Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personangrep er blant de beste argumenter, og blåser ethvert bevis av banen.

Eller?

Hvilke beviser? Dette er kun hans personlige mening om konspirasjonsteorier hvor han generaliserer meget bredt.

Vel, da kan vi si det samme om deg da. Du er også en renavlet mongo som burde vært tatt fra enhver mulighet til å bruke internett.

Men det er i mot forumreglene.. Jeg beklager ikke at jeg har fornærmet deg og profeten din.

Lenke til kommentar

Ah, så nå ble du plutselig opptatt av at regler skal følges?

Jeg har ingen profet, ikke blir jeg fornærmet av vilkårlige fremmede på internettfora heller.

Igjen, å bare presentere påstander, enten det er ren ad-hominem eller andre påstander uten grunnlag, tilfører ikke debatten noe som helst - akkurat slik de par-tre siste postene i denne tråden viser.

Endret av Distressor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men det er i mot forumreglene.. Jeg beklager ikke at jeg har fornærmet deg og profeten din.

Du skal ha lov til å uttale deg på Internett, men Dyrendal skal nektes å tale i offentligheten?

Forumreglene står høyere enn Grunnloven. Interessant.

Endret av Natrich
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, så nå ble du plutselig opptatt av at regler skal følges?

Jeg har ingen profet, ikke blir jeg fornærmet av vilkårlige fremmede på internettfora heller.

Igjen, å bare presentere påstander, enten det er ren ad-hominem eller andre påstander uten grunnlag, tilfører ikke debatten noe som helst - akkurat slik de par-tre siste postene i denne tråden viser.

Asbjørn Dyrendal har heller ikke tilført noe som helst og heller ikke du.

Du skal ha lov til å uttale deg på Internett, men Dyrendal skal nektes å tale i offentligheten?

Forumreglene står høyere enn Grunnloven. Interessant.

Tja, slikt skadelig mumbojumbo kan jo forvirre lettpåvirkelige sjeler til å tenke i samme baner som denne kronidioten.

Folk som virkelig konspirerer slipper unna takket være mongoen siden han kategorisk avfeier alle konspirasjonsteorier som dårlig dokumenterte.

Og dessuten, om du virkelig var såpass opptatt av ytringsfrihet så kunne du i det minste engasjere deg i revisjonsitenes rett til å utrykke seg i blant annet holocaust-tråden hvor en dust av en moderator sletter alt som ikke passer inn i hans forvaklede og skjøre verdensbilde.

Så ikke kom her og snakk om like rettigheter.

Lenke til kommentar

Asbjørn Dyrendal har heller ikke tilført noe som helst og heller ikke du.

Påstand. Jeg skrev forholdsvis omfattende på forrige side om noen stykker som ble presentert. Dyrendal kommer med helt legitim kritikk som konspirasjonsfolket ikke har andre innsigelser på enn at han er en mongo. Nydelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen konspirasjon på denne skalaen og det er en god grunn til det. Det hadde vært umulig å holde det hemmelig. Så fort flere enn to personer vet en ting er den ikke lenger hemmelig.

Så vil jeg stille et par spørsmål til alle dere som viser bilder av diverse kjendiser og statsleder som gjør "tegn". Hvordan vet dere at det er hemmelig tegn og hvorfor skulle de gjøre noe sånt?

Det blir absurd å finne akkurat rett tidspunkt å pause talen til en fyr og finne et hemmelig tegn. Husker en gang jeg var liten så pause jeg en film og akkurat da så det ut som skuespilleren var et romvesen.

Felles for alle disse teorien er at man ser mønster i alt og at man finner meninger i små ting som er helt tilfeldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har jo en like fantastisk evne til å ignorere alle innvendinger i nevnte debatt også. Og forøvrig er det totalt irrelevant. Forklar hvorfor hun er troverdig.

Svali forteller hele sin historie som insider, unntatt det som går på navn og adresse. Vi har få andre som tør gjøre det. Masse detaljer om hvordan de folkene opererer. Når jeg leser om frimurere finner jeg bekreftelse i andre kilder. Hun er ærlig.

Jeg har ikke fått med meg at skeptikerne ha funnet en eneste faktafeil. Men alle faktafeil fra Svali er relevante for å vurdere om hun snakker sant, eller om hun er en skeptiker som later som hun er insider, altså desinfo.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kan jeg da gå utifra at AMD Radeon er Illuminati forkjempere?

Jeg visste jeg hadde valgt riktig alle disse årene!

Nesten garantert ingen forskjell du. Selv kjøper jeg radeon neste gang jeg skal handle skjermkort, men det er av andre årsaker.

Graden av komikk i denne tråden hadde ikke en gang Monty Python klart å skape.

Ja, du er ganske så morsom med trollingen din.

Det er ingen konspirasjon på denne skalaen og det er en god grunn til det. Det hadde vært umulig å holde det hemmelig. Så fort flere enn to personer vet en ting er den ikke lenger hemmelig.

Så vil jeg stille et par spørsmål til alle dere som viser bilder av diverse kjendiser og statsleder som gjør "tegn". Hvordan vet dere at det er hemmelig tegn og hvorfor skulle de gjøre noe sånt?

Det blir absurd å finne akkurat rett tidspunkt å pause talen til en fyr og finne et hemmelig tegn. Husker en gang jeg var liten så pause jeg en film og akkurat da så det ut som skuespilleren var et romvesen.

Felles for alle disse teorien er at man ser mønster i alt og at man finner meninger i små ting som er helt tilfeldig.

Det er ingen hemmelighet, det de gjør er å vise hvor deres lojalitet ligger.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Jeg kan legge fram:

2 950 000 personnummer, navn, adresser, bilder av disse bygningene som disse personene eide, personlige eiendeler som disse personene forlot, kopier av bankkonti-oversikter som ble eierløse og innkrevd av den polske stat etter krigen.

Alt dette er lagret i polen som dokumentasjon på Nazi-Tyskland sine overgrep mot den jødiske befolkningen i polen.

I tillegg så finnes det hundrevis av vitnesbyrder fra ofre fra et dusin land, samt hundrevis av inrømmelser fra gjerningsmenn -- inkludert vedkommende som vedlikeholdt krematoriene i leirene, som arbeidet for bedriften som ble leid inn for å bygge de avsindig mange krematoriene -- som det foreligger orginale kontrakter på.

Da har dere vel en medlemsliste i det minste, for organisasjonen som er større og eldre enn Nazistenes organisasjon, som hadde hundrevis av tystere og motstandsmenn innad i organisasjonen?

Du har misforstått. Hovedeksperten der nede fikk beskjed om å komme med tekniske bevis i saken mot Ivan den Grusomme, og han svarer at det er ingen tekniske bevis. Tyskerne hadde ødelagt alle bevis. Men de hadde vitner.

Poenget er selvfølgelig at man trenger ikke tekniske bevis. Vitner er godt nok.

Jeg bare klargjør hvordan akseptert historie bevises ... noen vitner er godt nok.

Må vitner snakke sant, eller kan man også bruke vitner som lyver. Hva sier dere?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Svali forteller hele sin historie som insider, unntatt det som går på navn og adresse. Vi har få andre som tør gjøre det. Masse detaljer om hvordan de folkene opererer. Når jeg leser om frimurere finner jeg bekreftelse i andre kilder. Hun er ærlig.

Jeg har ikke fått med meg at skeptikerne ha funnet en eneste faktafeil. Men alle faktafeil fra Svali er relevante for å vurdere om hun snakker sant, eller om hun er en skeptiker som later som hun er insider, altså desinfo.

Det er vanskelig å finne faktafeil, når det ikke inneholder noen referanser til fakta som kan verifiseres. Alt er bare påstander som har svevd rundt i konspirasjonssuppa i all verdens tid. Ingenting er verifiserbart, ingenting som er relevant, noe som kan kobles til den virkelige verden. Ingen tidspunkter, datoer, navn som bør være åpenbart for en som har vært med i systemet så lenge. Den personen ville selvfølgelig hatt svært god kontroll på hvem som er med, men klarer ikke å lire av seg stort annet enn de klassiske familienavnene som alltid nevnes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...