Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ISAF's hovedoppgave å brenne opiumfelt i Afghanistan, men det hender styrkene gjør det. Det kan virke som den riktige tingen å gjøre all den stund opium er et narkotikum og ulovlig, men saken er mer komplisert enn som så. ISAF er i Afghanistan med mål om å gjøre landet til et bedre sted å bo, som igjen vil stagge urolighetene der nede. Ettersom krigen har skridet frem, har NATO og ISAF innsett at dette ikke skjer ved å bekjempe Taliban i væpnet kamp, men ved å få den afghanske befolkningen på sin side. Man snakker om å vinne "hearts and minds". Når da opiumproduksjon er en av de få tingene bøndene der nede har å klamre seg til for å overleve, får man ikke befolkningen på sin side ved å ødelegge avlingene, uansett hvor riktig det føles for oss fra den 'siviliserte' verden å gjøre det i forhold til hva vi vet om hvor mye skade denne formen for narkotika fører med seg. Formålet med tilstedeværelse der, er å gjøre ISAF og regjeringen i Kabul til et bedre alternativ enn Talibanregimet og få støtte fra folket, ikke nødvendigvis å knuse hver bidige opprører eller slå ned på all form for kriminalitet.

Hva du sier er i overensstemmelse hva hva jeg har skrevet om saken. Som soldat er det ikke lett å skjønne hvorfor opium'et ikke skal ødelegges. Men den blir altså ikke ødelagt. Businessen bare vokser. Heroinet fraktes med fly til Sharjah, så smugles den til steder som Oslo. Norske skattebetalere deltar for å sikre heroinleveranser :( Det er det bilde Edmonds tegner for oss.

Jeg oppfatter hele opplegget som "illuminati" = svindel. Formål?

1. Skape etterspørsel for våpenindustri

2. Penger på narko

3. At goy'en doper seg ned

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du har misforstått. Hovedeksperten der nede fikk beskjed om å komme med tekniske bevis i saken mot Ivan den Grusomme, og han svarer at det er ingen tekniske bevis. Tyskerne hadde ødelagt alle bevis. Men de hadde vitner.

Poenget er selvfølgelig at man trenger ikke tekniske bevis. Vitner er godt nok.

Jeg bare klargjør hvordan akseptert historie bevises ... noen vitner er godt nok.

Må vitner snakke sant, eller kan man også bruke vitner som lyver. Hva sier dere?

Ivan den Grusomme ble selvsagt benådet fra dødsstraff, fordi man ikke hadde tekniske bevis.

Men i (masse) drapssaker så trenger man ikke tekniske bevis for å dømme dem som er ansvarlige for mennesker sine forsvinninger så lenge man kan bevise at disse menneskene er ansvarlige for forsvinningene.

Men det finnes altså masse teknisk bevis i Holocaust, i tillegg til dokumenter og vitner og lister over ofre og medlemmer av nazist-partiene.

...

Faktisk så har jeg bare brukt TO vitner i alle mine diskusjoner med nasser;

Franz Suchomel (stavet fritt fra minnet) og mannen som vedlikeholdt krematoriene i Auschwitz-Birkenau.

Utenom disse så bruker jeg bare tekniske beviser.

===========

Men nok om meg og min bevisførsel -- og nok om Holocaust.

Har dere medlemslister?

Har dere vitner som har vært medlem av Illuminati?

Noen tekniske beviser for at de eksisterer overhodet?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva du sier er i overensstemmelse hva hva jeg har skrevet om saken. Som soldat er det ikke lett å skjønne hvorfor opium'et ikke skal ødelegges. Men den blir altså ikke ødelagt. Businessen bare vokser. Heroinet fraktes med fly til Sharjah, så smugles den til steder som Oslo. Norske skattebetalere deltar for å sikre heroinleveranser :( Det er det bilde Edmonds tegner for oss.

Jeg oppfatter hele opplegget som "illuminati" = svindel. Formål?

1. Skape etterspørsel for våpenindustri

2. Penger på narko

3. At goy'en doper seg ned

Hvordan får forsvaret tak i alle disse uetiske psykopatene?

Jeg kjenner mennesker som ble KASTET UT av forsvaret fordi de ikke hadde etikken i orden.

Jeg var ingeniørsoldat, og der var det viktigste ETIKK; Aldri legge miner med mindre vi også hadde kart over leggingen slik at feltet kan ryddes.

Det er den norske forsvarskulturen jeg kjenner til.

Den er etisk forsvarlig, i forhold til den amerikanske og Talibanske.

Ja hvordan skal BØNDENE få seg mat med mindre de dyrker planter som man ikke kan SPISE??

Det er ÅPENBART at de selger opiumet.

Men Norge kan ikke være med på å selge opium utenom til medisinsk bruk, da ville de absolutt fleste nordmenn reagert, og varslet media og myndighetene.

Det samme gjelder amerikanske styrker med tanke på narkotika:

De fleste vil ikke støtte dette og vil varsle medier og myndigheter.

...

Så hvilke beviser har du for at norske og amerikanske styrker klarer å skaffe psykopater til disse oppdragene?

Hvordan klarer så mange mennesker å lyge hele sine liv, når Nazistene lakk som en sil allerede det første året??

Lenke til kommentar

Hva du sier er i overensstemmelse hva hva jeg har skrevet om saken. Som soldat er det ikke lett å skjønne hvorfor opium'et ikke skal ødelegges. Men den blir altså ikke ødelagt.

Joda, det hender opium brennes ned, men det er som sagt ikke derfor ISAF er der i utgangspunktet. Det var ikke veldig vanskelig for meg som soldat da jeg var der nede å se at det ikke hadde førsteprioritet, vi hadde mer enn nok andre ting å ta oss av som var umiddelbart viktigere - lokalisere og uskadeliggjøre veibomber som enten sivilbefolkningen eller vi kunne bli rammet av, eksempelvis. Dette hadde, i motsetning til å brenne opiumfelt, mye større gjennomslagskraft hos befolkningen da de så at vi faktisk også brydde oss om deres ve og vel, og for oss var det det det handlet om. Det ville nok sikkert føltes riktig med vestlige øyne å destruere all opiumproduksjon, men det hadde ikke gjort forholdene mellom ISAF og den sivile befolkningen der nede det spor bedre, og i ytterste instans bidratt til ytterligere destabilisering (paradoksalt nok). Dette er kun ett av aspektene rundt det, og som sagt, det er en jævlig vanskelig problemstilling og ikke noe man bare kan avfeie med at et eller annet hemmelig brorskap tjener penger på at opiumet blir stående.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske alle som trodde på Illuminati her i tråden kunne skrive litt (trenger ikke være langt) med egne ord om hvorfor de tror på det, hva de tror skjer i organisasjonen og hva som overbeviste de. Uten youtubefilmer, link til suspekte bloggere eller bilder.

Jeg prøver igjen. Dette utelukkende fordi jeg vet at dere ikke kan formulere dere frem til, og komme med en relevant konklusjon uten å ty til søkt bildebruk, "forklarende" youtubevideoer eller annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å finne faktafeil, når det ikke inneholder noen referanser til fakta som kan verifiseres. Alt er bare påstander som har svevd rundt i konspirasjonssuppa i all verdens tid. Ingenting er verifiserbart, ingenting som er relevant, noe som kan kobles til den virkelige verden. Ingen tidspunkter, datoer, navn som bør være åpenbart for en som har vært med i systemet så lenge. Den personen ville selvfølgelig hatt svært god kontroll på hvem som er med, men klarer ikke å lire av seg stort annet enn de klassiske familienavnene som alltid nevnes.

Svali snakker om seg selv. Hun er en førstehånds kilde. Kan hva hun sier testes ut med vitenskapelig metoder? Neppe. Men man trenger ikke tekniske bevis hvis man har vitner, jfr. Ivan den Grusomme-saken. Du har alltid ment at den historien var sann, dvs. tekniske bevis kreves ikke :) Hvis du ikke tror på vitner da kollapser den offisielle historien. Den offisielle historien (her) er basert på vitner, ikke noe mere. Ingenting kan verifiseres.

Vitner brukes hele tiden for å etablere fakta. Så lenge vitnets troverdighet ikke kan diskrediteres regner vi innhold som sannferdig. Skeptikere har prøvd å diskreditere Svali. Men der trynet de ... har ikke sett noe annet enn at de ikke vil snakke om henne...

Media er full av desinformanter. Svali gir oss det store bildet på denne manipulasjonen og hvem som manipulerer - freemason i USA når det gjelder USA

Har dere medlemslister?

Har dere vitner som har vært medlem av Illuminati?

Vi snakker om den indre kretsen i frimureriet. Stort sett vet vi navn og adresse på dem alle sammen (de står i folkeregisteret), men ikke hvilken grad de har, med mindre frimurerne selv forteller det.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Illuminati er et faktum, og bla norske politikere jobber for illuminati gjennom diverse dekkorganisajoner.

De som ikke har våknet ennå de får bare sove videre, inntil de senere får en brutal oppvåkning.

Det er liten vits å bruke tid på å prøve å advare folk som er så tjukk i hodet at man må bruke hammer og meisel for å lage en åpning slik at kunnskapen slipper inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

No er eg skuffa, er det ingen som skal argumentere for at fredsprisutdelinga "beviser" at illuminati styrer heile europa?

Fredsprisen går til EU (okven andre enn illuminati har makt nok til å ta den avgjersla?)

Alle stadslederane i europa holder eit møte i lokala til frimurerane (kven andre enn illuminati kunne ha bestemt noke slikt?)

Er det ingen som har lansert ein slik teori enda? Skal det være konspirasjonsteorier så må det gjerast med litt innlevelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Illuminati er et faktum, og bla norske politikere jobber for illuminati gjennom diverse dekkorganisajoner.

De som ikke har våknet ennå de får bare sove videre, inntil de senere får en brutal oppvåkning.

Det er liten vits å bruke tid på å prøve å advare folk som er så tjukk i hodet at man må bruke hammer og meisel for å lage en åpning slik at kunnskapen slipper inn.

Jeg er ikke spesielt tjukk i huet, men jeg har ennå tilgode å bli overbevist av argumentene - det er ingenting håndfast som presenteres, kun antagelser og store mengder 'anomaly hunting' -> http://theness.com/neurologicablog/index.php/anomaly-hunting/

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt tjukk i huet, men jeg har ennå tilgode å bli overbevist av argumentene - det er ingenting håndfast som presenteres, kun antagelser og store mengder 'anomaly hunting' -> http://theness.com/n...nomaly-hunting/

Vatican ruled by 'omerta' code of silence, whistle-blower claims

http://www.telegraph...wer-claims.html

Vatikanet er en mafia :(

youtube

RED ALERT: 15 TRILLION Dollar Conspiracy :eek:

Trillions ?? (Er kilden så dum at han ikke vet forskjell på billions og trillions, $700 billions var det amerikanske banker fikk i bailout)

Sveitsisk bankmann avslører globalt kriminelt netverk :(

http://www.henrymako...wiss_banki.html

(linken til kilden virker ikke lenger, men kopi av innhold her)

A: Yes. This was a special fund managed in a special place in the bank where all the coded letters came in from abroad. The most important letters were hand written. We had to decipher them and in them was the order to pay a certain amount of cash from accounts for the assassination of people, funding revolutions, funding strikes, funding all sorts of parties. I know that certain people who are Bilderbergers were involved in such orders. I mean they gave the orders to kill.

"cash for assasinations" ?? :eek:

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Vatican ruled by 'omerta' code of silence, whistle-blower claims

http://www.telegraph...wer-claims.html

Vatikanet er en mafia :(

youtube

RED ALERT: 15 TRILLION Dollar Conspiracy :eek:

Trillions ?? (Er kilden så dum at han ikke vet forskjell på billions og trillions, $700 billions var det amerikanske banker fikk i bailout)

Sveitsisk bankmann avslører globalt kriminelt netverk :(

http://www.henrymako...wiss_banki.html

(linken til kilden virker ikke lenger, men kopi av innhold her)

"cash for assasinations" ?? :eek:

Er det første gang du leser alt dette siden du bruker overraskede smileys? Og hvorfor sluker du det rått med en gang dersom det er første gang? Det viser ikke akkurat til en kritisk sans.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Første lenke fra telegraph.co.uk. En ukjent person, uten ansikt eller stemme, hevder at. That's it. ingen beviser. ingen dokumenter. Ingen bilder eller navn. Han bare hevder.

Andre lenke. Ser ut som nettsiden er laget på 90-tallet. Allerede der blir jeg skeptisk. Ved videre undersøkelser, ser jeg at fyren selger bøker om Illuminati og lignende. (Løp og kjøp, før de blir tatt bort av mektige Illuminati!... eller gjaldt det bare noen medie-kanaler?)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Slimda, jeg kom med "noe håndfast". Det var det som ble etterlyst.

Det jeg kommer med er mere "håndfast" enn at EU er en "fredsorganisasjon" (ingen bevis på det er lagt fram)

Denne videoen med Dyrendal ble postet av en av skeptikerne våre.

Han har brune øyene. Noen som vet om er han norsk eller innvandrer?

Asbjørn Dyrendal

http://no.wikipedia....3%B8rn_Dyrendal

Dyrendal har internasjonalt ry som ekspert på satanisme, og leder en forskergruppe om dette fagfeltet.

:omg:

Skal vi regne han som "satanist" eller "ateist" ... at han er "kristen" tror jeg ikke mye på ... men kanskje noen som kjenner han personlig som kan utfylle litt

Ansett, jeg regner han som "globalist" (han omgås "globalister", og de er ikke mye "norske") NTNU er som vi skjønner et senter for frimureri ut fra alle de "ordene" med tradisjoner de har der. Ikke uventet kan man si.

Norsk Skepsis (med Dyrendal som redaktør) er relatert til "Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal and Other Phenomena" nå "Committee for Skeptical Inquiry" (= komite for debunking)

Hva disse folkene står for finner man enklest i denne wiki'en http://skepdic.com/

Om Illuminati

http://www.skepdic.com/illuminati.html

The Illuminati was a secret society in Bavaria in the late 18th century. They had a political agenda that included republicanism and abolition of monarchies, which they tried to institute by means of subterfuge, secrecy, and conspiracy, including the infiltration of other organizations. They fancied themselves to be "enlightened" but they had little success and were destroyed within fifteen years of their origin (Pipes 1997).

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...