Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi han er intelligent og satirisk, og problemet var ikke at han "visste hva illuminati" foretok seg -- men at han spøkte med terrorisme og faktisk laget spillet MED BAKGRUNN I EKSISTERENDE KONSPIRASJONSTEORIER.

Er du sikker på at noen konspirasjonsteoretikere forutså 911? Jeg har aldri hørt om dem.

Før 2001 var det ingen som trodde noe annet enn at 93 WTC-bomben var gærne islamister

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Så du tror Illuminati står bak 9/11? Alle vet jo at det var Bush.

.....hehe, ja du tror det er Bush alene som har klekket ut denne planen?

Uffamei :)

Nei du, Bush og hans likemenn er styrt av andre. De er puppets.

Jeg tror ikke på påstander som fremmes uten etterprøvbare beviser.

Slik som for eksempel illuminati og julenissen.

så du er selvsagt ateist, ikke sant? Og at du er en primat, en ape?

Lenke til kommentar

Er du sikker på at noen konspirasjonsteoretikere forutså 911? Jeg har aldri hørt om dem.

WTC var utsatt for terror i 1993.

Kortet "Terrorist Nuke" brukte WTC fordi det var konspirasjonsteorier om terroristen den gang da også, og var den del av ekspansjonspakken New World Order lansert i 1995.

Hint: Terroristen var paranoid, og led av forfølgelsesvanvidd, og aksjonen hans passet dermed som kort.

Men hvordan illustrere en bombe i en skyskraper?

På bakkenivå vil det ikke se ut som en bombe i en skyskraper -- du må få med deg skyline for at det skal se ut som en skyskraper.

Så rent billedlig sett så er bildet INSPIRERT AV terrorismen i 1993, ikke forutsigelse av 2001.

• Liker 2
Lenke til kommentar

.....hehe, ja du tror det er Bush alene som har klekket ut denne planen?

Uffamei :)

Nei du, Bush og hans likemenn er styrt av andre. De er puppets.

Det som klekket ut den planen var Secret Service, Bush og Bin Laden. USA batalte han flere billioner for å kunne finansiere det. Alt dette er fordi USA vil ha oljen i midtøsten.

Lenke til kommentar

Hvordan er det i det minste relevant, Kvinnen?

Red Frostraven poserer som vitenskapelig "evolusjonist" i en annen tråd, eks

Så hva med de endogene retrovirusene -- inkludert dem vi har fått ETTER at vi skilte lag med sjimpansene?

Han later som han er noe han ikke er. Hva han er er ivrig PC-gamer, eller "PC-dust" på norsk

Alt som går på at man strøk i norsk/engelsk, eller ble fritatt for matematikk - er relevant her. Og selvfølgelig, alle som er historieløse bør holde kjeft.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på guder med mindre disse gudene er sansynliggjorte og etterprøvbare.

Jeg har DNA.

DNA-et mitt klassifiserer meg som en primat, i ape-slekten, av arten homo sapiens sapiens.

Homo sapiens har felles forfedre med sjimpanser, først, så gorillaer og orangutanger.

Er du homo sapiens?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Red Frostraven poserer som vitenskapelig "evolusjonist" i en annen tråd, eks

Han later som han er noe han ikke er. Hva han er er ivrig PC-gamer, eller "PC-dust" på norsk

Alt som går på at man strøk i norsk/engelsk, eller ble fritatt for matematikk - er relevant her.

Ble endogene retrovirus for mye for deg eller?

http://www.forskning...i/1086790343.79

Og for referanse så spiller jeg ikke på PC, da jeg har tre barn å forsørge.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på guder med mindre disse gudene er sansynliggjorte og etterprøvbare.

Jeg har DNA.

DNA-et mitt klassifiserer meg som en primat, i ape-slekten, av arten homo sapiens sapiens.

Homo sapiens har felles forfedre med sjimpanser, først, så gorillaer og orangutanger.

Er du homo sapiens?

Visst er jeg det. Jeg er primat, jeg er ape. Jeg er den femte ape. Jeg er den nakne ape. Jeg er ateist. Jeg er sterk 6'er på Dawkins skalaen.

Da er du også ateist du da.

ps. Du glemte bonoboer i din lille ape gren avklaring.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Kortet "Terrorist Nuke" brukte WTC fordi det var konspirasjonsteorier om terroristen den gang da også, og var den del av ekspansjonspakken New World Order lansert i 1995.

Du var så vidt født den gang ... :D

Det var ikke noen konspirasjonsteorier om 93-bomben. Det var en blind sjeik, og alle trodde han var en blind sjeik og ikke noe annet.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Poenget er at du ikke snakker sant, du fantaserer om at Steve Jackson kopierte noen "konspirasjonsteoteoretikere".

Disse "konspirasjonsteoteoretikerne" eksisterte ikke, derfor kunne Steve Jackson umulig ha kopiert dem angående 911.

Alex Jones

Jones was born on February 11, 1974 in Dallas, Texas,[3] and grew up in the suburb of Rockwall. His father is a dentist.[4] He attended Anderson High School in northwest Austin, Texas. Jones was a lineman on his high school's football team.[4] After graduating high school he briefly attended Austin Community College.

He began his career in Austin with a live, call-in format Public-access television cable TV program. In 1996,

On March 1 1990, the offices of Steve Jackson Games, in Austin, Texas, were raided by the U.S. Secret Service as part
Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Visst er jeg det. Jeg er primat, jeg er ape. Jeg er den femte ape. Jeg er den nakne ape. Jeg er ateist. Jeg er sterk 6'er på Dawkins skalaen.

Da er du også ateist du da.

ps. Du glemte bonoboer i din lille ape gren avklaring.

Bonoboer er bare en annen sjimpanseart.

Det finnes også to arter gorilla; vestlig gorilla (gorilla gorilla) og fjellgorilla (gorilla beringei).

Men dette hører hjemme på vitenskapsdelen av forumet.

Sammen med evolusjonsteorien, gravitasjonsteorien og atomteorien -- og andre vitenskapelige teorier som de fleste konspirasjonsteoretikere "ikke tror på".

Vi trenger et nytt sub-forum på oppslagstavlen -- konspirasjonsteori, samt muligheten til å ignorere sub-forum slik vi også kan ignorere brukere.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Poenget er at du ikke snakker sant, du fantaserer om at Steve Jackson kopierte noen "konspirasjonsteoteoretikere".

Disse "konspirasjonsteoteoretikerne" eksisterte ikke, derfor kunne ikke Steve Jackson ha kopiert dem angående 911.

Åh guuuuuuuud...

Les bøkene fra 1975.

De heter "The Illuminatis!" -- og er en trilogi med satirisk lek med datidens konspirasjonsteorier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bonoboer er bare en annen sjimpanseart.

Det finnes også to arter gorilla; vestlig gorilla (gorilla gorilla) og fjellgorilla (gorilla beringei).

Men dette hører hjemme på vitenskapsdelen av forumet.

Sammen med evolusjonsteorien, gravitasjonsteorien og atomteorien -- og andre vitenskapelige teorier som de fleste konspirasjonsteoretikere "ikke tror på".

Vi trenger et nytt sub-forum på oppslagstavlen -- konspirasjonsteori, samt muligheten til å ignorere sub-forum slik vi også kan ignorere brukere.

Jeg kan min evolusjonsteori ut og inn, så jeg trenger ikke din belæring på det ellers takk :). Bonoboer er en del av dem fem great apes, derfor er de ytterst nevneverdig når du skal nevne de andre.

Nuff said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...