Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Ok, og hvorfor har nærmest samtlige Hollywood-artister en fascinasjon for dette øyet? Fordi at de er gode katolikker?

25% av amerikanerene er katolikker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church_in_the_United_States

For ikke å nevne at det er baksiden av ørnen.

Hvorfor klager ikke du på at amerikanere bruker ørnen som symbol???

Det er bokstavelig talt den andre siden av samme "medalje"; Både øyet og ørnen er sterke amerikanske kulturelle symboler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

25% av amerikanerene er katolikker.

http://en.wikipedia....e_United_States

For ikke å nevne at det er baksiden av ørnen.

Hvorfor klager ikke du på at amerikanere bruker ørnen som symbol???

Det er bokstavelig talt den andre siden av samme "medalje"; Både øyet og ørnen er sterke amerikanske kulturelle symboler.

Enkelte vil hevde at det er en Fønix og ikke en ørn.

Javel, og er så disse artistene katolikker tror du?

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Så hansibanzi, hva vil være et tilstrekkelig bevis i dine øyne (ditt øye?).

Fortell oss hva som skal til for at du aksepterer at det er en sammenheng mellom alle disse artistene som poserer på akkurat samme måte.

Hva som helst som kan bekrefte at det er en sammenheng. Et lekket dokument, et lydopptak, et bilde e.l. så lenge det bare kan tolkes i den retning at det er en sammenheng mellom Illuminati og artistene.

Lenke til kommentar

Ok, men da har vi avklart hva denne "skjule ene øyet fenomenet" går ut på.

Det er katolikker som ønsker å selge musikken sin.

Vi kan sette en [løst] på denne tråden nå for her er det ikke mere å diskutere.

Hahahaha.

Hva som helst som kan bekrefte at det er en sammenheng. Et lekket dokument, et lydopptak, et bilde e.l. så lenge det bare kan tolkes i den retning at det er en sammenheng mellom Illuminati og artistene.

Og hvem er illuminati? Storfinansen? Vatikanet? Internasjonal jødedom?

Lenke til kommentar

Aachenkatedralen har symbolet, og denne katedralen er fra år 786.

Verken knights templar eller frimurere siden de ikke eksisterte på den tiden. Men gnostikere eksisterte på den tiden.

Både øyet og ørnen er sterke amerikanske kulturelle symboler.

Det er mye som er "amerikansk" som stammer fra frimurerne. De var den "usynlige hånden" under opprettelsen.

"Den usynlige hånden" er kjernen i dette, en slags Vishnu i sentrum om styrer mange armer. Edderkopp burde også fungere som bilde.

"Illuminati" er en mere populær formulering av det samme. Hvis noe kaller seg "illuminati" er de noe annet, illuminati foretrekker lukkede dører.

Vishnu1.jpg

Guden med mange armer

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

janice+dickinson+by+chris+weeks+at+wireimage.jpg

Så hansibanzi, hva vil være et tilstrekkelig bevis i dine øyne (ditt øye?).

Fortell oss hva som skal til for at du aksepterer at det er en sammenheng mellom alle disse artistene som poserer på akkurat samme måte.

Mennesker er aper.

Aper aper.

Det er faktisk slik vi tar til oss kulturer: Vi etterligner våre foreldre og andre mennesker.

Antisosiale mennesker oppfattes som antisosiale FORDI de ikke gjør det samme som andre.

Sosiale mennesker oppfattes som sosiale FORDI de gjør som andre mennesker.

Duckface-douchbag.jpg

Konspirasjon?

ALLE gjør det!

tumblr_lnx9ssVXgv1qzbaqlo1_500.jpg

tumblr_lkpevk3BnT1qzbaqlo1_500.jpg

kanye+west+by+kevin+winter+at+getty+images.jpg

beyonce+by+steve+granitz+at+wireimage.jpg

ed+westwick+by+kevin+mazur+at+WireImage.jpg

Tilfeldighet?

I.

Think.

Not!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bilder er faktamaterialet. Folk kan trekke sine egne konklusjoner

Du presenterer et bilde med en eller annen rar gestur med hendene. Dette beviser vist nok Illuminati, i følge deg. Mange av oss er ute etter argumenter fra dere på hvorfor Illuminati eksisterer - alt dere klarer å hoste opp er noen bilder av artister som vistnok skal være beviset. Det er linken mellom symbolet og Illuminati som er problemet her...

Jeg er ikke et medlem av Illuminati hvis jeg går med en nøkkelring som har en trekant med et øye i eller gjør en gestur med hånda, tar bilde av det og legger ut på bloggen min.

Jeg finner det ikke logisk gyldig at en gestur er tegn for Illuminati, Lady Gaga gjør gestur og dermed eksisterer Illuminati.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spammebildeleken har jeg ikke noe ønske om å delta i. Du forstod sikkert poenget?

At ting har en sammenheng også i andre irrelevante arenaer? Selvsagt, men det forstår jo enhver.

Jeg kan godt poste en lang bilderekke som demonstrerer at folk er glade i røde biler eller at mennesker også liker å drikke søte drikker, men det er ikke poenget med denne tråden.

Lenke til kommentar

Tilfeldighet?

Seksuell symbolisme. Noen mener den slag signaler er uinteressante og har lite noe med vitenskap å gjøre....

Jeg synes slik symbolisme er interessant. Det som er inni folk blir synlig.

Jeg hadde håpet du kunne gi meg det svaret (virkelig, det hadde vært en svært uventet og til dels morsom vri på hele tråden).

Tvert imot. Du håpet ikke å få svar, men fikk svar av TS i massevis om hva "Illuminati" er

Du presenterer et bilde med en eller annen rar gestur med hendene.

Nei, jeg gjorde ikke det

Dette beviser vist nok Illuminati, i følge deg.

"Illuminati" er hodet for mange "brorskap".

Mange av oss er ute etter argumenter fra dere på hvorfor Illuminati eksisterer -

Du fikk en link om knights templar (det er ikke illuminati, men fotsoldater) med bilder av uniformer o.l., noen navn og steder, en masse historie, samt video slik at dette kan nytes på en behagelig måte. Drøvtygging av maten må du klare selv.

Det er linken mellom symbolet og Illuminati som er problemet her...

Her er litt hjelp

http://www.google.no...iw=1024&bih=456

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...