Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Virkelig? E'er beviser Illuminati's eksistens? Nå har du bare blitt en parodi av deg selv. Bitch please. Jeg er ikke i stand til å bevise noe som helst for en som er døv og blind. Endret 12. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Greit, jeg har skjønt standpunktet deres rimelig godt nå. Hvis jeg med mitt sinnsyke gale spinnville maniac hode...kan få komme med et innspill før jeg legger meg så vil det være å si at: Ting er faktisk ikke slik vi har trodd, tro det eller ei, slik vi har blitt opplært til å tro, slik media fremstiller ting, slik politikerne vil fremstå, presidenter etc. Filmer, musikk og annen media handler mange ganger ikke om det vi tror eller automatisk antar at handler om. Vi bare hører og ser musikk og film, men vi lytter ikke, vi følger ikke med. Nå har folk begynt å følge med og da åpner en ny verden seg, den virkelig verden. Dere kan tro jeg er gal og syk alt dere vil men mitt hovedmål med tråden var å prøve og si ifra at vi må begynne og lytte, vi må begynne og følge med. Gjør det. Lauryn Hill synger det perfekt her, fanget i illuminati. Hun vil ut. Men nå kommer vel ingen av dere til å gidde å se på videoen engang men bare fortsette å jakte uten å ofre noen minutter engang for å se om det kan, om det KAN være noe i det fler og fler våkner opp og skjønner nå verden over. Takket være internett som informasjonskilde. Slik som evolusjonslæren. Men om målet er å prøve å drite meg ut eller drite ut postene mine mest mulig så er det bare å fortsette med det, men om det er sannheten og virkeligheten dere er ute etter, ja da hadde jeg ihvertfall sjekket om det kan være noe i det. Men opp til dere selvsagt. Spørsmålet er jo hva slags agenda dere har her i tråden. Trolle eller finne ut av ting. 1 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Kvinne, du postet en video fra Berulfsen tidligere i tråden, men glemte å poste del to, som mer eller mindre avfeier at illuminati skal ha noen makt overhodet. Del en var som en teaser for illuminati å regne. Her er link :-) http://m.youtube.com/#/watch?feature=g-like&v=cTnUKl9tKT4 Jeg forstår ikke hvordan denne "diskusjonen" har nådd 50 sider. Selv om jeg sikkert kan væe enig i at illuminati eksisterer, er det nok ikke i den grad tilhengerne beskriver, eller, prøver å beskrive her. Kanskje i form av en liten samling av psykopater, men ikke som maktmennesker som bruker verdensledere som puppets. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg har opptil flere E'er i navnet mitt. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg har opptil flere E'er i navnet mitt. Bra for deg. Det beviser forsåvidt ingenting. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen vil kanskje si at google chrome logoen representerer tre sekstall. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Kvinne, du postet en video fra Berulfsen tidligere i tråden, men glemte å poste del to, som mer eller mindre avfeier at illuminati skal ha noen makt overhodet. Del en var som en teaser for illuminati å regne. Her er link :-) http://m.youtube.com...e&v=cTnUKl9tKT4 Jeg forstår ikke hvordan denne "diskusjonen" har nådd 50 sider. Selv om jeg sikkert kan væe enig i at illuminati eksisterer, er det nok ikke i den grad tilhengerne beskriver, eller, prøver å beskrive her. Kanskje i form av en liten samling av psykopater, men ikke som maktmennesker som bruker verdensledere som puppets. Trodde du virkelig at Berulfsen skal påstå at det er slik at det er en verdensregjering i det skjulte?? Nei du.. Det er da ingen grunn til at jeg ikke postet del to, folk har vel hjerne nok til å skjønne at når det står "del 1" så finnes det jo "del 2" for fader.. Det hadde jeg ingen agenda med overhodet. Bare så det er klinkende klart for alle her. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nettopp. Så hva vil du frem til bortsett fra å trolle? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Troll meg her og troll meg der, er alle troll bare fordi de synes dere farer med vissvass? Du tar nok poenget om du tenker deg om en gang til. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Nei de troller ikke fordi de er uenig distressor, det er da vitterlig ikke det jeg sier. Trollingen er åpenlys her i tråden og folk som kun er ute etter å latterliggjøre. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Troll meg her og troll meg der, er alle troll bare fordi de synes dere farer med vissvass? Du tar nok poenget om du tenker deg om en gang til. Nei, jeg har demonstrert at store firmaer har en dragning mot bokstaven e og at de fremhever den, du på den annen side har ikke gjort noe annet enn å tilføre tråden okseavføring. Nei de troller ikke fordi de er uenig distressor, det er da vitterlig ikke det jeg sier. Trollingen er åpenlys her i tråden og folk som kun er ute etter å latterliggjøre. Det er også flere av dem enn de som er genuint interessert i denne type emner og hva som motiverer dem i mine øyne er antageligivs frykt for å være nødt til å erkjenne overfor seg selv at de lever i en verden full av illusjoner. 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Sludder. E er en av de vanligste bokstavene i det engelske språket, og selvsagt vil den dukke opp i firmanavn o.a. Og du utelukker selvsagt alle firmaene som IKKE har en logo hvor E er fremhevet, dette kalles "selektiv observasjon" eller "counting the hits and forgetting the misses" på nynorsk. Dette er en logisk tankefeil. 4 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Kunne blitt rik hadde dette vore ein tippekupong. http://no.wikipedia....eori#Kjennetegn Kjennetegn på konspirasjonsteorier Ikke sikker på om dette er diagnosering eller teori. Vitenskap er det ikke. Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Sludder. E er en av de vanligste bokstavene i det engelske språket, og selvsagt vil den dukke opp i firmanavn o.a. Og du utelukker selvsagt alle firmaene som IKKE har en logo hvor E er fremhevet, dette kalles "selektiv observasjon" eller "counting the hits and forgetting the misses" på nynorsk. Dette er en logisk tankefeil. Selektiv observasjon ja.. som å f.eks påpeke når konfrontert med logoer som fremhever e at ens eget navn inneholder samme bokstaven. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Trodde du virkelig at Berulfsen skal påstå at det er slik at det er en verdensregjering i det skjulte?? Nei du.. Det er da ingen grunn til at jeg ikke postet del to, folk har vel hjerne nok til å skjønne at når det står "del 1" så finnes det jo "del 2" for fader.. Det hadde jeg ingen agenda med overhodet. Bare så det er klinkende klart for alle her. Så klart, NRK er jo styrt av illuminati, dette var jo en promoteringsvideo, eller? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Tror dere med på det om at de i toppen i illuminati er reptiler fra verdensrommet også? Endret 12. desember 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så klart, NRK er jo styrt av illuminati, dette var jo en promoteringsvideo, eller? At de har vært og fortsetter å bli styrt av frimurere er uansett et uomtvilstelig faktum. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Selektiv observasjon ja.. som å f.eks påpeke når konfrontert med logoer som fremhever e at ens eget navn inneholder samme bokstaven. Det var da et rimelig åpenbart forsøk på å vise hvor irrelevant det er å henge seg opp i en bokstav. Dere er utsatt for et psykologisk fenomen som kalles pareidolia, hvor man ser mønstre i ting som egentlig er villkårlig. Jeg linket til en artikkel om det for noen poster tilbake, hvis du er interessert i å lese det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå