Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Kilden er informativ

http://gnostictemplars.org/

Dette er profesjonelle debunkere, eller horer på norsk

http://forgetomori.com/

Så dine kjelder; konspiratorikere, religiøse, ekstremistar, profetar, medlem av diverse lugubre ordener osv... er gode og informative kjelder, mens dei som motbeviser alt det som blir dikta opp er horer?

Takk og farvel. Dette er som å diskutere gud med ein religiøs type frå Texas.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Du ble tatt på fersken her. Kan ikke huske at noen som helst her har snakket om "jøder".

For noe svada :( Hvordan startet frimurerne?

Opprinnelig valgte murere å tilby hverandre gratis kost og losji når de dro rundt på oppdrag. Dette fortsatte med et innvielsesrituale som brukes den dag i dag på de fleste arbeidsplasser. Innvielsesrituale og interne løsninger varierte totalt etter hvilken gruppe som samarbeidet. Etterhvert så ble samarbeidet utvidet mer og mer, og folk ville ta del i de fordelene som murerne etablerte seg imellom.

Lenke til kommentar

Så dine kjelder; konspiratorikere, religiøse, ekstremistar, profetar, medlem av diverse lugubre ordener osv... er gode og informative kjelder, mens dei som motbeviser alt det som blir dikta opp er horer?

Takk og farvel. Dette er som å diskutere gud med ein religiøs type frå Texas.

Dette er kjennetegnet på alle konspirasjonsteoretikere. Kilder som støtter opp om det de mener er objektive, mens kilder som sier det motsatte er en del av konspirasjonen mot dem. Det er umulig å argumentere med noen som kun ser det de vil se. All logikk kastes ut av vinduet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Da vil vi alle få valget mellom "Obama" eller "Romney". Hvis vi stemmer Obama får vi mere krig i Syria, og hvis vi stemmer Romney får vi mere krig i Syria. Hvorfor resultatet blir det samme er logisk, "Obama" vil være illuminati, og "Romney" vil være illuminati.

Kilder som støtter opp om det de mener er objektive, mens kilder som sier det motsatte er en del av konspirasjonen mot dem.

Hva er "konspirasjonen" i denne tråden?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Dette er kjennetegnet på alle konspirasjonsteoretikere. Kilder som støtter opp om det de mener er objektive, mens kilder som sier det motsatte er en del av konspirasjonen mot dem. Det er umulig å argumentere med noen som kun ser det de vil se. All logikk kastes ut av vinduet.

Vel, rent objektivt sett, er det ikke bare konspirasjonsteoretikerne som opptrer slik, spesielt ikke på internett. Før man logger seg på har man allerede gjort seg opp en mening, og ingenting noen på internett sier kan endre på det. Hvis man merker at man begynner å tvile på sin egen overbevisning logger man bare av.

Lenke til kommentar

Illuminati representert gjennom politikorpset? "Ja" sier du sikkert nå. "Illuminati er overalt". Vel, da blir det plutselig skremmende lett for deg å forklare det.

Jeg elsker slike teorier som dette, kun fordi jeg fascineres av menneskets fantasi.

*Shit, har dere sett hvor syyykt likt ordet fascineres er fascist på norsk?? Hva betyr det??!!

Lenke til kommentar

Opprinnelig valgte murere å tilby hverandre gratis kost og losji når de dro rundt på oppdrag.

Ok, jeg vet hva safe house er for noe :) De trengte vel safe house når de dro ut på "veldedighet" ...

Ja, nei du har fullstendig missforstått hva som skjedde. Muslimene og jødene ødela de hellige stedene i Jerusalem og drev bort de kristne. Det var derfor Paven sendte korstoget ned til Jerusalem, muslimene og jødene kjempet i mot, men tapte. Hadde muslimene og jødene gjort det samme i dag, hadde resultate vært det samme, krig.

Knights Templar er ikke jøder

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Illuminati representert gjennom politikorpset? "Ja" sier du sikkert nå. "Illuminati er overalt". Vel, da blir det plutselig skremmende lett for deg å forklare det.

politi = "illuminati"-yrke ... vel og merk på sjefsnivå

Jeg har stilt meg selv spørsmålet, hva er utenfor "illuminati"

Finnes det et land de ikke opererer i?

Finnes det en bransje de holder seg vekk fra?

(noen sier at alle vannverk i Norge nå er er underlagt EU-direktiver :( .

Herregud, vårt vann var privat. Nå er det underlagt EU ??

Nå kan vi bli anmeldt for å ikke ta vannprøver året gjennom ?? )

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kan du komme med noen egne reflekterte argumenter, eller er dette temaet så vagt at det kun eksisterer grunnet påstander som virker sannsynlige?

Du ber om at TS ikke skal komme med fakta-materiale, men med påstander ??

20120628-174040.jpg

Så skal du si at dette bare er påstander og ikke fakta

(det neste blir at det ikke er tillatt å komme med linker)

Det er positivt at TS ikke påstår noe hun ikke har dekning for ... slik man lærer på universitet.

Da blir det ikke noen debatt? Nei vel. Greitt for meg.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du ber om at TS ikke skal komme med fakta-materiale, men med påstander ??

a>

Så skal du si at dette bare er påstander og ikke fakta

(det neste blir at det ikke er tillatt å komme med linker)

Ah, den kunne tolkes feil ja.

Jeg hadde håpet at TS kunne komme med argumenter hentet fra kilder. Ikke bare postet alt en kommer over i an mass.

Når det bare blir postet uten noen særlig argumentasjon så har jeg tungt for å ta det seriøst eller for sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er de selvsagt ikke. Og det gjelder det du tror du ser også...

Geir :)

Ja, men ulikt deg/dere så ser jeg/vi utenfor boksen av hva nyheten propper inn i oss. Da er oddsene større for å finne ut mer og hva som er reelt enn å bare motta og godta der dere blir fortalt.

Som en flokk i en kirke.

Hurra for de som bryter ut!

Lenke til kommentar

Og jeg vil si at det som kommer frem her, mye av det er ikke så veldig koko og SPIK SPENNA SPINNVILL informasjon/teorier/tolkninger som det dere vil fremstille det som.

Men selvsagt blir man stemplet som gal og lettlurt når man ikke følger normen. Men det behøver da absolutt ikke bety at man ikke har rett.

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...