Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) ]Kortspill laget i 1995. You do the fucking math! = http://www.youtube.com/watch?v=_MiGmv6hqPE [media] [/media Endret 9. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Ok, nå kan du finne cd og filmcover der folk gjør samme grimasen. Go fetch og lykke til. Det ser helt teit ut. Derfor vil ingen med vettet i behold se slik ut på et cover. Med mindre vi er på 80-tallet. Ser håndgester like teit ut? Sammenligningen for øvrig holder fremdeles vann. Det er faktisk opp til deg å BEVISE at disse menneskene har spesielle intensjoner med sine gester, all den tid mennesker gjør mye rart fordi det er populært. ... Endret 9. desember 2012 av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 ]Kortspill laget i 1995. You do the fucking math! *bilder* Dette skal bevise at Illuminati eksisterer? I så tilfelle, har du kilden på kortene, at de faktisk ble produsert i 1995? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Frostraven: Ok, og nå kan du finne disse gjengitt på cd og filmcover. Endret 9. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Med det så starter jeg en ny humortråd. Greitt. Uansett hva skeptikere er så blir det ikke "vitenskapelig" At Loch Ness uhyre ikke finnes kan man fotografere (pass på at uhyre ikke er synlig i det øyeblikket) Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Frostraven: Ok, og nå kan du finne disse gjengitt på cd og filmcover. Du vil at jeg skal finne gester som gjøres på CD og filmcover som det overhode ikke er noen grunn til at disse menneskene skal gjøre men som de gjør likevel?? ... Kan jeg låne noen av dine bilder fra tidligere i tråden, da jeg ikke har så mange CD-cover som er filtrert i søken etter spesielle og obskure symboler? Endret 10. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Dette skal bevise at Illuminati eksisterer? I så tilfelle, har du kilden på kortene, at de faktisk ble produsert i 1995? Vel, det burde ihvertfall pirke litt på overflaten av denne skepsisen deres her. Eller?? Ja her: http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati:_New_World_Order Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dette skal bevise at Illuminati eksisterer? I så tilfelle, har du kilden på kortene, at de faktisk ble produsert i 1995? http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=illuminati+card+game&_osacat=0&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=illuminati+card+game&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Dette skal bevise at Illuminati eksisterer? I så tilfelle, har du kilden på kortene, at de faktisk ble produsert i 1995? Jeg tar de kortene som inntekt for at man kan se inn i fremtiden Håper ingen av kortene hette Third World War Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Så. Hva var det med disse kortene? Steve Jackson Games. Har noen snakket med Steve Jackson og hørt hva han mente med disse kortene? Jeg kjenner Steve Jackson som en satirisk humorist, og ser humoristisk på kortene og teksten. Slik forfatteren / spillmakeren sansynligvis mente. Har deres sett på de andre kortspillene hans og analysert de kortene? Her er munchkin. Er dette et bidrag til kampen for globalisering? BARE fordeler ved å ikke være et menneske? Oppfordring til juks? Bytting av monster?!?! Endret 10. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hva var det med de kortene spør du?? haha jah,,, din agenda i denne tråden er KRYSTALL KLAR. Du er ute etter andre ting enn hva som er reelt. ps. Og slutt å late som at du visste hvem han var og var kjent med hans kort fra før av. Please. Endret 10. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nei, kvinnen. Du må være et troll. Jeg trur ikke noe på at du trur på illuminati. Gjennomført, det skal du ha. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Ja gå vekk fra denne tråden du skurupu, du har ingenting annet her å gjøre. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hva var det med de kortene spør du?? haha jah,,, din agenda i denne tråden er KRYSTALL KLAR. Du er ute etter andre ting enn hva som er reelt. ps. Og slutt å late som at du visste hvem han var og var kjent med hans kort fra før av. Please. Jeg er den stolte eier av Munchkin -- med expansion packs -- og har spilt chutulu med venner, og har sette alle disse spillene i butikken, og liker stilen til Steve Jackson. Jeg har en drage som ikon fordi jeg er interessert i fantasy ved siden av vitenskap -- og hvis du går på Outland i din lokale by vil du se 5+ spill av Steve Jackson Games i løpet av 5 minutter. Spør de som jobber der og SAMTLIGE vet hvem Steve Jackson er, og enkelte har sansynligvis møtt ham på spillseminarer. Her er en lenke jeg delte med en kamerat på facebook, hvor Steve Jackson spiller Munchkin med en gruppe rollespillere: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja gå vekk fra denne tråden du skurupu, du har ingenting annet her å gjøre. Helt ærlig, så ga jeg det en sjanse. Jeg holdt meg seriøst og stilte kritiske spørsmål. Du har skremmende lite selvsinnsikt, og det virker ikke som du skjønner at veldig mye av det du sier om oss, passer nøyaktig like godt om deg selv. Jeg skal prøve å ikke poste mer, men jeg lover ingenting. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Steve Jackson Games http://www.cuttinged.../News/n1753.cfm In 1990, role-playing inventor, Steve Jackson, was planning his newest game, which he would ultimately call the "Illuminati -- New World Order" Game, or "INWO" for short. Jackson was creating a game that would hit very, very close to home, very close to the actual plan of the Illuminati to propel the world into the New World Order -- also known as the Kingdom of Antichrist. As we shall show you, Jackson issued playing cards, three of which foretold the events of 9/11, three of which correctly predict future events just ahead of us, and two that correctly foretell the last two events that the Bible foretells will occur during the final birth pangs that will produce Antichrist! How did Steve Jackson know the Illuminati Plan so precisely? In fact, he knew the Plan so exactly he got a surprise visit from the Secret Service, who tried their best to shut him down and prevent him from publishing his game. As you will see from viewing excerpts of Jackson's account of the raid, they were very interested in his files entitled, "Illuminist BBS". Let us listen to Jackson's account of the raid [ http://www.sjgames.com/SS/ ] The raid, and especially the confiscation of the game manuscript, caused a catastrophic interruption of the company's business. SJ Games very nearly closed its doors. It survived only by laying off half its employees, and it was years before it could be said to have "recovered." Helt ærlig, så ga jeg det en sjanse. Jeg holdt meg seriøst og stilte kritiske spørsmål. Du har skremmende lite selvsinnsikt, og det virker ikke som du skjønner at veldig mye av det du sier om oss, passer nøyaktig like godt om deg selv. Jeg skal prøve å ikke poste mer, men jeg lover ingenting. Når du blir blakk får du begynne på han igjen. Man gjenkjenner folk som oppfører seg som bot / reply girl Helt ærlig, så ga jeg det en sjanse. Jeg er den stolte eier av Munchkin -- med expansion packs -- og har spilt chutulu med venner, og har sette alle disse spillene i butikken, og liker stilen til Steve Jackson. Jeg trodde "evolusjonister" i alle fall kunne "evolusjonsme". Nå tror jeg ikke det lenger. Jeg tror de behersker Games Endret 10. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Red Frostraven, men hvorfor i all verden setter du spørsmålstegn ved et kortspill som heter Illuminati og har tydelig avbildet de tingene i fremtiden på sine kort? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal avvise åpenlyse ting. Da blir du lite troverdig. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Fordi han er intelligent og satirisk, og problemet var ikke at han "visste hva illuminati" foretok seg -- men at han spøkte med terrorisme og faktisk laget spillet MED BAKGRUNN I EKSISTERENDE KONSPIRASJONSTEORIER. Jeg vil minne om at det vare en terroraksjon i WTC FØR kortet ble lansert. Illuminati: The Game of Conspiracy is a tabletop card game designed by Steve Jackson in the 1980s. Each player takes the role of a secret society vying for world domination (e.g. the titular Illuminati) and plays with various cards that take comical looks at conspiracy theory memes beloved by the tinfoil hat brigade: subliminal messages, Templars and so forth. The game was inspired by the Illuminatus! Trilogy books, written by Robert Shea and Robert Wilson in the mid-1970s. Men nå når denne tråden så lave mål at jeg er redd for å skjemme bort selv mitt anonyme forumnavn; Jeg bruker dette nicket andre steder også. Endret 10. desember 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 ..... god jul må jeg bare si da. Dere får fortsette tro på nissen da vet dere. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 ]Kortspill laget i 1995. You do the fucking math! = [media] [/media Så du tror Illuminati står bak 9/11? Alle vet jo at det var Bush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå