake når du har sett resten. Eg og skrudde av etter ein halvtime første gongen eg såg, blei for mykje snakk om torus og aliens osv, som eg førebels tykkjer berre er tull. Eller, torus-greiene er faktisk litt interessant. Men kan du ikkje poengtere kva som er pølsevev og usamanhengande i staden for å seie "slik er det, fordi eg seier det, stol på meg". Igjen, anbefalar å sjå resten av filmen. Var Illuminati-delen eg fann mest interessant. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det eneste man lærer av denne tråden er at visse mennesker skal man virkelig passe seg for. Er du redd? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er du redd? For åpenbart sinnsyke mennesker som går rundt i en skummel drømmeverden der alt bare er en fasade? Ja. 3 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 For åpenbart sinnsyke mennesker som går rundt i en skummel drømmeverden der alt bare er en fasade? Ja. Ja, det ser unektelig ut til at det er mange av dem her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bevisførselen i denne tråden minner i grunn mye om: http://www.dagbladet.no/2012/12/12/tema/reise/serbia/mayakalender/24799342/ Som den ene kommentatoren skriver så fint: Fjellet er formet som en pyramide, så da er det en pyramide!Ferdig snakka. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Oi oi oi! Både pyramide og The All Seeing Eye i ett! Skikkelig hjernesnadder for konspirasjonteoretikerne det der! Til og med Leger Uten Grenser har en pyramide med The All Seeing Eye svevende over seg som sin logo! Herreguuuuuud asså, konspirasjonen stikker virkelig dypt! Hele 3 pyramider i Avids logo, og Avid er verdens største produsent og leverandør av video- og lydredigeringsprogramvare! Steinberg som produserer lydstudioprogramvare slipper heller ikke unna! Her er det en pyramide inni et stort øye! Nammo, norges egen frimurerstyrte ammunisjonsfabrikk er også... nei vent litt, det var en O som var uthevet der ja. Da glemmer vi den da. Nothing to see here, move along! Endret 13. desember 2012 av Distressor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå