Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg går ut i fra at den personen som overtalte dere la frem tilstrekkelig med beviser? Er det ikke da en smal sak å fiske frem disse igjen slik at vi kan se dem?

(Hvis dere ikke svarer, går jeg ut i fra at disse bevisene ikke finnes.)

Sod off. Du står på repeat og har fått mange svar uten å være i stand til å ta det til deg. Uansett hvilket svar du får så vil fortsatt anta at "disse bevisene ikke finnes".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skreiv eg det? Nei. Kan du ikkje byrje å lese det andre skriv og faktisk svare, i staden for å lage ein heil strålandsby?

Det er ikkje eg som ser samanhengar mellom Illuminati og Ke$ha, det er det du og dei andre som trur på det som gjer.

Her er Ane Brun med sin kristne gest. Jeg antar at dette er en referanse til treenigheten, faderen, sønnen og den hellige ånd og alt det der. Jepp det er garantert det.. for artister er jo som vi alle vet opptatte av den slags.. spesielt Lady Gaga.

cdcover-ane_brun-it_all_starts_with_one.jpg

ladygaga1.jpg

Lady Gaga viser oss at kristendommen er OK.

Ser vi et mønster her?

Lenke til kommentar

Ser vi et mønster her?

I denne tråden er det kanskje 3 personar som ser det. Dei resterande ser to artistar.

Min konklusjon er difor at fleirtalet har rett og at det er 3 stykk som ser samanhengar ingen andre ser. Eller rettare sagt; dei lagar samanhengar for å blåse liv i ein konspirasjonsteori. :)

Ah, så Lady Gaga fans er konspirasjonsteoretikere?

Du er ei artig skrue du. Eg trur du er bortført av romvesen på eit tidspunkt og pumpa full av konspirasjonsteoriar, deretter sendt ned igjen til jorda for å irritere oss andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at den personen som overtalte dere la frem tilstrekkelig med beviser? Er det ikke da en smal sak å fiske frem disse igjen slik at vi kan se dem?

(Hvis dere ikke svarer, går jeg ut i fra at disse bevisene ikke finnes.)

Jeg, og sikkert flere med meg, er også interessert i et svar på dette spørsmålet. Dersom du/dere legger fram tydelige, entydige beviser som underbygger deres påstander skal jeg tro.

EDIT: Var visst for sen, men jeg antar oppfordringen om å "sod off" også gjelder meg.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Ah, så Lady Gaga fans er konspirasjonsteoretikere?

Jeg mistenker at du her prøver å legge ord i munnen min.

De trenger ikke direkte være konspirasjonteoretikere, de trenger bare å synes Gaga er "edgy" og kul. Noe hun automatisk blir når dere kobler henne opp mot Illuminati og skjulte sirkler.

Lenke til kommentar

næmmen så flott a Zeph, du har brukt bare noen timer på å avgjøre at dette er tull uten å sette deg inn i det overhodet! :)

Nice work! :thumbup:

Kva veit du om tidsbruken eg har brukt på dette? Dersom me skal ta utgangspunkt i denne tråden så har ikkje du bidratt med stort anna enn ein haug med bilete og nokre Youtube-videoar.

Eg ventar framleis på det beviset som overbeviste deg.

Man kan stort sett avfeie alt personer med farger under avataren sier som uviktig.

Godt poeng. Dei som trur på denne myten trur at Illuminati har verdsherredøme og styrer alt. Med andre ord er eg sikkert styrt av Illuminati, som ein av dei med høgast rank på forumet. Eg har sikkert sletta ein masse innlegg for å passe på at ingen oppdagar oss.

Leiter du gjennom mine 34 000 innlegg finn du sikkert bilete eller videoar eg har posta som inneheldt det altsjåande auga! Det kan brukast for å bevise at Illuminati eksisterer!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet dere i det hele tatt så skråsikkert at pyramider, altseende øyne, oppnedkors, egyptiske tegn, tallet 13, sjakkbrettmønster osv. er linket direkte til Illuminati? Hvor henter dere den linken fra? Er det noe Illuminati har godt ut med eller hvordan er det det har skjedd? Hvordan vet dere at det er Illuminati og ikke Schutzstaffel som står bak alt dette?

Lenke til kommentar

Kva veit du om tidsbruken eg har brukt på dette? Dersom me skal ta utgangspunkt i denne tråden så har ikkje du bidratt med stort anna enn ein haug med bilete og nokre Youtube-videoar.

Eg ventar framleis på det beviset som overbeviste deg.

Godt poeng. Dei som trur på denne myten trur at Illuminati har verdsherredøme og styrer alt. Med andre ord er eg sikkert styrt av Illuminati, som ein av dei med høgast rank på forumet. Eg har sikkert sletta ein masse innlegg for å passe på at ingen oppdagar oss.

Leiter du gjennom mine 34 000 innlegg finn du sikkert bilete eller videoar eg har posta som inneheldt det altsjåande auga! Det kan brukast for å bevise at Illuminati eksisterer!

Oh please. Det er ingen som tror at du er en representant for noen konspirasjon.

553733_425972537448060_1741011739_n.jpg

Tom Cruise viser oss at vi bør velge kristendommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...