Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Det er her du tar feil. Legger du frem ubestridelig bevis, så trur jeg på det.

Kort fortalt, en konspirasjonsteori handler om hemmelige planer ukjent for massene. Folk gjør det riktig i å være skeptisk til det motsatte er bevist.

Dere behøver ikke late som dere er født igår. Man driver ikke med vitenskapelig bevis i media, verken den ene eller den andre veien. Man holder seg til kilder.

Hva er det dere ikke har oppdaget enda?

- At amerikanske media styres av 6 mediakonglomerater

- At Hollywood og popindustri er styrt av noen få

- At vestlig elite (her omtalt som "illuminati") stod bak 911...og egentlig alt sammen som tilskrives Al Qaida

- At narkokarteller drives av samme elite -> pengene går inn i svarte fonds

- At politikere myrdes etter behov (vi husker Palme som et uoppklart drap - hvem det var er ikke så mystisk)

- At EU er svindel

Hollywood og mennesker generelt i dagens samfunn elsker å bruke og omgi seg med "mystiske" symboler, gjerne religiøse eller okkulte. - Hvis vi tok et utvalg symboler og "sammentreff" som vi VET ikke har noe med Illuminati å gjøre,

Greitt at du bruker snusformuft til eget bruk. Men jeg håper at du ikke forventer at andre skal befinne seg på det historieløse nivået.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ikke sitte der og være så skrekkelig skråsikker og selvhøy og tro du har rett og at illuminati sin verdenregjering ikke er aktuell bare fordi det er vanskelig å få konkrete dokument beviser om verdens mest hemmelige organisasjon.

Men om den går som en and og kvakker som en and og har nebb, ja da kaller jeg det for en and!

Edit: leste feil.

Verdens STØRSTE organisasjon med millioner av medlemmer -- og ikke EN av dem har falt av og fortalt sannheten?

Scientologer, atomprogram-forskere og mennesker fra superhemmelige prosjekter og kulter med FÅ MEDLEMMER har hoppet av og fortalt sannheten fordi de er OPPEGÅENDE ETISKE MENNESKER.

Hvilke teknikker bruker Illuminati for å BARE skaffe seg sauer som ikke kan tenke selv i sin organisasjon, sauer som likevel er intelligente nok til å lure hele verden, samtidig som intelligensen deres ikke av NOEN medlemmer brukes til refleksjon og etikk?

De er altså stokk dumme psykopat-genier uten logisk sans eller evne til refleksjon, som klarer å lure hele verden?

Frimurerene har vært kjent siden de STARTET.

INGEN har noen gang bevist at Illuminati eksisterer -- og konspirasjonsteoretikerene bruker KATOLSKE SYMBOLER og SATIRISKE KORTSPILL, samt tilfeldigheter, som beviser for at denne organisasjonen finnes??

Dere kunne like godt påstått at det vare feer som stod bak, med den bevismengden dere har.

Jeg gjentar meg selv en tredje gang:

I år 786 ble det begynt bygget en katedral med dette symbolet for den allseende gud og treenigheten:

tumblr_mc67gsoxhc1rgrnjho1_500.jpg

Dette er et symbol som blir brukt i katolske kirker siden den gang, FØR korstogene.

TUSEN ÅR etter at symbolet blir tatt i bruk av katolske kristne, blir dette katolske symbolet brukt for å representere USA gjennom å være baksiden av det amerikanske seglet.

Først ETTER at symbolet ble tatt i bruk som USA sitt segl, brukte frimurerene i USA (som er en kristen organisasjon) et LIGNENDE symbol, foreslått i en offentlig publisert bok.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vet dere hva??

Jeg kunne infiltert mijøet og skaffet alle nødvendigste dokumentene for å bevise dette jeg, men dere hadde fortsatt ikke godtatt for nå er dere bare på mobbe/heksejakt og dere er blitt blinde og dere gir fullstendig faen i hva som er reelt nå uansett.

Dette skjer akkurat i tidspunktet da flyene treffer. Konkluder hva du vil.

Les førsteposten.

De sier "kit", ikke "hit", og "playing", ikke plane. Ikke like skummelt lenger da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du "bidrar" og "bidrar" med ingenting, samme type debunking hele veien (som forventet fra deg)

Hva er det du ikke har oppdaget enda?

- At Hollywood er styrt av noen få

- At vestlig elite (her omtalt som "illuminati") stod bak 911...og egentlig alt sammen som tilskrives Al Qaida

- At narkokarteller drives av samme elite -> pengene går svarte fond

- At politikere myrdes etter behov (vi husker Palme som et uoppklart drap - hvem det var er ikke så mystisk)

- At EU er svindel

Min mening om denne rare verdensoppfatningen: Vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kort fortalt, en konspirasjonsteori handler om hemmelige planer ukjent for massene. Folk gjør det riktig i å være skeptisk til det motsatte er bevist.

Stemmer, og når det er bevist, er det vel strengt talt ikke en konspirasjonsteori lenger.

Kvinnen: Jeg forholder meg fakta, og gidder ikke å konspirere ting og slukke ting helt.

F.eks. har jeg ikke noe problem med å svelge at noe sånn som Illuminati eksisterer, men at de har så sterk rot i hva som skjer her i verden det er og blir konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar

Du "bidrar" og "bidrar" med ingenting, samme type debunking hele veien (som forventet fra deg)

Hva forventer du at vi, som er uvitende om dette, skal bidra med? Det er jo opp til dere å overbevise oss først, ikke å avfeie alle våre forsøk på saklig diskusjon (det har vært noen).

Det er her du tar feil. Legger du frem ubestridelig bevis, så trur jeg på det.

Quoted for truth!

Ja men skjønner du at det er vanskelig å til det for meg som er vanlig jenta i gata og få tak i topp hemmelig dokumenter fra hemmeligste organisasjonen?

Selvfølgelig er det vanskelig, men det er ingen som forventer at du personlig skal infiltrere organisasjonen og stjele informasjonen fra skrivebordsskuffen til deres øverste leder. Det hadde holdt i massevis om du hadde kunne referert til utvetydige beviser fremskaffet av andre.

Lenke til kommentar

- At Hollywood og popindustri er styrt av noen få

Godt mulig dette er sant. Det har ikke jeg sjekket nærmere.

Dette er litt mindre sannsynlig. Hvor er bevisene? Kildene?
- At narkokarteller drives av samme elite -> pengene går inn i svarte fonds
Samme som over. Bevis? Kilder?
Bevis? Kilder? Hvem var det?
- At EU er svindel
Dette kan jeg dog være enig i, uten å gå alt for dypt inn på dette.
Lenke til kommentar

INGEN har noen gang bevist at Illuminati eksisterer -- og konspirasjonsteoretikerene bruker KATOLSKE SYMBOLER og SATIRISKE KORTSPILL, samt tilfeldigheter, som beviser for at denne organisasjonen finnes??

Jeg burde vel egentlig bare gi opp overfor deg

Du gjentok fadesen to ganger - helt ufattelig nivå på historiekunnskaper

despair2.jpg

"Illuminati" er betegnelse for toppen av frimurerne.

http://www.illuminat...nati-symbolism/

Symbolism is incredibly important to the illuminati and always has been and this is why we see the same depictions and imagery over and over again, from ancient times through to the modern day, and it is important to them for a number of reasons. Firstly, it fundamentally acts as an arcane language with which the illuminati members and organizations can communicate to each other in a safe and effective way, who is in control of, and currently orchestrating what, and leave lasting messages for future generations without the masses necessarily being aware of it and when used in conjunction with numerology it can give enduring and definitive information to those that can comprehend and interpret it.

Illuminati-symbolism-stone-carving.jpg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Men hvor tror du selve kjernen til alt sammen finnes? Mange prater om frimurere, Illuminati og annet.

Hvor finnes de store hjernene?

Det er så mye større enn vanlige frimurere. Folk prater ofte om dette nå om dagen, men det er større enn som så. Mange reagerer på linjene jeg har på låta ”Kill Devil Hills” (fra DJ Muggs og Ill Bills skive med samme navn): ”I’m a freemason, I’m a rosicrucian, I’m a shriner”, men poenget jeg forsøker å vise, er at det er større enn de sakene. Frimurerne har ikke noen kontroll. Vet du hvor mange nivåer av frimureri det finnes? Det finnes 33 grader og Bill Clinton var bare i den 30. graden da han var president. Det betyr at han har folk som er tre grader over seg å svare for, og hvem er de? Hvem trykker på knappene? Hvem spiller sjakk?

Noe Vinnie Paz sa under et interview med kingsize for en tid tilbake, ligger det noe i dette?

Lenke til kommentar

Jeg burde vel egentlig bare gi opp overfor deg

"Illuminati" er betegnelse for toppen av frimurerne.

http://www.illuminat...nati-symbolism/

Symbolism is incredibly important to the illuminati and always has been and this is why we see the same depictions and imagery over and over again, from ancient times through to the modern day, and it is important to them for a number of reasons. Firstly, it fundamentally acts as an arcane language with which the illuminati members and organizations can communicate to each other in a safe and effective way, who is in control of, and currently orchestrating what, and leave lasting messages for future generations without the masses necessarily being aware of it and when used in conjunction with numerology it can give enduring and definitive information to those that can comprehend and interpret it.

a>

Hvem betegner toppen av frimurerordenen som illuminati?

Og jeg burde virkelig ignorere deg, for jeg klarer ikke å forstå halvparten av postene dine fordi du ikke gir noen koherente tilbakemeldinger.

Makter du ikke å fortelle hva du mener uten å ty til tåketaler??

Er du uenig i at øyet i triangelet er en katolsk tradisjon som vi har det første eksempelet for fra år 786??

Er du uenig i at øyet i triangelet er en tradisjon innen kristendom som er eldre enn frimurere og illiuminati og/eller reptilene som styrer verden?

Er du uenig i at øyet i triangelet er USA sitt offisielle segl, og at frimurerordenen først tok i bruk et lignende symbol etter at USA brukte dette som symbol?

Hvordan skal dette tolkes?

a>

Patriotisme??

200px-US_Great_Seal_Reverse.svg.png

http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Seal_of_the_United_States

Lenke til kommentar

Hvem betegner toppen av frimurerordenen som illuminati?

Dollarseddelen har et skikkelig illuminati-emblem. Enhver innenfor skjønner det symbolet og skjønner at FED er deres folk. Hvem FED er ble avslørt av Eustace Mullins

In Mullins on the Federal Reserve (1952), (the updated edition published in 1983 was called Secrets of the Federal Reserve) Mullins argued that there was a conspiracy among Paul Warburg, Edward Mandell House, Woodrow Wilson, J.P. Morgan, Benjamin Strong, Otto Kahn, the Rockefeller family, the Rothschild family, and other European and American bankers which resulted in the founding of the U.S. Federal Reserve System.

capstone_dollar.jpg

Illuminati symbol, USA ble bygd opp av freemasonry fra dag 1 som egen stat

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Selvom det er et egyptisk symbol, er det ikke feil at det også er katolsk symbol. Eller thelemisk for den saks skyld.

Det blir som med oppnedkorset, katolikker forbinder det overhode ikke med noe satanisk.

Peterskorset brukes innen katolisisme som et tegn på kristen ydmykhet.

Peterskors

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Hvordan skal dette tolkes?

Madonna.JPG

Det er ikke så mye å tolke ut fra bildet. Det eneste man ser er Madonna iført et klesplagg med et symbol man finner over alt i USA. Hvorfor hun bruker dette symbolet fremgår ikke, ei heller om det er hun selv som har valgt plagget.

Og dere som sier at "The All seeing Eye" er et Katolsk symbol tar feil. Det kommer fra Egypterne.

Øyet i en trekant har blitt brukt som symbol på den hellige treenighet i kristen sammenheng. Jeg husker det fremdeles fra flanellografen på søndagsskolen.

Lenke til kommentar

Patriotisme??

200px-US_Great_Seal_Reverse.svg.png

"New Word Order" her også. Det mottoet er av nyere dato. Entydig samme emblem som på dollarseddel.

Det er ikke så mye å tolke ut fra bildet. Det eneste man ser er Madonna iført et klesplagg med et symbol man finner over alt i USA. Hvorfor hun bruker dette symbolet fremgår ikke, ei heller om det er hun selv som har valgt plagget.

Øyet i en trekant har blitt brukt som symbol på den hellige treenighet i kristen sammenheng. Jeg husker det fremdeles fra flanellografen på søndagsskolen.

Madonna.JPG

Tydelig nok Illuminati symbol dette også, Madonna er kabbalist, ikke mye "katolikk". Illuminati er gnostikere og anti-kristne. Ikke noe symbol på "den hellige treenighet", men Vatikanet ble infiltrert av Knights of Malta for lenge siden, de som styrer der også. De store kirkene ble tegnet av Knights templar (før freemasonry). Gnostiske symboler over hele linja på de kirkene.

Madonna, Britney Spears og Demi Moore er alle kabbalister.

http://www.jesus-is-...lah_exposed.htm

The photo to the left is of Madonna, a big fan of Kabbalism. Kabbalah is straight from hell! The Freemason occult is based upon occult mysticism (a bunch of hodge-podge) from the Zohar. Kabbalah is a branch of Jewish mysticism, which is thought to have originated in the 13th century. Its teachings come from an ancient 23-volume book called the Zohar, which offers interpretations of the inner meaning of the Torah. Traditionally, its practices were reserved for a select number of Jewish scholars who already had an advanced understanding of Jewish law, but for the past 500 years it has been followed more widely. Kaballah WILL take you away from Jesus Christ. Jesus was NO follower of Kabbalism! John 14:2 clearly reveals that Jesus said what He meant, and meant what He said. Jesus wasn't into mysticism, "...if it were not so, I would have told you." The Word of God is straightforward. The FACT that occult groups worldwide cherish the Kabbalah should speak volumes to anyone who may consider it a holy book, it is NOT!

Yppersteprestene var kabbalister.

madonnaR130504_450x380.jpg

Devoted: Madonna wears a traditional Kabbalah bracelet

http://www.dailymail...bbalah-cut.html

Madonna secretly meets Tel Aviv Kabbalah Center teachers

http://www.haaretz.c...remium-1.432863

Demi Moore is refusing to go into treatment and is instead participating in daily Skype sessions with Kabbalah leaders

http://hollywoodlife.com/2012/02/01/demi-moore-hospitalized-no-rehab-kabbalah/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det stammer fortsatt fra oldtidens egyptere. :) Det jeg ville frem til.

Endret av Chillin123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...