Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da prøver jeg igjen; Hva er det illuminatigjengen vil oppnå med dette verdensherredømmet? Bare statusen verdensherredømme, eller har de en ond, utspekulert plan?

Utifra hva jeg har lest i denne typen tråder er det fordi de er sykt optatte av symboler, uten at jeg ser hvordan det skulle være noen god grunn til å eksponere seg selv så mye. Det hører også med at slike som trådstarter "vet" at artister som viser skumle tegn er en del av sammensvergelsen, på tross av at de ikke har noe som helst håndfast, forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

At det er mennesker som styrer i kulissene og inngår avtaler er veldig sansynelig, og at det kan være mer omfattende sammensvergelser er langt fra umulig. Men tanken om at satanister med enorm makt legger ut spor over alt, samtidig som en slik sammensvergelse med mange tusen, antagelig millioner, aldri har avhoppere, virker mildt sagt besynderlig. Jeg er åpen for alternative virkelighetsoppfatninger, men da må det nesten være ett snev av logikk i dem for at jeg skal ha noe tro på det. Så langt havner trådstarters oppfatning av illuminati i samme skuff som "flat earth society" og "crabpeople".

Lenke til kommentar

Han spurte, jeg svarte.

Sure. Hvem er konge i de blindes land?

Den enøyde, kan vi gå videre nå? Hvor er bevisene som overbeviste deg om at llluminati finnes og kontroller verden, og at disse symbolene er direkte knyttet til dem?

EDIT: Til Zeph: :p

Endret av HansiBanzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sod off. Du står på repeat og har fått mange svar uten å være i stand til å ta det til deg. Uansett hvilket svar du får så vil fortsatt anta at "disse bevisene ikke finnes".

Ikke prøv å lur deg unna (igjen). Vennligst finn disse svarene å quote dem, for jeg finner de ikke.

Dere har kanskje svart på 10% av spørsmålene her inne. Det er helt åpenbart at det er fler hull i denne teorien enn i en rusten sil. Får ikke alle disse spørsmålene, som dere ikke klarer å svare på, dere til å tenke dere om? Eller vet dere svaret, men dere vil bare ikke dele det meg oss?

Lenke til kommentar

Den enøyde, kan vi gå videre nå? Hvor er bevisene som overbeviste deg om at llluminati finnes og kontroller verden, og at disse symbolene er direkte knyttet til dem?

Den enøyde! Det er korrekt. Og hvem er han?

Kan me gå tilbake til Illuminati?

Kva kopling er det mellom Lady Gaga og Illuminati? Korleis veit du at teikna ho driv med har noko som helst med dette å gjere?

Du kan godt gi den nye avataren din en julenisselue synes jeg.

Lenke til kommentar

Haha, ja. Det er illuminati som styrer oss.

Herr Brun: de velger og vraker i spørsmål, og besvarer kun de som gagner seg selv.

:D

Jeg beynner å lure på om 'Skurupu' regner angrep på "illuminati"/frimurere som personangrep

Men hvorfor står Illuminati bak? Symbolene dere mener Illuminati står bak er så vage at du kan finne de omtrent overalt, bare man leter.

Like dumt som at jeg sier at tallet 3 er romvesenes symbol. Og alle steder tallet 3 forekommer er en del av en konspirasjon.

Debunking - gjør seg dum

Ja, faen! Nå overbeviste du meg! Selvsagt er det illuminati! 29 likes på YouTube! Trenger vi mer bevis?

Debunking - Latterliggjøre

Det at denne tråden ikke er stengt enda, er det illuminati som står bak.

Latterliggjøre igjen

Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt? Det er veldig rart.

Gjør seg dum igjen

Nå skjønner jeg ikke hva du vil frem til. Jeg ser akuratt det samme som dere. Jeg trur bare ikke på illuminati.

Jeg prøver igjen: Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt?

Gjør seg dum igjen

Det er nettopp dette som gjør det så vanskelig for meg å tru på illuminati.

Dere kommer aldri med noen beviser eller argumentasjon, kun påstand etter påstand etter påstand.

Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt?

Snur stokken og begynne forfra

Ja, hva er egentlig planen til illuminati? Hvorfor gjør de alt dette? Hva er motivet?

Debunking med benektelser

Uklart om du tuller eller ikke. Men hva mener du med verdensherredømme?

Og har de ikke allerede klart dette? De styrer vell alle verdens mektigste politikere, regner jeg med?

Kan de ikke avsløre seg selv snart? Hva mer vil de oppnå?

Når kommer benektelsene som et takras

illuminati

myths-debunked.jpg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg svarte på ditt spørsmål, kan du svare på mitt (forrige)?

Jeg kan ikke gi deg noe svar som at Lady Gaga slakter spedbarn og drikker blodet deres i ritualer hvor Bill Clinton er tilstede, men det er ganske tydelig for alle som ikke er blinde at Lady Gaga har en ødeleggende effekt på mange i likhet med mange andre såkalte artister. Mange av eksemplene som har blitt vist i denne tråden trenger ikke selv være in the know, men kan f.eks ha blitt påvirket av mennesker rundt dem til å innta en slik positur.

Lenke til kommentar

Så du har ikke et dokument å vise til som jeg kan lese, en slags Illuminati for dummies med fyldig referanseliste?

Lady Gagas effekt på omverdenen vet jeg svært lite om, da jeg ikke selv er i målgruppen for hennes musikk og heller ikke har barn som er det. Uansett så beviser ikke hennes påvirkningskraft noe annet enn at hun har påvirkningskraft.

EDIT: For å prøve å skape litt diskusjon igjen: På hvilken måte mener du at Lady Gaga beviser Illuminatis eksistens?

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Så alt i alt så prøver Illuminati å ta over verden ved bruk av dårlige rollemodeller? Høres ut som skikkelig skumle typer de der ass.

Nei. Dei har allereie tatt over verda. Av og til vil dei ha det litt moro, så dei får Lady Gaga eller Rihanna til å gjere eit teikn med hendene, eller putte inn eitt eller anna symbol som kanskje kan koplast til Illuminati inn i ein musikkvideo.

Det er alt eg har klart å få ut av denne tråden så langt.

Lenke til kommentar

myths-debunked.jpg

:D

Jeg beynner å lure på om 'Skurupu' regner angrep på "illuminati"/frimurere som personangrep

Debunking - gjør seg dum

Debunking - Latterliggjøre

Latterliggjøre igjen

Gjør seg dum igjen

Gjør seg dum igjen

Snur stokken og begynne forfra

Debunking med benektelser

Når kommer benektelsene som et takras

Gir deg 10 kroner hvis du svarer på spørsmålene mine, i steden for å latterligjøre dem.

Lenke til kommentar

Gir deg 10 kroner hvis du svarer på spørsmålene mine, i steden for å latterligjøre dem.

Jeg fikk ikke med meg at du tilbakeviste noen fakta. Men hvis du har det, si gjerne hva du har tilbakebevist

EDIT: For å prøve å skape litt diskusjon igjen: På hvilken måte mener du at Lady Gaga beviser Illuminatis eksistens?

Nettopp. Hvordan kom du fram til at frimurere/knights templar/illuminati ikke eksisterer?

Det er alt eg har klart å få ut av denne tråden så langt.

Skepsis og skeptikere sier at illuminati (altså den indre kjerne av frimureriet) oppløste seg selv og "forsvant fra historien". Men hvem tar dem høytidelig.

(Dokumentar 2 timer Truth About illuminati Documentary-Luciferian Conspiracy)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Så du har ikke et dokument å vise til som jeg kan lese, en slags Illuminati for dummies med fyldig referanseliste?

Lady Gagas effekt på omverdenen vet jeg svært lite om, da jeg ikke selv er i målgruppen for hennes musikk og heller ikke har barn som er det. Uansett så beviser ikke hennes påvirkningskraft noe annet enn at hun har påvirkningskraft.

Du stiller urimelige spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...