Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Omtrent alt han har skrevet om avdelingen har vist seg å være feil.

Hva da? Rena ...

Breivik behøvde ikke reise til Afghanistan for å møte profesjonelle folk som kan sakene sine, 3 timers bilkjøring holder lenge. Han sparer masse penger på det... :)

Å snakke om "Afghanistan" er bare desinfo. Dette kan vi bedre enn Al Qaida. Vi kan lære opp Al Qaida også ...

Breivik brukte ikke AK-47 og ordinær ammo

Hvem er det som finansierer/forsyner Al Qaida i Irak?

(Greitt spørsmål for deg)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg ikkje hugsar feil blir det antatt at mykje kjem frå Saudi Arabia, Kuwait og andre islamske land.

Makes sense

naderian20100608205214700.jpg

'Israel Mossad. Israel trains PKK militants in Iraq'.

http://edition.press...ail/129635.html

pirhayati20110309055413717.jpg

A new classified intelligence report has disclosed links between Israel and the Kurdish militant group, the Kurdistan Workers' Party (PKK).

http://edition.press...ail/168954.html

qari-zainuddin-baitullah-mehsud-us-israel-cia-mossad-zionist-racist-pakistan.jpg?w=420&h=300

A tribal leader who earlier defected from Pakistani Taliban chief Baitullah Mehsud and revealed the militants group’s ties with the US and Israel has been shot dead.

The assassination of Qari Zainuddin comes days after he revealed that their comrade was pursuing a US-Israeli agenda across the violence-wracked country.

http://racismandnati...istan-press-tv/

terrorism_n_illuminati_david_livingstone.jpg?w=246&h=367

Al Qaeda (the Database) is really just a list of names of mercenaries, criminal thugs, jihadists … under the employment of the CIA. It is a tool of western Illuminist intelligence agencies: CIA, MI6, Mossad …etc. The financing, recruiting, training, logistical supplies, management, target planning/acquisition, organization, war planning … are all done by these Illuminist agencies. These Illuminist agencies serve the western Illuminati. You should not think that just because it is a CIA operation, they serve the American people. This is false. If Americans were to realize what these Illuminists are doing to them and the world, I have no doubts that Americans will hang every single one of them!

http://socioecohisto...com/2012/08/01/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Overalt jeg ser nå på nettet så våkner folk opp til dette, fler og fler får øynene opp for at det er noe som ikke helt stemmer med det hele. Jeg ser under VEVO musikkvideoene til artister nå at folk skriver "illuminati" "devilworshippers" "freemasonry slaves "mk ultra victims" "sell outs" og slike ting.

Ang det med at folk her sier at det ikke er ukjent at artister flørter med det okkulte, så må jeg jo spørre hvorfor i all verden skulle de det? Hvor mange kjenner dere som flørter med det okkulte?

Et argument dere kan komme med og kommer med er jo at de gjør det for å selge plater og få mer oppmerksomhet, men det er jo også kun spekulasjon ut ifra gjetning.

Jeg personlig syns jo det er merkelig at de skal holde på sånn med djeveldyrking og slikt på scenen og på bilder og sånn for å selge plater, jeg ville trodd at det heller skremte folk eller at det var turn off. Det er jo tross alt fjortisjenter og unge folk som man skal appellere til..

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Var de linkene til meg? I så fall sier det meg ingenting. Det der er jo band som er svarte. Det er litt annerledes med mainstream tyggispop som har gruppesex og lesbo sex og sataniske ritualer og kister og synger om å dø og som går kledd som sado horer med lakk og lær og pisk..

Lenke til kommentar

Men ærlig talt, nå holder det med disse usammenhengbare dykker bildene og sånt. Dykkerne gjør det jo fordi det er tegnspråket under vann!

Kjendiser og politikere og annet gjør det jo for ikke åpenbare grunner! Når det blir postet dykkerbilder for å score tomler eller hva som måtte være motivasjonen så gjør det ingenting med synet mitt eller noen av de andre sine her på illuminati. Det vil jeg tørre påstå.

Lenke til kommentar
.

Ang det med at folk her sier at det ikke er ukjent at artister flørter med det okkulte, så må jeg jo spørre hvorfor i all verden skulle de det? Hvor mange kjenner dere som flørter med det okkulte?

Et argument dere kan komme med og kommer med er jo at de gjør det for å selge plater og få mer oppmerksomhet, men det er jo også kun spekulasjon ut ifra gjetning.

I motsetning til alt det håndfaste beviset dere har lagt frem her i tråden om at alle kjendiser / artister har solgt sjelen sin til den hemmelige organisasjonen Illuminati, ikkesant?

• Liker 2
Lenke til kommentar

I motsetning til alt det håndfaste beviset dere har lagt frem her i tråden om at alle kjendiser / artister har solgt sjelen sin til den hemmelige organisasjonen Illuminati, ikkesant?

Det er da en veldig forskjell på vårt stoff og det reinspikka tullet dere kommer med. Dere går jo inn for å trolle og latterliggjøre. Syns jeg er dårlig gjort.

Lenke til kommentar

Om jeg påstår at bilmerket Ferrari står for en hemmelig organisasjon som ønsker å ta over verden, så beviser vel ikke 100 bilder av kjendiser som kjører Ferrari at denne organisasjonen eksisterer?

'traveldag' regner debatten her som "vitenskapelig" (når man ikke vet hva vitenskap er så vet man ikke det) ... og mener at en teori kan "bevises" :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Var de linkene til meg? I så fall sier det meg ingenting. Det der er jo band som er svarte. Det er litt annerledes med mainstream tyggispop som har gruppesex og lesbo sex og sataniske ritualer og kister og synger om å dø og som går kledd som sado horer med lakk og lær og pisk..

Poenget var at det er ikke noe nytt med band og artister som bryter "normen" for å bli populære. Til og med Beatles ble sett på som "satanmusikk" i sin tid. At popmusikere gjør det for å få ekstra fans, er derfor utrolig enkelt å anta.

Lenke til kommentar

'traveldag' regner debatten her som "vitenskapelig" (når man ikke vet hva vitenskap er så vet man ikke det) ... og mener at en teori kan "bevises" :(

En teori kan gå så langt at jeg kan si at "slik er det" eller "slik er det ikke", så vil det alltid være forbehold om at ting kan dukke opp senere som kan gjøre at vi må forandre på teorien eller å falsifisere den helt.

Det finnes kun hvite svaner helt til vi oppdager en svart.

Det jeg ser fra du/dere i tråden er kun mangel på spenning i egen hverdag, og kvasi-analyser på et nivå som ville ført til kvasi-vitenskap uansett hva svaret var. Ta medaljen du selv postet og de egenskapene jeg selv ga denne med 2 minutter googling.

Om jeg selv var overbevist om at det fantes en illuminati slik dere beskriver det, så ville jeg jo med alle midler prøvd å presentere det så grunndig, tydelig og klart som mulig da jeg selv ville vært tjent med at andre så det jeg så. Her ser jeg kun det motsatte.

Endret av traveldag
Lenke til kommentar

Dere kan bare le så hardt og høyt dere vil. :)

Over hele verden finnes det folk som bekjemper illuminati og fler og fler blir det for hver dag som går.

Anonymous-Anti-illuminati.jpg

freemasonicbrotherhood.jpg

tumblr_mdq103SnJR1r9eow7o1_1280.png

tumblr_mb0ch0ZbAf1rv2uefo1_1280.jpg

74735_409356425800498_651639889_n.jpg

illuminati_vs_anonymous.jpg

Anonymous-It-is-good-now-to-see-symbols-of-hope.-For-too-long-have-symbols-of-tyranny-stood-hidden-in-wallets-of-the-enslaved-by-the-Illuminati.jpg

illuminati-destroyed.jpg

Ja Slimda, du sier det er utrolig enkelt å anta det, men når jeg sier at jeg antar noe annet så er det liksom helt på trynet feil?? Fordi din tolkning er mer riktig enn min da eller?

Lenke til kommentar

Dere kan bare le så hardt og høyt dere vil. :)

Over hele verden finnes det folk som bekjemper illuminati og fler og fler blir det for hver dag som går.

Prøver å spørre igjen, jeg.. Hva er det Illuminatigjengen "kjemper" for? Hva er målet dems med dette verdensherredømmet? Eller ønsker de bare generelt å ha statusen verdensherredømme?

Spør av nysgjerrighet, orker ikke starte diskusjon på hvorvidt de eksisterer eller ikke.

Lenke til kommentar

Man må se på hvilken antakelse som har mest "bevis" bak seg.

Leker popindustrien med hedenske symboler og lignende fordi:

1 - Det øker populariteten.

eller

2 - Dem er medlem av Illuminati.

Førstnevnte er jo nøyaktig hva jobben deres er. Være populær, selge produkter og tjene penger til selskapet sitt.

Lenke til kommentar

Slimda, ok :) Da vet du jo best da :) Da er det jo ikke noe mer å finne her inne for deg. Eller for de andre som er av samme tanke som det så da er vel dette farvel?

Rotaderp: Jeg har gitt en kort introduksjon i førstepost, men her kan du få en liten smakebit på hva det er. Finnes sikkert mange andre filmer som forklarer hva illuminati er på youtube, bare søke eller google.

http://www.youtube.com/watch?v=7b_T2Iqnih4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...