Slimda Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tror du at alle etnisk norske har blå øyne eller? Han er nok norsk, gitt. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 NTNU er som vi skjønner et senter for frimureri ut fra alle de "ordene" med tradisjoner de har der. Ikke uventet kan man si. Herrejemini for noe vrøvl. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvorfor flytter vi ikke denne tråden over i humordelen av forumet? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Distressor Skrevet 11. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. desember 2012 Eventuelt under "psykisk helse". 11 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Rosario skrev 11. desember 2012 - 17:13:NTNU er som vi skjønner et senter for frimureri ut fra alle de "ordene" med tradisjoner de har der. Ikke uventet kan man si. Herrejemini for noe vrøvl. "Sanctus Omega Broderskab" Sanctus Omega, en mystisk og guddommelig figur, er ordenens øverste beskytter. Under står de Sechs Store, som er Sanctus Omegas stedfortredere De kaller seg selv brorskap = en studentorden med invielsesrituale og alt det der "Smørekoppen" Den 8. februar 1929 ble en "innvielseskjempefyllefest" holdt på Palmen. Samme måned hadde man første ordniære møte i foreningen, og i løpet av 1929 utviklet A/F Smørekoppen seg til en udødelig institusjon:FAder Heron av Alexandria adopterte Smørekoppens medlemmer som sitt folk. Herons Kule (Eolipil) ble symbolet på denne åndelige forbindelse. Det ble utarbeidet ritualer og seremonier som riktignok har forandret seg opp gjennom årenes løp, men som likevel i sin form har blitt til ubrytelige tradisjoner. De første klenodier (Eolipilen inkludert) ble anskaffet: En skattekiste i form av en stor smørekoppe i tre, punchebollen, seremonistav, Index m.m. - klenodier som rappes den dag i dag. Det første ordenskollegium ble valgt og besto av Stormester, Kantzler, Skattmester, Ceremonimester og Bollemester. Oliebladet Veka, det eneste tidsskrift som fremdeles bygger sin mangfoldiggjørelse på den muntlige tradisjon, kom ut for første gang. Innledende selektering til "brorskap" antagelig Endret 11. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 I denne delen av forumet tiltrekker den mer aktivitet og engasjement, noe som i sin tur øker antall innlegg i timen slik at Diskusjon.no kan nå 20.000.000 innlegg før utgangen av 21.12.2012 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 "Sanctus Omega Broderskab" De kaller seg selv brorskap = en studentorden med invielsesrituale og alt det der Skjerpings! Omega er bare en linjeforening som alle andre linjeforeninger. Viktigste punkt på agendaen er å drikke øl. 2 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) "Sanctus Omega Broderskab" De kaller seg selv brorskap = en studentorden med invielsesrituale og alt det der Og dermed NTNU = Frimurere = Illuminati = NWO? Jaja, da får vi hvertfall høyt utdannede ingeniører som overherrer da, og det er jo bedre enn de noksagtene som styrer nå! /sarkasme Endret 11. desember 2012 av Distressor Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Skjerpings! Omega er bare en linjeforening som alle andre linjeforeninger. Viktigste punkt på agendaen er å drikke øl. Selvfølgelig, bygge relasjoner. Synes bare det er påfallende med disse frimurerske ritualene. Ved andre universitet i Norge er de nærmest ikke-eksisterende (ikke spør meg om medisin og jussstudiet, helt blank der). Ingenting alvorlig. Ingen av dem blir ekte frimurer på dette stadiet. Poenget er bare å få med kontekst for dette skeptiker-miljøet ved NTNU med Dyrendal... noen luringer http://no.wikipedia....mega_Broderskab Nye medlemmer blir per i dag tatt opp fra første klasse på sivilingeniør-linjene for elektronikk og kybernetikk ved en spesiell seremoni som foregår på opptaksfesten, Phaestum Immatricularis. Denne seremonien har et mystikkens slør rundt seg, og blir ofte beskrevet som et grufullt rituale av de som har kjennskap til dets innhold. Ok, medlemmer får ikke lov å snakke fritt. Taushet er gull. I USA betyr slike studentforeninger mye for karrieren. Det er seleksjon for betrodde stillinger - og det samme i England. Det kryr av dem, med lange tradisjoner. Folk observeres over mange år før de blir akseptert som lojale nok. Skull and Bones in 1947, with George H. W. Bush just left of the clock John Kerry, også Skull & Bones http://en.wikipedia....Skull_and_Bones Endret 11. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Wow.. De bare styrer verden, hva er så galt med det? Jeg styrer gruppa mi på skolen liksom Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Selvfølgelig, bygge relasjoner. Synes bare det er påfallende med disse ritualene som jeg assosierer med frimureriet. Ingenting alvorlig. Ingen av dem blir ekte frimurer på dette stadiet Nå har jeg riktignok aldri vært på Omegas "ritualer", men ut i fra hva jeg har hørt fra bekjente er det harmløst. De flørter tidvis med det okkulte, men bare for moro skyld. EDIT: Jeg har selv studert ved NTNU og hatt en del fag sammen med Omega-folk. Disse bekjente jeg nevnte er altså ikke folk helt uten tilknytning til foreningen. Endret 11. desember 2012 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Dette er reinspikka 'anomaly hunting' krydret med en god dose se-spøkelser-ved-høylys-dag, og vitterlig ikke noe som helst bevis i noen forstand av ordet på Illuminati. Endret 11. desember 2012 av Distressor 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Det var litt løst om skeptikere. Her aner vi frimurere igjen på en overraskende måte (youtube) JFK Assassination: Jack Ruby exchanging Freemason handshake men ikke noe vits å gå noe inn på det Dette er reinspikka 'anomaly hunting' krydret med en god dose se-spøkelser-ved-høylys-dag, og vitterlig ikke noe som helst bevis i noen forstand av ordet på Illuminati. Jeg forstår deg slik at du også er skeptiker http://minnesotaskep...nomaly-hunting/ og en som tar Dyrendal seriøst selv om han mangler vitenskapelig bakgrunn. Kjenner du Dyrendal så godt at de kan si hvilket hvilken land familien opprinnelig kom fra? Tror du at alle etnisk norske har blå øyne eller? Han er nok norsk, gitt. (alle har vel skjønt hvor hjertet til Dyrendal ligger - antismittisme-saken - det betyr sionist - men ikke jødisk. Hvis Dyrendal hadde vært jødisk ville han ha vært judaist og Dyrendal er overhodet ikke judaist. Judaister blir ikke eksperter på "satanisme" eller Church of Satan. Hva Dyrendal gjør i video er i korthet å benekte alt som er "sionistiske" konspirasjoner, alt over en kam. De som graver i disse konspirasjonene ... fra den russiske revolusjon og Pearl Habor til 911 og Big Pharma skal diskrediteres. Vi skal ikke tro på noe som helst av det. Det er budskapet http://no.wikipedia.org/wiki/Asbj%C3%B8rn_Dyrendal ) Endret 11. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Med i en av de 13 blodslinjene som styrer denne verden, så har vi også Rockefeller blodlinjen. De har 190 medlemmer cirka. Jay-Z sitt plateselskap, som er en av de største mannlige illuminati horene, heter Roc-a-fella. Jay-Z er også han som har signert Rihanna som også er en av illuminati slavene. Men seriøst, jeg tror jeg driter i hva folk her mener og ikke mener som ikke har giddet å lese noe om det utenfor dette forumet her og som har bestemt seg for at det ikke finnes. Tror jeg går min egen vei jeg altså, gidder faen ikke følge saueflokken. FØLG MED! Mange artister vil ut av illuminati sin makthender, de synger om det, vi må bare HØRE ETTER...for faen. De solgte sjela si for berømmelse og rikdom, bare for så å ville ut av det når de skjønner at det var en altfor dyr pris å betale og nå vil de ikke annet enn å bli den de var før de gikk inn i pakten. De er villig til å gi opp alt igjen sier de. De angrer. Ikke alle men flere av dem. Men ikke alle. "Took an oath Imma stick it till the end" - Rihanna hør på Jay-Z her nå f.eks. http://www.youtube.com/watch?v=px-e1sfmYzo Endret 11. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Med i en av de 13 blodslinjene som styrer denne verden, så har vi også Rockefeller blodlinjen. De har 190 medlemmer cirka. Jay-Z sitt plateselskap, som er en av de største mannlige illuminati horene, heter Roc-a-fella. Jay-Z er også han som har signert Rihanna som også er en av illuminati slavene. Men seriøst, jeg tror jeg driter i hva folk her mener og ikke mener som ikke har giddet å lese noe om det utenfor dette forumet her og som har bestemt seg for at det ikke finnes. Tror jeg går min egen vei jeg altså, gidder faen ikke følge saueflokken. FØLG MED! Mange artister vil ut av illuminati sin makthender, de synger om det, vi må bare HØRE ETTER...for faen. De solgte sjela si for berømmelse og rikdom, bare for så å ville ut av det når de skjønner at det var en altfor dyr pris å betale og nå vil de ikke annet enn å bli den de var før de gikk inn i pakten. De er villig til å gi opp alt igjen sier de. De angrer. Ikke alle men flere av dem. Men ikke alle. "Took an oath Imma stick it till the end" - Rihanna hør på Jay-Z her nå f.eks. http://www.youtube.com/watch?v=px-e1sfmYzo Fascinerende at du ikke kan legge frem noen beviser men likevell vet så mye om hva disse menneskene tenker. 2 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Har du i det hele tatt sett på videoen?? Har noen av dere i det hele tatt giddet å sett på videoene postet her?? Kommenter videoen takk herzeleid ellers har du ingenting å tilføye for min del. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har du i det hele tatt sett på videoen?? Har noen av dere i det hele tatt giddet å sett på videoene postet her?? Kommenter videoen takk herzeleid ellers har du ingenting å tilføye for min del. Jeg har sett gjennom det meste som er postet her, ikke sett gjennom alt av videoer da jeg skjeldent set gjennom spamming. Da må man nesten presisere hva og hvor. Utifra hva som er postet sitter jeg igjen med at eneste bevis du har er at du synes det er mye rare symboler du har valgt å tolke som en kjempekonspirasjon. Hvordan du kan vite hva popartister tenker er over min forstand. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) neivel, så ikke kommenter videoen av Jay Z da. Glem det. Der sier han det rett ut men ingen her gidder å se på den engang og kommentere den, plutselig ble dere så jævlig stille. Irriterende. Endret 11. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 neivel, så ikke kommenter videoen av Jay Z da. Glem det. Der sier han det rett ut men ingen her gidder å se på den engang og kommentere den, plutselig ble dere så jævlig stille. Irriterende. ah, det er sangen der han ikke "sier noe rett ut" men rapper som mange andre før han. Da må jeg kanskje regne med at alle andre som synger, dikter, skriver romaner, lager filmer osv. mener alt de dikter opp ordrett og da? Du vet fortsatt hva alle disse menneskene tenker? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Tupac avslørte dem og ville ut. Vi vet jo alle hva resultatet av dette ble. Samme med Michael Jackson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå