Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

saueflokken i dette tilfellet er du og dine pk venner her som tror at det er veldig trendy å væe uvitende og drive å mobbe dem som vet hva de snakker om.

sheeple.jpg

Det er hærlig ironisk å se deg veksle mellom å halvveis gråtkvalt legge ut om hvordan du har blitt mobbet gjennom livet og hvordan vi alle andre mobber stakars deg, og å slenge dritt i alle retninger om at alle andre som ikke tror blindt på deg er hjernedøde sauer. Du sprer i allefall mye latter og morro, selv om du skjeldent skjønner det selv ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Bill O'Reilly, Sara Palin, Glen Beck, George Bush og alle de idiotene er folk som burde vært utryddet.

Det er forbanna urettferdig at folk som Christopher Hitchens skal måtte dø mens hjernedøde amøber som de ovenfor skal få leve.

SYND.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Ja Bill O'Reilly, Sara Palin, Glen Beck, George Bush og alle de idiotene er folk som burde vært utryddet.

Det er forbanna urettferdig at folk som Christopher Hitchens skal måtte dø mens hjernedøde amøber som de ovenfor skal få leve.

SYND.

Det er det absolutt. Men jeg må påpeke at Christopher Hitchens ikke trodde på Illuminati. :)

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke sjekket så du får vise meg det.

Uansett så trenger man ikke være enig i alt selv om man er enig med noen i andre ting. Som Darwin f.eks. Selv om man beundrer en person for en tankgang, så betyr da ikke det at man må være enig i alle tankegangene om alle temaer.

Lenke til kommentar

Morsomt, for du trenger tydeligvis litt forklaring om hvordan vitenskapen fungerer.

"Teori" i vitenskapelig sjargong er navnet på en forklaringsmodell - det er gjerne det høyeste nivå en vitenskapelig hypotese kan få. At det er en teori, sier lite om hvorvid det er korrekt eller ikke - det er det den undersøkende vitenskapen rundt som avgjør. Evolusjonsteorien er ubestridelig, men den er likevel en teori - på samme måte som gravitasjonsteorien og relativitetsteorien. Det er ingen med vettet i behold som bestrider at disse stemmer innenfor rammene som er satt, men de er vitenskapelig sett fortsatt teorier.

At naturlig utvikling / evolusjon er fakta, kan du godt si. Men teorien som danner rammeverket for forklaringsmodellen er fortsatt en teori.

"Teori" i vitenskapelig sjargong betyr ikke det samme det vi kaller "teori" i dagligtale. http://en.wikipedia....ientific_theory

Endret av Distressor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt, for du trenger tydeligvis litt forklaring om hvordan vitenskapen fungerer.

"Teori" i vitenskapelig sjargong er navnet på en forklaringsmodell - det er gjerne det høyeste nivå en vitenskapelig hypotese kan få. At det er en teori, sier lite om hvorvid det er korrekt eller ikke - det er det den undersøkende vitenskapen rundt som avgjør. Evolusjonsteorien er ubestridelig, men den er likevel en teori - på samme måte som gravitasjonsteorien og relativitetsteorien. Det er ingen med vettet i behold som bestrider at disse stemmer innenfor rammene som er satt, men de er vitenskapelig sett fortsatt teorier.

At naturlig utvikling / evolusjon er fakta, kan du godt si. Men teorien som danner rammeverket for forklaringsmodellen er fortsatt en teori.

"Teori" i vitenskapelig sjargong betyr ikke det samme det vi kaller "teori" i dagligtale. http://en.wikipedia....ientific_theory

haha, det vet jeg utmerket godt, så bare slapp av du. Du synger til en som kan sangen utmerket godt selv. Jekk deg ned du.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt flere ganger, og kan godt forsøke igjen.

Ja det er sånn det virker, de som har en mental sperre for ny kunnskap prøver gjerne å lære noe nytt, men de klarer det ikke. Nettopp pga den mentale sperren.

Når du nå har prøvd flere ganger, så nytter det ikke å prøve på nytt, du vil antakelig ikke klare det neste gang heller.

Du må få fjernet sperren først, og det kan ikke jeg hjelpe deg med.

Lenke til kommentar

Ja det er sånn det virker, de som har en mental sperre for ny kunnskap prøver gjerne å lære noe nytt, men de klarer det ikke. Nettopp pga den mentale sperren.

Når du nå har prøvd flere ganger, så nytter det ikke å prøve på nytt, du vil antakelig ikke klare det neste gang heller.

Du må få fjernet sperren først, og det kan ikke jeg hjelpe deg med.

Det er vanskelig å gjøre noe med en mental sperre, når ingen av dere hittil har svart på spørsmålet hans.

Lenke til kommentar

Som jeg nettopp sa så betyr det da vitterlig ikke at man må være enig om alle temaer i livet selv om man er enig om ett.

Hallo..

Slimda: Har du noe form for bevis eller noe at Hitch ikke trodde på illuminati så jeg kan lese mer hva han mente om det?

Distressor, at evolusjonsteorien er fakta er ikke noe jeg "godt kan si" det bare er sånn det. Evolusjon er fakta.

End of story.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...