Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Å prøve overbevise de fleste om at illuminati ikke bare er en konspirasjonsteori er som å snakke til en vegg, dessverre. Det er mange som har bestemt seg for at det ikke er mulig, andre tror alt de hører. Har lest rundt om mye rart selv, og det er lett å forsvinne litt i en annen verden om man stapper hodet fullt av dette dag etter dag, du er dømt til å bli stemplet gal. Jeg forstår at mange er desperat etter å få fortalt det de mener er sannheten (sier ikke om det er sant eller ikke), men dette blir ikke alltid/somregel tatt særlig godt imot. Diskusjoner rundt dette blir oftes opphetet fra begge parter, den troende og den ikke-troende. Personlig kan jeg lufte en tanke om dette til noen, og heller la nysgjerrigheten deres ta kontroll, altså - ikke presse noe på noen som ikke vil.

EDIT: Vil også si, jeg er ganske open-minded, men det hender jeg også løfter litt på ene brynet av enkelte mennesker og hva de prøver å formidle.

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svali er velkjent på nettet og er lett forståelig. Hennes egen historie innholder reise til Vatikanet for å gå gjennom et "freemason-ritualet" (bare for tykkhudete)

Svali, The Most Credible Illuminati Whistleblower

http://www.thecrowho...opic.php?p=1139

Her er et interessant spørsmål til tittelen, hvorfor er hun troverdig? Og hvilke andre "whistleblowers" er det siden hun er den mest troverdige?

Det er altså ingen verdens ting i intervjuet som er konkret, som kan påvises andre steder og på en eller annen måte bidra til å gi intervjuet troverdighet eller å koble det til ekte hendelser og personer.

Og når det atpåtil er snakk om "djevelens hånd i verden" og at Eminem ser neo-nazi ut og har "hate-lyrics" så er troverdigheten null.

Lenke til kommentar

Denne tråden er artig for å se hvordan enkelte bygger opp en egen verden rundt http://www.diskusjon...=1478385&st=160

Afghanistan: Illuminati der også? Hele krigen er tull

Trond Andre Bolle ville slutte i forsvaret. Det sier enken hans, Bjørg Gjestvang, som har skrevet bok om mannen. Hun sier han hadde mistet troen på krigen han stod i.

http://www.nrk.no/ny...pland/1.8331984

sibeledmonds_americanconservativecover_1109_smaller.jpg?w=212

Sibel Edmonds:

Mytene om heroinsmuglingen i Afghanistan sammenfattet og forenklet for mainstreamere

http://www.boilingfr...ream-followers/

Heroin = en business på $65 billions -> overskuddet i lomma på Illuminati formodentlig

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Om jeg påstår at bilmerket Ferrari står for en hemmelig organisasjon som ønsker å ta over verden, så beviser vel ikke 100 bilder av kjendiser som kjører Ferrari at denne organisasjonen eksisterer?

Selvsagt. Håper du gidder ta deg tiden til å finne 100 bilder av kjendiser som kjører ferrari og så poste det her i tråden for å bevise poenget ditt.

Lenke til kommentar

Her er et interessant spørsmål til tittelen, hvorfor er hun troverdig? Og hvilke andre "whistleblowers" er det siden hun er den mest troverdige?

Det er altså ingen verdens ting i intervjuet som er konkret, som kan påvises andre steder og på en eller annen måte bidra til å gi intervjuet troverdighet eller å koble det til ekte hendelser og personer.

Og når det atpåtil er snakk om "djevelens hånd i verden" og at Eminem ser neo-nazi ut og har "hate-lyrics" så er troverdigheten null.

Når man kan "bevise" en hel dødsleir i Nazityskland (1 mill. offer) med ingenting annet enn "vitner", da legger dere ikke listen høy. La oss holde oss på det nivået, at tekniske bevis ikke kreves for at noe skal bli "sant", ikke engang et foto :)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Når man kan "bevise" et en hel dødsleir i Nazityskland (1 mill. offer) med ingenting annet enn "vitner", da legger dere ikke listen høy. La oss holde oss på det nivået, at tekniske bevis ikke kreves for at noe skal bli "sant", ikke engang et foto :)

Dere har jo en like fantastisk evne til å ignorere alle innvendinger i nevnte debatt også. Og forøvrig er det totalt irrelevant. Forklar hvorfor hun er troverdig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dronning Elisabeth og den svarte paven er medlemmer - noe annet vil være ulogisk (tradisjonen er at det britiske kongehuset oppnår grad 33 i frimureriet). Det spesielle med Vatikanet er at ingen har politimyndighet der utenom Vatikanet selv. Interpol eller Italia kan ikke foreta rassia der.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Afghanistan: Illuminati der også. Hele krigen er tull

Trond Andre Bolle ville slutte i forsvaret. Det sier enken hans, Bjørg Gjestvang, som har skrevet bok om mannen. Hun sier han hadde mistet troen på krigen han stod i.

sibeledmonds_americanconservativecover_1109_smaller.jpg?w=212

Sibel Edmond:

Mytene om heroinsmuglingen i Afghanistan sammenfattet og forenklet for mainstreamere

Heroin = en business på $65 billions -> overskuddet i lomma på Illuminati formodentlig

Du aner kanskje ikke hva du prater om, men du er i allefall flink til å svare på noe helt annet en det som skrives. Samtidig så blir det nye temaet mindre interessant all den tid du har vist at du ikke har noe problem med å uttale deg skråsikkert om ting du ikke en gang klarer å få navnet på riktig.

Du har ufrivillig vist kortene dine, og det er åpenbart at du er bortkastet tid. Lykke til, håper du kommer deg på bena igjen en dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når man kan "bevise" en hel dødsleir i Nazityskland (1 mill. offer) med ingenting annet enn "vitner", da legger dere ikke listen høy. La oss holde oss på det nivået, at tekniske bevis ikke kreves for at noe skal bli "sant", ikke engang et foto :)

Jeg kan legge fram:

2 950 000 personnummer, navn, adresser, bilder av disse bygningene som disse personene eide, personlige eiendeler som disse personene forlot, kopier av bankkonti-oversikter som ble eierløse og innkrevd av den polske stat etter krigen.

Alt dette er lagret i polen som dokumentasjon på Nazi-Tyskland sine overgrep mot den jødiske befolkningen i polen.

I tillegg så finnes det hundrevis av vitnesbyrder fra ofre fra et dusin land, samt hundrevis av inrømmelser fra gjerningsmenn -- inkludert vedkommende som vedlikeholdt krematoriene i leirene, som arbeidet for bedriften som ble leid inn for å bygge de avsindig mange krematoriene -- som det foreligger orginale kontrakter på.

Da har dere vel en medlemsliste i det minste, for organisasjonen som er større og eldre enn Nazistenes organisasjon, som hadde hundrevis av tystere og motstandsmenn innad i organisasjonen?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg kan legge fram:

2 950 000 personnummer, navn, adresser, bilder av disse bygningene som disse personene eide, personlige eiendeler som disse personene forlot, kopier av bankkonti-oversikter som ble eierløse og innkrevd av den polske stat etter krigen.

Alt dette er lagret i polen som dokumentasjon på Nazi-Tyskland sine overgrep mot den jødiske befolkningen i polen.

I tillegg så finnes det hundrevis av vitnesbyrder fra ofre fra et dusin land, samt hundrevis av inrømmelser fra gjerningsmenn -- inkludert vedkommende som vedlikeholdt krematoriene i leirene, som arbeidet for bedriften som ble leid inn for å bygge de avsindig mange krematoriene -- som det foreligger orginale kontrakter på.

Da har dere vel en medlemsliste i det minste, for organisasjonen som er større og eldre enn Nazistenes organisasjon, som hadde hundrevis av tystere og motstandsmenn innad i organisasjonen?

Ho-Ho-Holohoax.

Lenke til kommentar

Afghanistan: Illuminati der også? Hele krigen er tull

Sibel Edmonds:

Det er vel kun et fåtall av de norske soldatene som er ute som er der av store ideologiske eller politiske grunner. Bolle føyer seg bare inn i rekken, det er ikke noe som helst spesielt i det. Personlig var mitt mål da jeg var i Afghanistan å sørge for at alle kameratene mine kom hjem med liv og lemmer i behold. Noe motiv utover det, hadde jeg ikke. Noe "Illuminati" eller annet konspirasjonssludder har jeg ikke funnet noe som helst grunnlag for i min tid i Forsvaret, eller ved deployering utenlands. Så rotete, kaotisk og ad-hoc det som regel er både innad i militære styrker, og også når det gjelder samarbeid dem i mellom, har jeg problemer med å se noen overodnet ensrettet styring mot den o'så store New World Order™.

Det er ikke ISAF's hovedoppgave å brenne opiumfelt i Afghanistan, men det hender styrkene gjør det. Det kan virke som den riktige tingen å gjøre all den stund opium er et narkotikum og ulovlig, men saken er mer komplisert enn som så. ISAF er i Afghanistan med mål om å gjøre landet til et bedre sted å bo, som igjen vil stagge urolighetene der nede. Ettersom krigen har skridet frem, har NATO og ISAF innsett at dette ikke skjer ved å bekjempe Taliban i væpnet kamp, men ved å få den afghanske befolkningen på sin side. Man snakker om å vinne "hearts and minds". Når da opiumproduksjon er en av de få tingene bøndene der nede har å klamre seg til for å overleve, får man ikke befolkningen på sin side ved å ødelegge avlingene, uansett hvor riktig det føles for oss fra den 'siviliserte' verden å gjøre det i forhold til hva vi vet om hvor mye skade denne formen for narkotika fører med seg. Formålet med tilstedeværelse der, er å gjøre ISAF og regjeringen i Kabul til et bedre alternativ enn Talibanregimet og få støtte fra folket, ikke nødvendigvis å knuse hver bidige opprører eller slå ned på all form for kriminalitet.

Det er et veldig sammensatt tema og ikke nødvendigvis så enkelt å sette seg inn i for andre som ikke har sett hvordan samfunnet og folket der nede faktisk er. Det er sinnssykt mange hensyn man tar der nede både som del av en større styrke, tropp, ned på lagsnivå og som enkeltsoldat.

Endret av Distressor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...