Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Du må ikke sitte der og være så skrekkelig skråsikker og selvhøy og tro du har rett og at illuminati sin verdenregjering ikke er aktuell bare fordi det er vanskelig å få konkrete dokument beviser om verdens mest hemmelige organisasjon.

Men om den går som en and og kvakker som en and og har nebb, ja da kaller jeg det for en and!

Edit: leste feil.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..... god jul må jeg bare si da.

Dere får fortsette tro på nissen da vet dere.

I denne 32 sider lange tråden finnes det eksakt like mange beviser for Illuminati som for julenissen, så det er forståelig at du sammenligner disse to.

Endret av Mchansern
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vet dere hva??

Jeg kunne infiltert mijøet og skaffet alle nødvendigste dokumentene for å bevise dette jeg, men dere hadde fortsatt ikke godtatt for nå er dere bare på mobbe/heksejakt og dere er blitt blinde og dere gir fullstendig faen i hva som er reelt nå uansett.

http://www.youtube.com/watch?v=F-DTGdL6whY

Dette skjer akkurat i tidspunktet da flyene treffer. Konkluder hva du vil.

uten at jeg gidder å lese meg opp på det, kan du forklare kort hva du mener "illuminati" gjør, og hvorfor?

Les førsteposten.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Vet dere hva??

Jeg kunne infiltert mijøet og skaffet alle nødvendigste dokumentene for å bevise dette jeg, men dere hadde fortsatt ikke godtatt for nå er dere bare på mobbe/heksejakt og dere er blitt blinde og dere gir fullstendig faen i hva som er reelt nå uansett.

Det er her du tar feil. Legger du frem ubestridelig bevis, så trur jeg på det.

Lenke til kommentar

Ja men skjønner du at det er vanskelig å til det for meg som er vanlig jenta i gata og få tak i topp hemmelig dokumenter fra hemmeligste organisasjonen?

Dere tror jo jeg er nok en lunatic, men om dere bare hadde giddet å lett selv og giddet og gjøre research så ville dere innsett at det ikke bare er tøv og tull. Jeg har vist dere en liten brøkdel, men dere nekter for at det er merkelige greier så da får dere bare fortsette i den troa på at ingenting foregår i det skjulte og at ting er som media representere da!

Lenke til kommentar

Du må ikke sitte der og være så skrekkelig skråsikker og selvhøy og tro du har rett og at illuminati sin verdenregjering ikke er aktuell bare fordi det er vanskelig å få konkrete dokument beviser om verdens mest hemmelige organisasjon.

Var det ikke du, som i første post, påstod at du ikke trodde på religion eller tullete konspirasjonsteorier? Likevel så hevder du at dette er sant, uten å kunne bevise en eneste ting? Skurrer ikke det i det minste i hodet ditt?

For all del, om du infiltrerer Illuminati, så har jeg en liten sjekkliste du kan bekrefte.

[] At Illuminati eksisterer per dags dato.

[] At de er ute etter herredømme.

[] De tilber Lucifer.

[] De selger sjelen til mennesker for rikdom og berømmelse.

[] De tvinger media til å holde kjeft.

[] De lar noen media rapportere alt de kan om deres organisasjon (se, Google).

[] De benytter seg av OK-tegnet, Peace-tegnet og flere andre dagligdagse symbol som et åpenlyst kommunikasjonsverktøy.

Hmm, var det noe mer?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var det ikke du, som i første post, påstod at du ikke trodde på religion eller tullete konspirasjonsteorier? Likevel så hevder du at dette er sant, uten å kunne bevise en eneste ting? Skurrer ikke det i det minste i hodet ditt?

For all del, om du infiltrerer Illuminati, så har jeg en liten sjekkliste du kan bekrefte.

[] At Illuminati eksisterer per dags dato.

[] At de er ute etter herredømme.

[] De tilber Lucifer.

[] De selger sjelen til mennesker for rikdom og berømmelse.

[] De tvinger media til å holde kjeft.

[] De lar noen media rapportere alt de kan om deres organisasjon (se, Google).

[] De benytter seg av OK-tegnet, Peace-tegnet og flere andre dagligdagse symbol som et åpenlyst kommunikasjonsverktøy.

Hmm, var det noe mer?

Du kan vitterlig ikke sammenligne religion og illuminati, tror du jeg er helt idiot eller? Den der kjøper jeg faen ikke. Ikke undervurder meg takk! :grumpy:

Lenke til kommentar

Du stiller deg ikke kritisk og søkende etter linken mellom symbolene og Illuminati?

Jeg er kritisk jo? Selvsagt er jeg det, jeg klarer da skille tull og hva som faktisk er reelt. Jeg setter meg jo for fader ikke ned og tror på alt jeg leser om illuminati. Mange idioter der ute og mange lettlurte sauer, de gidder ikke jeg ta seriøst eller følge.

Lenke til kommentar

Du kan vitterlig ikke sammenligne religion og illuminati, tror du jeg er helt idiot eller? Den der kjøper jeg faen ikke. Ikke undervurder meg takk! :grumpy:

eller noen tilhenger av all slags konspirasjonsteorier. Jeg faller ikke for tull og tøys som ikke har noe hold i seg

Dette er hva du sa. Jeg anklager deg ikke for noe annet enn hva du har sagt.

Lenke til kommentar

Jeg er kritisk jo? Selvsagt er jeg det, jeg klarer da skille tull og hva som faktisk er reelt. Jeg setter meg jo for fader ikke ned og tror på alt jeg leser om illuminati. Mange idioter der ute og mange lettlurte sauer, de gidder ikke jeg ta seriøst eller følge.

Hvorfor poster du da bilder av artister som bevismateriale?

Lenke til kommentar

Du mener vel ikke at alle konspirasjonsteorier er tull og fjas fra gærne ville sinnsyke mennesker?? Eller?

A conspiracy theory explains an event as being the result of an alleged plot by a covert group or organization or, more broadly, the idea that important political, social or economic events are the products of secret plots that are largely unknown to the general public.

Kort fortalt, en konspirasjonsteori handler om hemmelige planer ukjent for massene. Folk gjør det riktig i å være skeptisk til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Uten å ta stilling til påstanden om Illuminati så er jo problemet med dette at ingenting av det du lister opp på noen måte peker mot at det er sant.

Hollywood og mennesker generelt i dagens samfunn elsker å bruke og omgi seg med "mystiske" symboler, gjerne religiøse eller okkulte. - Hvis vi tok et utvalg symboler og "sammentreff" som vi VET ikke har noe med Illuminati å gjøre, og konstruerte den fiktive organisasjonen "Brødhodene" som faktisk er de som VIRKELIG styrer verden - de er de som legger planer for Illuminati og forteller de hva de skal gjøre, så hadde det vært NULL problem å finne tilsvarende referanser, hollywood-filmer og kjendiser som bygget oppunder dette. - Det bør jo da få en til å stille spørsmålstegn ved "bevisene"....?

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...