Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Ta denne artisten Kesha og hennes videoer. De og Gaga og Madonna og Rihanna og Beyonce er stappfulle av sataniske ritualer og hint og også åpenlyse symboler.

Hvordan kan dere si noe annet?? Kesha ser ut som en sliten utfesta kokainhore og dette er liksom idolene til ungene våres??

http://www.youtube.com/watch?v=N1g-8sgjdIU

http://www.youtube.com/watch?v=OnWwjM07yCk

Syns dere helt ærlig at det ikke er noe veldig rart med f.eks denne videoen?? Seriøst??

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vell det som er tiltrekkende med konspirasjonsteorier. Det å bryte ut av normen, føle at man vet noe andre ikke vet.

Ja, jeg personlig er så sensasjonslysten at jeg bruker timer på timer for å overbevise fremmede folk og timesvis for å finne stoff om det for å vise frem, når jeg bruker en helt anonym bruker...

Ja da får jeg mye igjen for det gitt!!

ps. Dette illuminati greiene får fler og fler øynene opp for og heldigvis er det ikke alle som er så trangsynte som visse her og nekter å se hva som er rett foran trynet dems.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Ta denne artisten Kesha og hennes videoer. De og Gaga og Madonna og Rihanna og Beyonce er stappfulle av sataniske ritualer og hint og også åpenlyse symboler.

Hvordan kan dere si noe annet?? Kesha ser ut som en sliten utfesta kokainhore og dette er liksom idolene til ungene våres??

Syns dere helt ærlig at det ikke er noe veldig rart med f.eks denne videoen?? Seriøst??

Men hvorfor står Illuminati bak? Symbolene dere mener Illuminati står bak er så vage at du kan finne de omtrent overalt, bare man leter.

Like dumt som at jeg sier at tallet 3 er romvesenes symbol. Og alle steder tallet 3 forekommer er en del av en konspirasjon.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere, gå inn selv på youtube og søk etter "kesha gonna die young", så vil dere komme til den offisielle VEVO musikkvideoen hennes og hva består den kommentaren der som har høyest rangering av??

Ja, gå inn og se selv!

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Men hvorfor står Illuminati bak? Symbolene dere mener Illuminati står bak er så vage at du kan finne de omtrent overalt, bare man leter.

Like dumt som at jeg sier at tallet 3 er romvesenes symbol. Og alle steder tallet 3 forekommer er en del av en konspirasjon.

Syns du kesha symbolene er vage? Jeg må bare sjekke hvor du er mentalt, om du har bestemt deg for at dette er piss eller om du faktisk tror på det om du får det servert på gullfat..

Ja, faen! Nå overbeviste du meg! Selvsagt er det illuminati! 29 likes på YouTube! Trenger vi mer bevis?

Greit, nå vet jeg hvor du er. Du er ikke en jeg gidder bruke tid på. Takk og farvel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har gjort Illuminati spennende og salgbare. Selvsagt vil talentløse kommersielle artister utnytte det for å tjene penger.

Jeg skulle kanskje ha sukket over ungdommens valg av idoler, men jeg vokste opp med Keith Richards og co og hadde "Sympathy for the devil" som favorittlåt, så jeg har vel ikke noe jeg skulle sagt.

Hva er rart med den? Popartister (og andre kunstenere før dem) har da alltid flørtet med det okkulte.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men ulikt deg/dere så ser jeg/vi utenfor boksen av hva nyheten propper inn i oss. Da er oddsene større for å finne ut mer og hva som er reelt enn å bare motta og godta der dere blir fortalt.

Som en flokk i en kirke.

Hurra for de som bryter ut!

Dette er jo missforståelsen. Jeg ser også utenfor boksen, og er veldig kritisk til mye av det vi ser i mediene. Men det betyr ikke at jeg tolker absolutt alt som bevis på en kjempekonspirasjon som jeg ikke har ett eneste håndfast bevis for.

Lenke til kommentar

På hvilken måte er utseendet hennes relevant for Illuminati med mindre hun ser ut som en vær eller tallet 13?

Og den videoen greier jeg ikke ta seriøst, etter at han rett ut sa at han ønsker kesha(?) død. Han mistet plutselig all rett til å forkynne rett og galt.

Lenke til kommentar

Dette er jo missforståelsen. Jeg ser også utenfor boksen, og er veldig kritisk til mye av det vi ser i mediene. Men det betyr ikke at jeg tolker absolutt alt som bevis på en kjempekonspirasjon som jeg ikke har ett eneste håndfast bevis for.

Nei jeg tolker da ikke alt som det heller, det er det "dere" som har gjort dere opp en mening om! Eller fått en forestilling om.

Det er uten tvil at det er noe veldig rart med det hele.

Lenke til kommentar

På hvilken måte er utseendet hennes relevant for Illuminati med mindre hun ser ut som en vær eller tallet 13?

Og den videoen greier jeg ikke ta seriøst, etter at han rett ut sa at han ønsker kesha(?) død. Han mistet plutselig all rett til å forkynne rett og galt.

Men sett bort ifra hva han sier, du ser vel at det er en satanistisk video?

Utseende hennes er jo ganske så aktuelt når våre døtre og sønner skal ha henne som rollemodell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...