Rosario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Dette er litt som X-Files, der dere er "Fox Mulder" og slikt, mens vi er alle andre. Vi tror ikke på dere, fordi dere ikke har noen beviser. Man driver ikke og beviser teorier.... (hjelper tydeligvis ikke å si det, du vil bare fortsette å tro det ) Du prøver å manipulere on-line konsensus. Det ene tullargumentet etter de andre fra dere ble besvart. PS. Noe av du sier er så dumt av jeg ikke tror mine egne øyne Endret 11. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Du prøver å manipulere on-line konsensus. Det ene tullargumentet etter de andre fra dere ble besvart. PS. Noe av du sier er så dumt av jeg ikke tror mine egne øyne Jajaja og alle dykkere er illuminati medlemmer.... Åpenbart.... Endret 11. desember 2012 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Jajaja og alle dykkere er illuminati medlemmer.... Åpenbart.... "Det altseende øye" er tydelig nok når man fører hånden til øye og stirrer gjennom hullet, spesielt hvis dette havner på forsiden. Det har du lært allerede, her prøver å gjøre deg dum som om du har avlagt 3 troskapsløfter allerede Det altseende øye og frimurer-emblem sammen Ke$ha and all-seeing-eye symbolism with the V sign. Read more: http://mediaexposed....2#ixzz2En56lXTL Lady Gaga As Robert Reich, a former Bill Clinton's counselor said once, we are ruled by the symbols' manipulators Madonna http://2010fall.blog...bout-lady-gaga/ Beyonce http://usahitman.com/eye-everywhere/ Jay-Z Johnny Depp and Leonardo DiCaprio – All seeing Eye/666. http://www.abovetops...hread797646/pg1 Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) "Det altseende øye" er tydelig nok når man fører hånden til øye og stirrer gjennom hullet, spesielt hvis dette havner på forsiden. Det har du lært allerede, her prøver å gjøre deg dum som om du har avlagt 3 troskapsløfter allerede Nei nei nei. Se på førsteposten på nytt. Plenty av folk der som ikke holder det opp til øyet. Så ja alle dykkere er illuminati Hver gang vi drar på dykketur avslutter vi med å planlegge hvordan vi skal styre verden neste uke.... Endret 11. desember 2012 av flesvik Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 'Red Frostraven' er håpløst historieløs Knights Templar ble til frimurere Knights of Malta ( <- Knights templar) Ikke kristne symboler http://agencynews.wo...guild-websites/ Til slutt startet også katolikkerne felttog mot Knights Templar for å bli blitt "udyrene". Liksom Saladin: Skill ut Knights Templar fra korsfarerne og slakt dem. De andre kan reise hjem. Knights Templar, gnostikere Finn EN historisk kilde som forteller at frimurerene faktisk er tempelridderene. Frimurerene sine egne påstander holder ikke vann, fordi frimureri er en gutteklubb som forsøker å være mystisk. Faktum er at frimuererene forsøker å være mystiske nettopp fordi det er spennende, og da valgte de seg spennende symboler OG hang seg på en spennende historie. Litt slik som at kristendommen hang seg på jødedommen uten å egentlig sette seg inn i hva krigerguden Jahve stod for, eller hvem engelen HaSatan faktisk er i jødedommen. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Går det an i 2012? Vi snakker om to forskjellige utdannelser, universiteter hvor læreres utdannelse er 10-30 år gammel, og internett som krever at man lærer å lære, til gjengleld får man tilgang på det nyeste (10-20 år ferskere forskning). Tradisjonelt universitet fortoner seg som "overtro" Jeg stilte dere seks spørsmål i min post. Hadde da håpet å få noe som lignet på et svar til minst ett av de. Nok en gang, for mye forlangt ser jeg. Ingen av hverken Baltazar, Rosario eller Kvinnen har en normal og forståelig setningsoppbygning. Er det derfor må støtte dere på bilder og youtubevideoer? Fordi dere ikke er i stand til å formidle dette budskapet skrevet med deres egne ord? Det virker jo unektelig slik. 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Er det derfor må støtte dere på bilder og youtubevideoer? Hæ "må" - Hva prater du om? (Noen må ha det inn med bilder og videoer, ellers blir det for komplisert. Ikke for meg, jeg behersker litteratur, fysikk, matematikk, statistikk, økonomi, data, historie, mytologi og sanscrit) Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Benekter du at dere har postet haugevis med "forklarende" bilder som bevis gjennom denne tråden? Endret 12. desember 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hæ "må" - Hva prater du om? Er det derfor DERE må* , beklager. En feil fra min side. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hæ "må" - Hva prater du om? Vet ikke. Jeg prater ihvertfall om illuminati dykkere.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) (Noen må ha det inn med bilder og videoer, ellers blir det for komplisert. Ikke for meg, jeg behersker litteratur, fysikk, matematikk, statistikk, økonomi, data, historie, mytologi og sanscrit) Jeg har eksplisitt bedt flere av dere om selvskreven, sammenhengende tekst tre ganger, og flere av oss har gått lei bilder og video nå. Siden du behersker så mange teknikker bør det ikke være noen sak for deg å forklare meg hva Illuminati er, hva de ønsker og hva som fikk DEG overbevist, eller? Trenger ikke være noen lang tekst. Bare forklar linken jeg ikke ser. PS: Jeg ser igjennom deres enkle forsøk på å styre unna dette spørsmålet gang på gang. Jeg lurer på hva du har tenkt til å svare denne gangen, som ikke er relevant til det jeg spør om. Endret 12. desember 2012 av Mchansern 7 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) "Illuminati" er eliten av frimurerne. Frimurerne (hele suppa, Knights Templar, Knights of Malta ++) er dels globalister og dels "goyim", liksom korsfarerne var dels Knights Templar og dels kristne. Knights Templar var globalister de også. Globalister er en hvit blodslinje (vi kan ikke forvente at de fleste av dem er frimurere, de fleste av dem er ikke frimurere). Knights Templar myrdet jødene også, altså de var ikke jøder. Katolikkene utslettet Knights Templar bastionene til slutt siden de var "hedninger". Knights Templar prøvde å ta over Europa, men opplevde et stort tilbakeslag da de ble forbudt. De gjenoppstod som frimurere og har idag god kontroll over EU (EU var ikke ment å være noe demokrati, men sikre globalistenes makt -> de store bankene, de multinasjonale selskapene ...). Globalistene er svært aktive på nettet Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja da. Tempelridderene var dykkere.... Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Nei nei nei. Se på førsteposten på nytt. Plenty av folk der som ikke holder det opp til øyet. Så ja alle dykkere er illuminati Hver gang vi drar på dykketur avslutter vi med å planlegge hvordan vi skal styre verden neste uke.... Ja da. Tempelridderene var dykkere.... Vi er ikke så dum som du tror Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 What role does Bigfoot play in the illuminati? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja da. Tempelridderene var dykkere.... Så du sier at korallrevet er innblandet i konspirasjonen for å ta over verden? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Så du sier at korallrevet er innblandet i konspirasjonen for å ta over verden? Selvfølgelig. Det er jo bare saueflokken som ikke innser det Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) What role does Bigfoot play in the illuminati? Så du sier at korallrevet er innblandet i konspirasjonen for å ta over verden? Trenger ikke være noen lang tekst. Bare forklar linken jeg ikke ser. Slik at blinde får synet tilbake ... mulig Jesus klarer det --------- Skilt for rakettoppskytningsfelt Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) "Illuminati" er eliten av frimurerne. Frimurerne (hele suppa, Knights Templar, Knights of Malta ++) er dels globalister og dels "goyim", liksom korsfarerne var dels Knights Templar og dels kristne. Knights Templar var globalister de også. Globalister er en hvit blodslinje (vi kan ikke forvente at de fleste av dem er frimurere, de fleste av dem er ikke frimurere). Knights Templar myrdet jødene også, altså de var ikke jøder. Katolikkene utslettet Knights Templar bastionene til slutt siden de var "hedninger". Knights Templar prøvde å ta over Europa, men opplevde et stort tilbakeslag da de ble forbudt. De gjenoppstod som frimurere og har idag god kontroll over EU (EU var ikke ment å være noe demokrati, men sikre globalistenes makt -> de store bankene, de multinasjonale selskapene ...). Globalistene er svært aktive på nettet Når ble Illuminati til? Som historisk organisasjon var de forkjempere for demokrati og menneskerettigheter. Når forandret de seg? Endret 12. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Når ble Illuminati til? Som historisk organisasjon var de forkjempere for demokrati og menneskerettigheter. http://www.datpiff.c...d:%20ILLUMINATI Endret 12. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå