Rampage Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hva er bedre? Bare USA eller resten av verden? Med det mener jeg, hvis USA blir sprengt ilufta sammen med illuminatiere så vil sikkert mesteparten av Illuminati forsvinne, hvis ikke, så vil illuminati ta over, vi kan ikke gjøre en dritt og verden går til helvete Hva er alternativet? Skal USA nuke resten av verden? Jeg synes det er rart at dere frykter å bli undertrykt av illuminati, og henvende dere til autoritære stater og historisk sett totalitære stater som "redninga". Så hvis illuminati og USA er synonymt, så kan jeg påpeke at (den vestlige) verden aldri har sett bedre ut som den har under amerikansk innflytelse. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Konflikten mellom slemme illuminatere som er tilhengere av kunnskap og forpester sinnene til folkene med dårlige musikkvideoer og blockbustere, og de onde sjelene her som vil bruke atomvåpen for å stoppe de. Ok, jeg må endre Magical Mystery Tour Guide til Lars26, Putin og den banden der. Andre som er onde er veteranene i USA (Ron Paul sympatisører for det meste), konstitusjonister, bønder som driver økologisk, alternativ medisin, folk som har eget matlager, folk som har kjøpt gull og mange andre ... -> altså potensielle "Breivik'ere" (det er slik media vil framstille virkeligheten, folk er "potensielle terrorister" som staten må forsvare seg mot, folk er farlige, folk kan gå til angrep på Storting og regjering, jfr. Hellas idag. Landet må forsvares mot folket) Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ok, jeg må endre Magical Mystery Tour Guide til Lars26, Putin og den banden der. Andre som er onde er veteranene i USA (Ron Paul sympatisører for det meste), konstitusjonister, bønder som driver økologisk, alternativ medisinere, folk som har eget matlager, folk som har kjøpt gull og mange andre ... Logisk sluttkobling som vanlig, legg merke til at jeg spesifiserer et kriterie angående bruk at atomvåpen. Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ang Baphomet, så var han fra gammelt av fruktbarhets guden, og tegnet som følger med han, er de to "eselørene" som man gjerne holder bak hodet på hver andre når man fotograferes. Det skal vise at vedkommende har god sædkvalitet, og har ikke noe satanistisk bakgrunn. Det er imdlertid tatt i bruk som et tegn på Satan i etterkant, som mange andre symboler. Endret 10. desember 2012 av Sjofelgut Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ang Baphomet, så var han fra gammelt av fruktbarhets guden, og tegnet som følger med han, er de to "eselørene" som man gjerne holder bak hodet på hver andre når man fotograferes. Det skal vise at vedkommende har god sæd kvalitet, og har ikke noe satanistisk bakgrunn. Det er imdlertid tatt i bruk som et tegn på Satan i etterkant, som mange andre symboler. Du virker å ha mye kunnskap om sædkvalitet. 1 Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du virker å ha mye kunnskap om sædkvalitet. Skal jeg føle meg smigret, eller skal jeg bli provosert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Skal jeg føle meg smigret, eller skal jeg bli provosert? Dette hørtes interessant ut. Har du noen kilder som jeg kan få sjekket opp? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ang Baphomet, så var han fra gammelt av fruktbarhets guden, og tegnet som følger med han, er de to "eselørene" som man gjerne holder bak hodet på hver andre når man fotograferes. Det skal vise at vedkommende har god sædkvalitet, og har ikke noe satanistisk bakgrunn. Det er imdlertid tatt i bruk som et tegn på Satan i etterkant, som mange andre symboler. Enig, det er en hylles til natur, seksualitet og kunnskap. De tar ikke Jesus mye høytidelig, men holder Maria Magdalena opp som den virkelige Jesus. Kan være noe i det.... http://gnostictemplars.org/ Samtidig er det opplagt at de har skilt lag med de opprinnelig jødene. Vi har kristne, muslimer, jøder (ikke sionister stort sett) og gnostikere (sionister alle sammen). Disse skillelinjene blir opplagt for korstogene, Knights Templar myrdet jøder, mens muslimer ikke myrdet jøder. Disse "bastardene" hadde muslimene ikke mye til overs for, de ble likestilt med "udyr". Etterhvert organiserte katolikkene eget felttog mot disse gnostiske "udyrene" http://gallery.1kaka...sqynsmunynsnvw/ Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Virkelig, Rosario? Det er alget en tegning av Washington som er lik en tegning av Baphomet, og det skal bevise ett eller annet? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) --- Det er i hvert fall et eller annet alvorlig feil med høyrehånda til Washy på det bildet. Et det horn som stikker opp fra håret ditt? Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er i hvert fall et eller annet alvorlig feil med høyrehånda til Washy på det bildet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ang Baphomet, så var han fra gammelt av fruktbarhets guden, og tegnet som følger med han, er de to "eselørene" som man gjerne holder bak hodet på hver andre når man fotograferes. Det skal vise at vedkommende har god sædkvalitet, og har ikke noe satanistisk bakgrunn. Det er imdlertid tatt i bruk som et tegn på Satan i etterkant, som mange andre symboler. Som blant annet nettopp engelen Satan, HaSatan -- som alltid har vært og fremdeles er en engel under Yahwe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hva med dette: Når folk vinker til hverandre, gjør de noe som ligner tilforlatelig på nazi-og romerhilsener. Ække tilfeldig det, vøtt. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Washington ble modellert etter Zeus, i følge mannen som laget statuen. 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Det altseende øyet brukes av freemasonry George Washinton http://knightstempla...-destroyed.html Therefor, it would only be common sense to understand that since the Freemasons are the founders of the United States, that they have had and still have a huge role in the construction and instructions in how this country will operate from day one of naming the first President and Capital up until now. This is not a conspiracy, but a Masonic fact that can be easily researched once you connect some dots. http://news.national...mbols-pictures/ September 15, 2009--The Freemasons' square-and-compasses symbol adorns a wall in Washington, D.C.'s Masonic House of the Temple--the scene of strange rituals in Da Vinci Code author Dan Brown's new book, The Lost Symbol (exterior picture and facts about the Masonic temple). http://www.richardca...emasons-symbols A closeup view of George Washington in Masonic Regalia laying the Cornerstone of the United States Capitol building. http://www.dcpages.c...C05082.jpg.html Washington's Masonic Apron http://vigilantcitiz...43b3&view=print Endret 10. desember 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Men hva vil Illuminati oppnå med denne symbolikken? På hvilken måte oppnår de verdensherredømme? For å ta et eksempel fra en annen konspirasjonsteori: Michelangelo's maleri har - som vist på bildet - en slående likhet med en hjerne. Ser vi det vi vil se, eller er det tilsiktet? Fortsatt er det kristne og katolikker igjen på jorda, og ateistene har ikke tatt over verden. Poenget mitt er, hvilke trusler utgjør denne symbolikken? edit: beklager om det ble litt uklart.. Endret 10. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 As above, so below. Flere referanser også for dem som ser. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Frimurerene er kristne. Kristne liker kristne symboler. Derfor adopterte de det kristne symbolet til frimurerordenen. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) As above, so below. Dette tolker seg som ingenting Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå