nebrewfoz Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Men Youtube har de ikke kontroll over...? Oh, crap ..... Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det vet jeg ikke, men se på Facebook grunderen her i videoen. Han oppfører seg veldig rart. http://www.youtube.com/watch?v=o3hu3iG8B2g Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Frimureri handler også om blodslinje. At alle i blodslinjen skal styre verden. Visste dere at Bush og Obama og mange av de andre visepresidenter og presidenter og kongelige og kjendiser er i slekt med hverandre? Visste dere at Prince William og Kate Middelton er i slekt med hverandre? Visste du at alle i Norge (glem for argumentets skyld innvandring) antagelig er 10-menninger eller der omkring? Altså at det er sannsynlig at du og jeg er nærmere i slekt enn Bush og Hugh Hefner på skissen din? Geir 2 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Oh, crap ..... men det jeg vet er at om man er stor her i verden så er illuminati innblandet. Det er meget sikkert. Så det er jo umulig for illuminati og kontrollere alle i hele verden, men at de som styrer youtube er med i illuminati er ingen umulighet. Som jeg sa i førstepost, rikdom og berømmelse har sin pris. Og da blir man illuminati sin slave. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Mark Zuckerberg er en datanerd. At han er nok ikke blant de flinkeste å prate for seg, i en presset situasjon. Selv Gates er ikke supergod på scena. men det jeg vet er at om man er stor her i verden så er illuminati innblandet. Google og Youtube er blant de absolutt største og mest-traffikerte nettsider på hele jorden. Likevel lar de Illuminati-videoer være i fred, mens nyhetskanaler som TV2 og NRK må føye seg. Hmmm? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hva slags forskjell utgjør det da du og dine likesinnede er blinde? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg syns nå likevel det er bemerkelsesverdig at de som styrer denne verden er i slekt med hverandre. De er med i de 13 blodslinjene som er illuminati. Endret 8. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg syns nå likevel det er bemerkelsesverdig at de som styrer denne verden er i slekt med hverandre. De er med i de 13 blodslinjene som er illuminati. Jeg er også i slekt med Bush og Obama, hvis man går langt nok tilbake i blodslinjene. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Som jeg sa i førstepost, rikdom og berømmelse har sin pris. Og da blir man illuminati sin slave. Jeg skulle anta at du er på god vei mot rikdom og berømmelse etter denne tråden ... Illuminati vet nok å verdsette en godt utført jobb. Good for you! :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg syns nå likevel det er bemerkelsesverdig at de som styrer denne verden er i slekt med hverandre. De er med i de 13 blodslinjene som er illuminati. Da har jeg en overraskelse til deg. Alle på jorden er ca 50-menning med hverandre. 4 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hvis man bretter en 20 dollar seddel til et fly så får man noe som ligner veldig på hva vi så den dagen. Endret 8. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 8. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2012 Og hvis du bretter den på denne måten, så smiler personen. 19 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det vet jeg, det har jeg gjort mange ganger.. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja. Man kan få mye rart, om man bretter og vrir på tegninger. Men det betyr ikke at det har noen større betydning enn hva du selv legger i det. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja. Man kan få mye rart, om man bretter og vrir på tegninger. Men det betyr ikke at det har noen større betydning enn hva du selv legger i det. Eller hva man er i stand til å oppfatte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ligner ikke på Twin Towers i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Vet dere hva dette er bildet av? Huset til Naomi Campell. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg savner fortsatt en forklaring på hvorfor de skulle plassere vage symboler overralt. Hvorfor hinte smålig til at de eksisiterer hvis de prøver å holde seg skjult? Endret 8. desember 2012 av Honey Power 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Så, Naomi Campbell, får lov til å bygge et hus som signaliserer til hele verdenen at den hemmelige organisasjonen Illuminati eksisterer, og at hun er et medlem av det? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hvor kommer Norske påståtte satanister inn i dette av typen Vegard Sverre Tveitan, Stian Tomt Thoresen og Varg Vikernes inn i bildet? Alle personer som synger om å tilbe Satan. Stian Thoresen sågar lever godt av å synge om Satan og tjener gode penger på dette gjennom bandet han var med på å starte i fortsatt er frontfigur for. Endret 8. desember 2012 av perpyro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå