HansiBanzi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 "New Word Order" her også. Det mottoet er av nyere dato. Entydig samme emblem som på dollarseddel. Tydelig nok Illuminati symbol dette også, Madonna er kabbalist, ikke mye "katolikk". Illuminati er gnostikere og anti-kristne. Ikke noe symbol på "den hellige treenighet", men Vatikanet ble infiltrert av Knights of Malta for lenge siden, de som styrer der også. De store kirkene ble tegnet av Knights templar (før freemasonry). Gnostiske symboler over hele linja på de kirkene. Madonna, Britney Spears og Demi Moore er alle kabbalister. Jeg er ganske sikker på at det er ganske mange som bruker symboler som ikke samsvarer med deres tro, og da gjerne i forbindelse med mote. Jeg mener det er en ganske tydelig korrelasjon mellom Madonna og mote, og at hun derfor kan tenkes å ha brukt symboler hun ikke kan "stå inne for" enten fordi hun er uvitende om deres betydning eller fordi hun syns det er kult. Eksempelvis brukes et kors rundt halsen av veldig mange som ikke er kristne, rett og slett fordi de syns det er fint. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) http://www.kbbala.info/ Det røde armbåndet er Kabbalah "red string" “She has invested so much into Kabbalah" http://popbytes.com/madonna_ditches_kabbalah_for_opus_dei/ Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Og poenget er? Ingen hemmelighet at Madonna og en rekke andre kjendiser tilhører mote-religionen Kabbalah. Jeg sier mote fordi tilfellet er det samme med Scientologi-kirken, det er en mote-ting kun fordi Tom Cruise promoterer den. Endret 10. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Da var jo den oppklart som uskyldig. Dette går jo bra! Det er altså en eldgammel tradisjon som har kommet på moten igjen. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det at man bruker symboler man vet og forstår betydningen av utelukker jo ikke at man også kan bruke symboler man ikke forstår. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Og dere som sier at "The All seeing Eye" er et Katolsk symbol tar feil. Det kommer fra Egypterne. Og dere som sier at korset er et kristent symbol tar feil. Huleboere har tegnet to streker som går i kryss. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Og poenget er? Det burde være opplagt hva jeg svarer på, men jeg kopierer det inn her Jeg er ganske sikker på at det er ganske mange som bruker symboler som ikke samsvarer med deres tro, og da gjerne i forbindelse med mote. Jeg mener det er en ganske tydelig korrelasjon mellom Madonna og mote, og at hun derfor kan tenkes å ha brukt symboler hun ikke kan "stå inne for" enten fordi hun er uvitende om deres betydning eller fordi hun syns det er kult. Eksempelvis brukes et kors rundt halsen av veldig mange som ikke er kristne, rett og slett fordi de syns det er fint. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Illuminati vil ta kontroll over verden, det er for sent nå. Vedder på at BO har selv noe med Illuminati å gjøre. Og selv da, er det for sent. Eneste som kan stoppe Illuminati er Russland, hvis de i full hemmelighet endag sender de største atombombene på de største militær basene rundt i USA. Vi må desverre ofre uskyldige mennesker for å stoppe Illuminati Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Illuminati = NWO = 3 Verdenskrig = End of the world Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er godt det kommer fram hvem som virkelig er de onde i denne konflikten. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Det burde være opplagt hva jeg svarer på, Jeg er fullt klar over hva du svarte på. Det er ingen kjent link mellom kabbalah og Illuminati. Og hvis det er det må du gjerne bevise det. At Thelema/kabbala/Illuminati-symboler og lære har endel til felles teller ikke med mindre du kan dokumentere sammenhengen. Endret 10. desember 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Militært har de alt mulig men foretrekker at andre kriger for dem, som amerikanere og nå også NATO. Men de er avhengige av å være "usynlige" for folk flest. De er avhengig av at velgerne stemmer på Obama (Illuminati puppet) eller Romney (Illuminati puppet). Hvis folk ikke stemmer eller stemmer på Ron Paul (ikke illuminati puppet) skjærer det seg i USA Jeg er fullt klar over hva du svarte på. Det er ingen kjent link mellom kabbalah og Illuminati. Og hvis det er det må du gjerne bevise det. At Thelema/kabbala/Illuminati-symboler og lære har endel til felles teller ikke med mindre du kan dokumentere sammenhengen. Godt spørsmål. Hvem er de som skjuler seg bak kabbalisme og gnostisisme? Historien gir svar på det, men det er lang historie. Hvem kjempet Napoleon for og imot f.eks. Historien handler om de samme folkene, men vi tror hele tiden at kolonistene var "briter", at conquistadorene var "spanjoler", at korsfarerne var "europeere",... at bosjevikene var "russere" at de allierte var "amerikanere", "engelskmenn" og "russere" ... de allierte var de "som styrte" i USA, UK og Sovjet, orkestrert av "Illuminati" hele veien ("illuminati" er etterfølger til Knights Templar og Jesuittene, nytt nettverk, samme folkene) Hvem er disse folkene? Brzezinski, Kissinger, Rockefeller, Dronningen, den svarte paven ... hvem er det som styrer. De andre i det skiktet foretrekker å holde en lav profil, men at de er rik kan de ikke skjule. Ingen av dem (de andre) bor i store byer (det gir oss et hint om hvor vi ikke bør bo når det braker løs) Folk som George Soros (illuminati, Orange revolution sponsor) sikrer seg med gull - også et hint. Hvem er de? De er egentlig ikke amerikanere, engelskmenn, tyskere eller jøder, den hvite rase er også "goy" for dem. De ønsker selv å være de "hviteste"... Morsomt innslag med illuminati talk head Jim Cramer Jim Cramer says on TV that the illuminati is not all bad & more! Hvorfor har ikke Ron Paul blitt stoppet forøvrig? Siden han åpenbart er en stor fiende av Illuminati (og de har jo visstnok prestert å drepe artister som ikke har noe politisk innflytelse overhodet...) Ron Paul ble stoppet. Valgfusk hele veien i GOP. Hvilken mangel på omtale han fikk i media forteller oss at her hadde Romney ikke bare 5-10 ganger mere penger til valgkamp, i tillegg hadde han 5 TV-stasjoner på sin side. Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Militært har det alt mulig og foretrekker at andre kriger for dem, som amerikarne. Men de er avhengige av å være "usynlige" for folk flest. De er avhengig av at velgerne stemmer på Obame (Illuminati puppet) eller Romney (Illuminati puppet). Hvis folk ikke stemmer eller stemmer på Ron Paul (ikke illuminati puppet) skjærer det seg i USA Hvorfor har ikke Ron Paul blitt stoppet forøvrig? Siden han åpenbart er en stor fiende av Illuminati (og de har jo visstnok prestert å drepe artister som ikke har noe politisk innflytelse overhodet...) Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er godt det kommer fram hvem som virkelig er de onde i denne konflikten. Sier bare Japan 2. verdenskrig jeg. Smil nå itilfelle de tar bilde av deg! 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er godt det kommer fram hvem som virkelig er de onde i denne konflikten. Hvilken konflikt og hvem er de onde? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hvilken konflikt og hvem er de onde? Det er du som er "de onde", det er du som truer verden,vil lage anarki og kriger Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 "Fred er ei det beste, men at man noget vil." Dæven, Ibsen også ... (eller var det Bjørnson? Samma det.) Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ron Paul ble stoppet. Valgfusk hele veien i GOP. Hvilken mangel på omtale han fikk i media forteller oss at her hadde Romney ikke bare 5-10 ganger mere penger til valgkamp, i tillegg hadde han 5 TV-stasjoner på sin side. Så de dreper en artist, men en politiker som snakker ut mot systemet og er en kjempekritiker mot sentrale institusjoner de tydeligvis kontrollerer. Han trenger de ikke å drepe? Ron Paul fikk forøvrig masse tv-tid, deltar på debattene hver gang han har stillt. Sier bare Japan 2. verdenskrig jeg. Smil nå itilfelle de tar bilde av deg! Sier bare invasjon av Kina og rape of nanking. Men forøvrige ville jeg tro at effektene av atomvåpnene brukt da ville stoppet kommentarer som oppfordrer til å drepe sivile med nettopp de våpnene, men dengang ei. Hvilken konflikt og hvem er de onde? Konflikten mellom slemme illuminatere som er tilhengere av kunnskap og forpester sinnene til folkene med dårlige musikkvideoer og blockbustere, og de onde sjelene her som vil bruke atomvåpen for å stoppe de. Endret 10. desember 2012 av Rampage 1 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Så de dreper en artist, men en politiker som snakker ut mot systemet og er en kjempekritiker mot sentrale institusjoner de tydeligvis kontrollerer. Han trenger de ikke å drepe? Ron Paul fikk forøvrig masse tv-tid, deltar på debattene hver gang han har stillt. Sier bare invasjon av Kina og rape of nanking. Men forøvrige ville jeg tro at effektene av atomvåpnene brukt da ville stoppet kommentarer som oppfordrer til å drepe sivile med nettopp de våpnene, men dengang ei. Konflikten mellom slemme illuminatere som er tilhengere av kunnskap og forpester sinnene til folkene med dårlige musikkvideoer og blockbustere, og de onde sjelene her som vil bruke atomvåpen for å stoppe de. Hva er bedre? Bare USA eller resten av verden? Med det mener jeg, hvis USA blir sprengt ilufta sammen med illuminatiere så vil sikkert mesteparten av Illuminati forsvinne, hvis ikke, så vil illuminati ta over, vi kan ikke gjøre en dritt og verden går til helvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå