Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønner jeg ikke hva du vil frem til. Jeg ser akuratt det samme som dere. Jeg trur bare ikke på illuminati.

Jeg prøver igjen: Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt?

Fordi at størstedelen av befolkningen er ikke i stand til å se dem og de som ser dem blir latterliggjort av førstnenvte.

Med andre ord, de vet at de slipper unna med det.

Lenke til kommentar

Men sett bort ifra hva han sier, du ser vel at det er en satanistisk video?

Utseende hennes er jo ganske så aktuelt når våre døtre og sønner skal ha henne som rollemodell?

Og hvordan i all verden er dette relevant for Illuminati, eller andre sinnsyke konspirasjonsteorier?

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

The irony.

Nøyaktig det samme som dere kaller meg eller anklager meg for kan jeg si om dere. Bare fordi det er mange av dere og få av oss så betyr det absolutt ikke at vi har feil og dere har rett.

Og hvordan i all verden er dette relevant for Illuminati, eller andre sinnsyke konspirasjonsteorier?

Ja om du ikke skjønner korrelasjonen mellom det hele så gidder jeg bare ikke as...

Lenke til kommentar

Nei jeg tolker da ikke alt som det heller, det er det "dere" som har gjort dere opp en mening om! Eller fått en forestilling om.

Det er uten tvil at det er noe veldig rart med det hele.

Ja ikkesant. På den ene siden så sier du at "vi" har gjort oss opp en mening, samtidig så "vet" du at det er noe rart.

Vi har jo sett nå gjennom tråden hva du tolker som tegn, og for å være ærlig har jeg problemer med å se hvordan det kan få blitt noe vagere. Dette er altså en gigantisk sammensvergelse som har foregått i flere hundre år og som må ha innvolvert massevis av mennesker. Likevell finner dere ikke en eneste avhoppe som vitner mot dem, eller ett eneste håndfast spor eller bevis. Det eneste du kommer med er symboler som du har valgt å tolke som ett uttrykk for en sammensvergelse du ikke har noe håndfast på.

Og igjen, du er ikke den første som kommer med slike ideer og heller ikke den siste. Vi har hatt mange innom som preker om alt fra dommedag innen 2012 til jøder og øglefolk. Felles for dere alle er at dere alle sammen har sett lyset mens alle andre er sauer. Dere er alle like sikre og vet ting dere umulig kan vite utifra hva dere legger frem. Jeg spør deg som jeg har spurt andre, hvorfor skal vi tro på akuratt deg? Hvorfor ikke de som tror at jorden er flat eller jødekonspirasjonene eller øglefolket? Dere har jo alle like "mye" beviser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men sett bort ifra hva han sier, du ser vel at det er en satanistisk video?

Utseende hennes er jo ganske så aktuelt når våre døtre og sønner skal ha henne som rollemodell?

Jeg ser at den inneholder satanistiske symboler, ja, men dette er musikkvideoen til en poplåt. Popmusikk har siden starten presset grenser for hva som kan tillates, til eldre generasjoners forargelse. Nå har tiden tydeligvis kommet for rosa satanisme.

Dersom du mener utseende er relevant for hvem som skal være forbilder bør du velge dine neste ord med omhu, dette begynner å minne om fascisme.

Lenke til kommentar

Kva er poenget med å legge igjen symbol over heile Youtube og internett?

Og kvifor er dette så viktig? Dersom illuminati eksisterer og er den organisasjonen du skal ha det til, er vel kor mange skjulte symbol du finn i musikkvideoar på Youtube det minste problemet?

Lenke til kommentar

Nøyaktig det samme som dere kaller meg eller anklager meg for kan jeg si om dere. Bare fordi det er mange av dere og få av oss så betyr det absolutt ikke at vi har feil og dere har rett.

Ja om du ikke skjønner korrelasjonen mellom det hele så gidder jeg bare ikke as...

Det er jo akkurat slike ting du bør forklare, om du skal ha sjans til å overbevise oss som ikke skjønner det ...

Lenke til kommentar

Det er nettopp dette som gjør det så vanskelig for meg å tru på illuminati.

Dere kommer aldri med noen beviser eller argumentasjon, kun påstand etter påstand etter påstand.

Hvorfor skulle en hemmelig organisasjon legge ut hint om deres eksistens overalt?

Lenke til kommentar

Uklart om du tuller eller ikke. Men hva mener du med verdensherredømme?

Og har de ikke allerede klart dette? De styrer vell alle verdens mektigste politikere, regner jeg med?

Kan de ikke avsløre seg selv snart? Hva mer vil de oppnå?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Vel, jeg er sannelig ikke sikker selv. Verdensherredømme har blitt nevnt et par ganger her i tråden dog. Jeg ville vel også trodd at de allerede har klart dette, men da er kanskje målet å beholde dette. Det gjør imidlertid at Illuminatis eksponeringsbehov bare blir mer uforståelig.

Lenke til kommentar

At du ikke hadde giddet hadde gjort meg veldig glad, da hadde vi sluppet søppelet som er tråder som denne.

Men altså, mener du at en del av Illuminati sin grand plan er å gjøre ungdommer til dårligere mennesker vha. dårlige rollemodeller?

Jeg vil komme med et tips til deg forumveileder. Ikke gå inn i tråder som du mener er søpletråder men heller hold deg langt vekk.

Vanskelig?? Nei, burde jo ikke være det! :) :) :) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...