Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

:thumbdown: neivel, så ikke kommenter videoen av Jay Z da. Glem det. Der sier han det rett ut men ingen her gidder å se på den engang og kommentere den, plutselig ble dere så jævlig stille.

Og Harry Potter-bøkene handler egentlig om kampen mot de tallrike og onde Illuminati.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan du kan vite hva popartister tenker er over min forstand.

De intervjues stadig vekk og sier hva de tenker, i tillegg til at det kommer til uttrykk gjennom kunsten. Det er derfor de store blir kunstnere, for å "utrykke seg".

Og Harry Potter-bøkene handler egentlig om kampen mot de tallrike og onde Illuminati.

Birth and family

Rowling was born to Peter James Rowling, a Rolls-Royce aircraft engineer,[26] and Anne Rowling (née Volant), on 31 July 1965 in Yate, Gloucestershire, England, 10 miles (16 km) northeast of Bristol.[27] Her mother Anne was half-French and half-Scottish.

Mulig litt knights templar. Skottland og Edinburg er langt på vei "verdens sentrum" mht. vitenskap. Kongehuset har masse røtter derfra.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

ah, det er sangen der han ikke "sier noe rett ut" men rapper som mange andre før han. Da må jeg kanskje regne med at alle andre som synger, dikter, skriver romaner, lager filmer osv. mener alt de dikter opp ordrett og da? Du vet fortsatt hva alle disse menneskene tenker?

HAN SIER JO : ILLUMINATI WANT MY MIND SOUL AND MY BODY. SECRET SOCIETY TRYING TO KEEP THEIR EYE ON ME.

FAEN! SE PÅ VIDEOEN! Ikke kommenter uten å ha sett den. Jeg sier han sier det rett ut også sier du at han "sier det rett ut" på en sarkastisk måte?? HAN SIER DET JO RETT UT!

Nå er jeg så drittlei as.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

De intervjues stadig vekk og sier hva de tenker, i tillegg til at det kommer til uttrykk gjennom kunsten. Det er derfor de store blir kunstnere, for å "utrykke seg".

HAN SIER JO : ILLUMINATI WANT MY MIND SOUL AND MY BODY. SECRET SOCIETY TRYING TO KEEP THEIR EYE ON ME.

FAEN! SE PÅ VIDEOEN! Ikke kommenter uten å ha sett den. Jeg sier han sier det rett ut også sier du at han "sier det rett ut" på en sarkastisk måte?? HAN SIER DET JO RETT UT!

Vil du si at det er de store kommersielle artistene som er de mest kunstneriske og som uttrykker seg og gir mest av seg selv? Jeg vil absolutt ikke si det.

Jeg vil si at de store kommersielle artistene er de som har selskaper med dype lommer og erfaring med å selge populærmusikk som passer til tiden det skal selges til.

Kanskje jeg skal skrive noe om Illuminati på Facebook og så ta en spontan ferie til India i noen måneder. Se hva slags konspirasjoner dere klarer å lage ut av min lille forsvinnelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
"Dear God, I wonder can you save me"

"Illuminati want my mind, soul, and my body"

"Secret society, tryna keep they eye on me"

"Illuminati want my mind, soul, and my body"

"I can't die, I can't die, I can't die"

En rapper synger om "Illuminati" som forsøker å ta sjelen hans.

Da har vi alt beviset vi trenger!

Lenke til kommentar

Forøvrig tror jeg PR-agenter og slike selskaper i verden gnir seg i hendene over dere Illuminati-folk

De forstår jo at flørtingen med slike religiose symboler, tekster og lignende blir slukt rått av dere ukritiske og at dere gir de shitloads ekstra gratis PR.

Genialt, no less i mine øyne.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

avslørt :)

Det har med det faktum at vi er svært skeptiske til personer som har blitt "opplyst" og som har sett noe som ingen andre har sett.

Dette er litt som X-Files, der dere er "Fox Mulder" og slikt, mens vi er alle andre. Vi tror ikke på dere, fordi dere ikke har noen beviser. :p

Lenke til kommentar

Saueflokken her inne har en mental sperre for ny informasjon.

De har solg seg selv til illuminati uten å vite om det fordi de vil ikke vite.

sheeple.jpg

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Kan ikke du ta deg tid til å liste opp ALLE de konkrete bevisene du har for Illuminati sin eksistens?

DEN OPPRINNELIGE ORGANISASJONEN er faktisk ateistisk (i det minste sekulær) og et motsvar til det KRISTNE frimureriet, og kjempet for:

Opplysning, vitenskap, demokrati, læring og frihet.

Organisasjonen ble "anklaget" for den franske revolusjonen, [ironi] og for å ha startet dette demokrati og menneskerettighets-tullet vi har i Europa. [/ironi]

Det er ingen spor av noe organisert illuminati de siste 200 årene.

Se på frimurerene, i forhold.

Vi vet hvem de er og hva de arbeider med.

Og bare for referanse, så har frimurerene bare TATT tempelridderene sine ritualer -- de har ingenting med tempelridderene å gjøre, bortsett fra å være en annen kristen organisasjon for menn, som liker å være mystisk.

Noe den klarer i eksepsjonelt stor grad, tydeligvis, siden folk oppriktig talt tror at de styrer verden.

========

Til å være oppriktig REDD for illuminati så er dere SVÆRT lite interessert i Illuminati sin historie, er dere ikke?!

http://en.wikipedia....wiki/Illuminati

Den MÅTTE være hemmelig for medlemmene sin sikkerhet.

I dag har vi en lignende organisasjon:

Brights.

http://en.wikipedia.org/wiki/Brights

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Nå så jeg den faktisk før jeg svarte deg, og jeg kan ikke se annet enn at han rapper og samtidig sparker litt borti illuminatikonspirasjoner. Eller tror du eminem mener han har voldtatt moren og skutt Dr. Dre?

Poenget er at om du skal tolke han bokstavelig her må du også tolke eminem bokstavelig, sammen med alle science fiction forfattere, filmskapere osv. Om han virkelig mente dette regner jeg med han ville sagt det, er ikke det logisk?

Fortsatt, du vet hva disse menneskene tenker?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Bill O`Reilly. Den største religiøse tullingen noensinne. Han mener gud er ansvarlig for at tidevannet kommer inn og ut, og ikke månen. Han mener gud får sola til å gå opp og ned, og ikke det faktum at jorda spinner rundt seg selv. Fox News, den mist pålitelige nyhetskanalen noensinne, gjort narr av av både amerikanere og resten av verden med gjevne mellomrom. En sau med menneskeansikt eller et menneske med sauekropp.

Hilarious. Dessverre ikke et argument. Hvis det er disse som representerer Illuminati kan jeg betrygge dere med å si at jeg er utenfor Illuminati sin lange arm.

Lenke til kommentar

Saueflokken her inne har en mental sperre for ny informasjon.

Absolutt ikke. Jeg har forsøkt flere ganger, og kan godt forsøke igjen. Det bør ikke være noe problem for en med såpass inngående kunnskap om emnet som deg, eller?

Uansett:

Jeg skulle ønske alle som trodde på Illuminati her i tråden kunne skrive litt (trenger ikke være langt) med egne ord om hvorfor de tror på det, hva de tror skjer i organisasjonen og hva som overbeviste de. Uten youtubefilmer, link til suspekte bloggere eller bilder.

Jeg venter i spenning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...