Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja det er merkelig fenomen det der at de engasjerer seg i noe de mener er helt på trynet og at det bare r gærninger som tror på sånt. Men det som er positivt er at fler og fler skjønner dette her og nå begynner folk verden over å bli bevisst på det, heldigvis! Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Eller så kan jeg skrive min mening om saken. Enkelte svake sjeler kunne jo tenke seg å tro på noe av det våset ditt. Liker også at du bare overser det jeg skrev som faktisk betyr noe. Som om noe du har skrevet har betydning. Ja det er merkelig fenomen det der at de engasjerer seg i noe de mener er helt på trynet og at det bare r gærninger som tror på sånt. Men det som er positivt er at fler og fler skjønner dette her og nå begynner folk verden over å bli bevisst på det, heldigvis! Truer komfortsona deres dette. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Eller så kan jeg skrive min mening om saken. Enkelte svake sjeler kunne jo tenke seg å tro på noe av det våset ditt. Liker også at du bare overser det jeg skrev som faktisk betyr noe. Tror du jeg gidder å engasjere meg i noen som skriver at du syns denne tråden er søppel og det jeg sier er søppel? Virkelig?? Da må jeg veilede deg litt og si at det er ingen god ide og snakke sånn til folk og deretter forvente at de skal gi deg respons på det du ønsker. Sånn! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ny side, nytt forsøk: Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt? Er målet verdensherredømme? Og har de ikke allerede klart dette? De styrer vell alle verdens mektigste politikere, regner jeg med? Kan de ikke avsløre seg selv snart? Hva mer vil de oppnå? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fine unnskyldninger for å slippe å svare på spørsmål du ikke liker. Jeg skjønner at det er sårt å få påpekt at det du sier ikke gir mening, da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg lurer på om slike konspirasjonsteorier oppstår for å fylle inn tomrommet etter den virkelige verdenens mangel på superskurker. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du svarte ikke på spørsmålene mine tidligere i tråden, det er i og for seg greit, men ser ikke helt hva du vil med denne tråden når du bare er nedlatende overfor oss "sauer"(som om alle som har postet i denne tråden er en homogen masse med helt like meninger). Jeg er oppriktig interessert i emnet men hadde helst sett at det ble fremlagt flere håndfaste bevis utover mainstream kjendiser som gjør håndbevegelser. Okkult symbolikk har eksistert i populærkulturen i mange, mange år, og hvis det er Illuminati som står bak spredningen av denne symbolikken, hva vil de oppnå? 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg lurer på om slike konspirasjonsteorier oppstår for å fylle inn tomrommet etter den virkelige verdenens mangel på superskurker. Er det ikke superskurker i den virkelige verden? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Greia med all ondskap i den virkelige verden er at den lar seg forstå. Det finnes ingen som utover ondskap uten en relativt kurant motivasjon. Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fordi at størstedelen av befolkningen er ikke i stand til å se dem og de som ser dem blir latterliggjort av førstnenvte. Med andre ord, de vet at de slipper unna med det. Det er vel denne frykten for å bli latterliggjort (som faktisk er en reel frykt med tanke på evolusjon og flokk) som driver konspirasjonsteoretikerne. Ironisk nok blir dere heller latterliggjort ved å drive på slik. Denne frykten for å bli latterliggjort forklarer jo også dine narsissistiske svar på kritikk. Konspirasjonsteoretikerne i denne tråden viser kun tegn og symboler, som er det det er, uansett om det er gjort bevisst eller ubevisst. Det ingen av dere gjør er å bevise at disse tegnene har noen form for tilhørighet, verdi eller andre ting som defienerer illuminati. Denne definisjonen (som selvfølgelig ville vært beviset) er det jo dere selv som dikter opp gjennom egne tolkninger. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Hjælpes meg altså. Jeg sa at folk sitter som sauer, dvs nikkedukker, uten å tenke selv og media kan styre en hvor de vil også skal dere melke at jeg kalte oss for sauer enda etter mange timer??? Da beklager jeg dypt hvis jeg såret noen her med det utsagnet. Eller jeg burde vel kanskje si bæææææklager... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Tror du jeg gidder å engasjere meg i noen som skriver at du syns denne tråden er søppel og det jeg sier er søppel? Virkelig?? Da må jeg veilede deg litt og si at det er ingen god ide og snakke sånn til folk og deretter forvente at de skal gi deg respons på det du ønsker. Sånn! Men det er helt greit å kalles oss sauer og innleggene våre for "blæææ"? Kanskje du skal ta veiledningen du gir til Herr Brun til betraktning selv? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har forklart dere hva det er de vil oppnå, og ta og se på saken nærmere selv om dere vil vite mer, men alt jeg sier er jo helt merkelig og rart og heeeelt ute av denne verden tydeligvis. så hva er poenget med at jeg skal forklare noe ytterligere da? Når alt jeg sier bare er vås uansett? 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det er vel denne frykten for å bli latterliggjort (som faktisk er en reel frykt med tanke på evolusjon og flokk) som driver konspirasjonsteoretikerne. Ironisk nok blir dere heller latterliggjort ved å drive på slik. Denne frykten for å bli latterliggjort forklarer jo også dine narsissistiske svar på kritikk. Konspirasjonsteoretikerne i denne tråden viser kun tegn og symboler, som er det det er, uansett om det er gjort bevisst eller ubevisst. Det ingen av dere gjør er å bevise at disse tegnene har noen form for tilhørighet, verdi eller andre ting som defienerer illuminati. Denne definisjonen (som selvfølgelig ville vært beviset) er det jo dere selv som dikter opp gjennom egne tolkninger. Uhm, jeg er redd for å bli latterliggjort og derfor blir jeg latterliggjort fordi at du sier det og svarene mine bekrefter dette? Aiaiai. Masse svada gitt, jeg tror faktisk du tok kaka. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Men det er helt greit å kalles oss sauer og innleggene våre for "blæææ"? Kanskje du skal ta veiledningen du gir til Herr Brun til betraktning selv? aww, vil du ha klem? Ble du så såret altså? Slutt ah... du har vel blitt kalt verre ting før Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kan du i hvert fall forsøke å svare på spørsmål? Det virker som den eneste grunnen til at du skriver her er å peke nese til de som ikke trur. For hver gang du unlater å svare, svekkes din troverdighet. Jeg trur helt ærlig at du ikke tørr tenke på våre kritiske spørsmål, fordi de strider mot ditt verdensbilde. Hadde du hatt et godt svar, så hadde du skrevet det. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har forklart dere hva det er de vil oppnå, og ta og se på saken nærmere selv om dere vil vite mer, men alt jeg sier er jo helt merkelig og rart og heeeelt ute av denne verden tydeligvis. så hva er poenget med at jeg skal forklare noe ytterligere da? Når alt jeg sier bare er vås uansett? Om du er mild med dem så vil de utnytte deg, om du er hard vil de anklage deg. Man kan simpelthen ikke komme noensteds med slike. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Dere spør jo om ting som har svart på fra før jo! Jeg gidder ikke gjenta og gjenta meg selv! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dere skjønner ironien i det dere sier, ikke sant? Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har forklart dere hva det er de vil oppnå, og ta og se på saken nærmere selv om dere vil vite mer, men alt jeg sier er jo helt merkelig og rart og heeeelt ute av denne verden tydeligvis. så hva er poenget med at jeg skal forklare noe ytterligere da? Når alt jeg sier bare er vås uansett? Om du ikke er i stand til å gjengi den dokumentasjonen som selv fikk deg overbevist, så er vel poenget med din egen tråd borte? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå