Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg har forklart dere hva det er de vil oppnå, og ta og se på saken nærmere selv om dere vil vite mer, men alt jeg sier er jo helt merkelig og rart og heeeelt ute av denne verden tydeligvis.

så hva er poenget med at jeg skal forklare noe ytterligere da? Når alt jeg sier bare er vås uansett?

Du har sagt hva du "vet" men samtidig har du ikke lagt frem ett eneste bevis på at dette stemmer. Det eneste du har lagt frem er tegn som du påstår Illuminati legger rundt om kring for morroskyld, men altså ingenting som sier noe om hvorfor dette skulle være tilfelle. Det du legger frem er jo helt ulogisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aww, vil du ha klem? Ble du så såret altså? Slutt ah... du har vel blitt kalt verre ting før :hrm:

Blir ikke såret. Jeg tenker på din troverdighet. Hvis du hadde formulert noen svar på spørsmålene i stedet for å avvise de med en saueflokk så hadde du stått litt sterkere.

PS! Jeg tar gjerne klemmen!

Lenke til kommentar

The reality of protected child abuse and snuff networks.

Beyond the Dutroux Affair

Warning: The information in this article is not suited for anyone below the age of 18, as it involves extreme sexual violence against children. A certain amount of normally-illegal visual evidence (it is censored) has been included.

Belgium's biggest secret. "What you have to understand, John, is that sometimes there are forces and events too big, too powerful, with so much at stake for other people or institutions, that you cannot do anything about them, no matter how evil or wrong they are and no matter how dedicated or sincere you are or how much evidence you have. This is simply one of the hard facts of life you have to face."

- Former CIA director and Cercle member William Colby giving advice to his friend senator John DeCamp, urging him to quit his investigations into the Franklin child abuse affair and to write a book about his experiences (The Franklin Coverup, 2nd edition, foreword).

http://www.whale.to/c/reality6.html

Nei, ingen superskurker i denne verdenen gitt eller hva?

Så hvorfor oppretter du ny bruker og fortsetter å poste her hver gang du blir utestengt?

Jeg antar at du har beviser for denne konspirasjonsteorien?

Lenke til kommentar

Det kan jo hende noen av oss ser utenfor boksen også. Vi ser bare noe annet enn det dere gjør...

Og strengt tatt: "En flokk i en kirke passer da minst like godt på dere". Hva kaller dere en som bryter ut av deres "menighet" og ikke lenger tror på Illuminati etc?

Mulig det blir "straight". Men 'tom waits for alice', du prøver vel egentlig å narre oss om hva normen blant frimurerne er?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig så viktig for dere å overbevise folk til å tro på dette? Dere har jo sagt selv at det ikke er noe vi kan gjøre om Illuminati blir offentliggjort, så ville det ikke da bare være bedre for folk å leve lykkelige i sin egen boble?

Lenke til kommentar

Fordi at størstedelen av befolkningen er ikke i stand til å se dem og de som ser dem blir latterliggjort av førstnenvte.

Med andre ord, de vet at de slipper unna med det.

Jeg har en teori:

Dersom man går tilbake til KILDEN til øyet i dollarseddelen, så har det en naturlig og uskyldig forklaring -- slik som at vi har et kors i flagget vårt.

Og ser man det.

En trekant med øye i midten er et symbol, i kristendommen, for treenigheten og den allseende kristne gud i middelalderen og senere.

Det ble brukt som baksiden av USA sitt offisielle segl fra og med 1782 -- lenge før frimurerene benyttet seg av symbolet med øyet, en frimurer tradisjon som Thomas Smith Webb startet i 1797 med sin BOK FOR FRIMURERE.

Men så igjen så det å diskutere historie med konspirasjonsteoretikere som å diskutere vitenskap med kreasjonister.

*Sukk*

Det var ett symbol tilbakevist som uskyldig.

Hva er det neste?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å undervise i evolusjon og vitenskap? Ville det ikke bare være bedre om folk fikk leve i sin egen lykkelige boble?

Nå har det seg slik at evolusjon og vitenskap kan i stor grad dokumenteres grundig ved forskning og vitenskapelig metode, jeg finner ikke igjen samme mønster ved teoriene til Illuminati.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en teori:

Dersom man går tilbake til KILDEN til øyet i dollarseddelen, så har det en naturlig og uskyldig forklaring -- slik som at vi har et kors i flagget vårt.

Og ser man det.

En trekant med øye i midten er et symbol, i kristendommen, for treenigheten og den allseende kristne gud i middelalderen og senere.

Det ble brukt som baksiden av USA sitt offisielle segl fra og med 1782 -- lenge før frimurerene benyttet seg av symbolet med øyet, en frimurer tradisjon som Thomas Smith Webb startet i 1797 med sin BOK FOR FRIMURERE.

Men så igjen så det å diskutere historie med konspirasjonsteoretikere som å diskutere vitenskap med kreasjonister.

*Sukk*

Det var ett symbol tilbakevist som uskyldig.

Hva er det neste?

Du legger ikke ved en eneste kilde for å underbygge PÅSTANDENE dine.

Første du kan få gjøre er å dokumentere at øyet har kristen betydning.

Forøvrig så var kommentaren min relatert til generell symbolbruk og ikke spesifikt det alt seende øye.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig å undervise i evolusjon og vitenskap? Ville det ikke bare være bedre om folk fikk leve i sin egen lykkelige boble?

Nå tar man ikke særlig skade av å lære om vitenskap heller da, men man blir åpenlyst ganske paranoid og virkelighetsfjern av å tro på disse konspirasjonteoriene.

Lenke til kommentar

Første du kan få gjøre er å dokumentere at øyet har kristen betydning.

Symbolet er brukt av fleire religionar, grupper, statar, universitet osv. Det er brukt på pengar, i spel, i musikkvideoar, i kunst, i logoar osv. Det er ikkje ein raud tråd som går gjennom all bruk av det, som gjer at du kan kople alt saman.

In Medieval and Renaissance European iconography, the Eye (often with the addition of an enclosing triangle) was an explicit image of the Christian Trinity. Seventeenth-century depictions of the Eye of Providence sometimes show it surrounded by clouds or sunbursts.
On the seal, the Eye is surrounded by the words Annuit Cœptis, meaning "He approves (or has approved) [our] undertakings", and Novus Ordo Seclorum, meaning "New Order of the Ages". The Eye is positioned above an unfinished pyramid with thirteen steps, representing the original thirteen states and the future growth of the country. The lowest level of the pyramid shows the year 1776 in Roman numerals. The combined implication is that the Eye, or God, favors the prosperity of the United States.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Symbolet er brukt av fleire religionar, grupper, statar, universitet osv. Det er brukt på pengar, i spel, i musikkvideoar, i kunst, i logoar osv. Det er ikkje ein raud tråd som går gjennom all bruk av det, som gjer at du kan kople alt saman.

Ah, så når du ser et alltseende øye i et videospill så tenker du at "her har det vært kristne på ferde" ?

Yeah right.

illuminati-eye-of-horus-sign.jpg

Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at den personen som overtalte dere la frem tilstrekkelig med beviser? Er det ikke da en smal sak å fiske frem disse igjen slik at vi kan se dem?

(Hvis dere ikke svarer, går jeg ut i fra at disse bevisene ikke finnes.)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ah, så når du ser et alltseende øye i et videospill så tenker du at "her har det vært kristne på ferde" ?

Skreiv eg det? Nei. Kan du ikkje byrje å lese det andre skriv og faktisk svare, i staden for å lage ein heil strålandsby?

Det er ikkje eg som ser samanhengar mellom Illuminati og Ke$ha, det er det du og dei andre som trur på det som gjer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...