Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Les bøkene fra 1975.

De heter "The Illuminatis!" -- og er en trilogi med satirisk lek med datidens konspirasjonsteorier.

Ingenting om WTC i de bøkene. På den tiden var Bush Jr. stort sett ukjent utenfor familien.

Altså, du har aldri hørt om noen konspirasjonsteorier om WTC på den tiden da Steve Jackson publiserte spillet, men du sier at han kopierte dem :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du ikke relevansen altså? Han sier han ikke tror på julenissen og lignende, derfor så må jeg sjekke. Du klarer vel skjønne den?

Så om han anerkjenner evolusjonsteorien som en vitenskapelig forklaring på livets mangfold - eller om han ikke gjør det - hvordan er det relevant?

Han later som han er noe han ikke er. Hva han er er ivrig PC-gamer, eller "PC-dust" på norsk

Alt som går på at man strøk i norsk/engelsk, eller ble fritatt for matematikk - er relevant her. Og selvfølgelig, alle som er historieløse bør holde kjeft.

Gå å troll et annet sted.

"Evolusjonist" er et ord som hører til i fiksjonssektoren.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Arter av storaper:

1 menneske

2 sjimpanse

2 gorilla

2 orangutang

7 til sammen.

I og med at alle syv er forskjellige arter og vi er så fisefine i dag, så bør vi vel nevne alle syv bør vi ikke -- i og med at vi ikke kan nøye oss med de 4 hovedgruppene av dem?

ingenting som heter "storaper" skjønner du...

Nei, det er 5 great apes og vi er den femte. Hilsen Darwin.

Lenke til kommentar

Du fikk med deg at kortet med bomben i tårnet ble laget ETTER 1993 -- nemlig i 1995, ikke sant?

Ja da, og alle trodde på den offisielle WTC-bombe historien, Det gjorde de så sent som 2001 også. 2003/4--- begynte diskusjonen for alvor

Du går rundt og tror at når det skjer en bombe vil det alltid være noen som sier at det er Israel som står bak .... Det var ikke slik, folk trodde det var Abu Nidal og denslags helt til 2000 ca.

Før internett var "konspirasjonsteori" et fremmedord

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg anslår 1/3 av meldingene her til å være fake eller løgnaktig, og det samme for dem som poster dem. Hvilket vil være normalt for kontroversielle emner, en slags frimurereffekt.

Logikken er: post noe som er sant og noe som ikke er sant, slik at folk ikke vet hva som er hva.

hjælpes meg... Dette her skal jeg starte en ny tråd i nærmeste fremtid på for om dere skal fortelle meg at Darwin tok feil så kommer jeg til å storkose meg og lene meg tilbake og se hva dere lirer ut av dere i såfall.

Vi har

http://www.diskusjon...

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Bare vent du Red Frostraven, dette er jeg ikke på langt nær ferdig med deg på. Du tar feil.

kaller du det beviser?? Nei, kom med kilder på at det er kun fire slekter. Det er jo det du maser om fra meg også skal du ikke klare komme med det selv engang??

Kom med dem!

Forøvrig finner jeg ingen kilder til at Darwin har hevdet at det finnes "five great apes" - selv om det er fullstendig irrelevant til hva oppdatert kunnskap sier.

les og gråt.

http://digitaljournal.com/article/259769

http://www.youtube.com/watch?v=X8kTMxfpLng

Lenke til kommentar
Rosario skrev 10. desember 2012 - 02:54:

Håper det finnes sannhetsserum også

Det blir bare tull når vi skal basere oss på dine "vrangforestillinger"

Hvilke vrangforestillinger tenker du på?

Disse

"Du går rundt og tror at når det skjer en bombe vil det alltids være noen som sier at det er Israel som står bak .... Det var ikke slik, folk trodde det var Abu Nidal og denslags helt til 2000 ca. Før internett var "konspirasjonsteori" et fremmedord"

Abu Nidal reportedly worked for the CIA and MOSSAD

Robert Fisk, in The Independent, 25 October 2008, tells us about Abu Nidal.

Legg merke til dato, 2008

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

...BEVIS!

Du skrev her oppe at det er fire slekter, nå sier du fem. Bestem deg!

Du sier at du er uenig med Darwin. Allerede da er du på tynn is.

Det er fem great apes, ikke fire.

Det er fem slekter med aper -- hvorav fire er "great apes".

Gibbonene er den femte slekten, men de er ikke "great apes", og er ikke i vår "familie" -- men "overfamilie".

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Det blir bare tull når vi skal basere oss på dine "vrangforestillinger"

Hvilke vrangforestillinger tenker du på?

Disse

"Du går rundt og tror at når det skjer en bombe vil det alltids være noen som sier at det er Israel som står bak .... Det var ikke slik, folk trodde det var Abu Nidal og denslags helt til 2000 ca. Før internett var "konspirasjonsteori" et fremmedord"

Er det min vrangforestilling?

Det er i alle fall ikke meg du har sitert, og jeg kjenner meg ikke igjen i teksten.

Konspirasjonsteorier har alltid eksistert så lenge som politikken.

Av samme grunn som religiøse sekter eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...