Gå til innhold

Illuminati - Ikke kun en konspirasjonsteori. Våkn opp!

Kvinnen

Anbefalte innlegg

Når vi først er inne på dette med tilfeldigheter kan jeg vel påpeke tilfeldigheten som ligger bak at korset er kristendommens symbol. At Jesus ble hengt opp på korset er hele grunnen til at korset har blitt tatt inn i varmen. Hva om han hadde blitt hengt opp på en ramme som lignet mer på X? Da ville symbolet vært en X. Hva om han ble hengt opp på en T? Da ville symbolet vært en T. Han kunne blitt hengt opp på en O, I eller V for den saks skyld. Hva om han ble svidd i en elektrisk stol (til tross for at dette aldri kunne skjedd)?

Greit nok at han faktisk ble hengt på et kors, men det betyr ikke at alt som ligner på et kors i ettertiden er i en sammenheng..

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden har Beyonce på seg en Baphomet ring og kostyme? Hun som er så jævlig kristen og greier??

beyonce-baphomet-ring.jpg

bcopy5.jpg

Hvorfor har han ene Jonas fyren på seg en satanistisk skjorte med Aleister Crowley avbildet på? driver ikke de og babler om den kristne troa si og greier hele tida?

Picnik+collage.jpg

Mote? Glem det. Hvorfor skulle en så kristen fyr som det her sporte rundt med noe som representerer alt det han angivelig ikke støtter og som går imot alt han liksom støtter?

jay-z-aleister-crowley-jay-z-do-what-thou-wilt.jpg

Og så litt annet snacks å tygge på:

templar-knights1.jpg?w=950

lady-gaga-allejandro-norway-shooting-bombing-anders-behring-breivik-freemason-knights-templar-illuminati-killing-murder-bomb-youth-camp-oslo-occult-bohemian-grove-jay-z-rihanna-beyonce-amy-winehouse-devil-satanic.jpg

0.jpg

Malta+Norway+Knights+Templar+SCC-AIPub-A-l%C3%B8pet-stor-ray.jpg

1000-faces-of-anders-breivik.png?w=450&h=318

Knights+Templar+and+Freemasonry.jpg

Endret av Kvinnen
Lenke til kommentar

Ligner det egentlig, eller er det fantasien din som har fått for stort spillerom? Så vidt jeg vet er det mest brukte kristne korset et der en én av "armene" på korset er vesentlig lengre enn de andre, mens de på fredssymbolet er mer eller mindre like lange, mer som et brukket plusstegn. Kanskje designeren i stedet for å være satanist var utrolig lei av matematikk, eller bare negativ?

Lagt til: Forresten, hvordan sprer man et budskap ved hjelp av symboler, dersom symbolikken er ukjent? Da sprer man jo bare symbolet, og ikke budskapet. Om jeg omgir meg med symboler som satanister i all hemmelighet har kommet fram til betyr ikke det at jeg på noen måte er enig i deres budskap, eller at jeg med tiden blir det takket være symbolene.

Altså, hvordan skaffer Illuminati seg innflytelse ved å spre sine symboler?

Det er vel heller mer det at de får ego sitt massert via å flashe sitt budskap for verden konstant foran oss godtroende sauer.

De viser sin troskap til satan. De håner oss vanlig folk i gata ved dette.

Er det inntrykket jeg har fått.

Lenke til kommentar

Det jeg stusser litt på er at på tross av at man ikke har noen førstehåndskilder innenfor dette miljøet eller har noe som helst håndfast, så vet man fryktelig mye om motivasjonen og ønskene deres? Er det ikke litt rart når man ikke har ett eneste håndfast bevis at man fortsatt kan være så sikker på hvem/hva og hvorfor Illuminati er?

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å lese gjennom tråden igjen for å kanskje finne svar, så kanskje du kan hjelpe meg med å forstå sammenhengen mellom det satanistiske Illuminati og de kristne frimurerne?

Ting som dette lekker ut til verden via insidere og ex illuminatister og frimurere og slikt.

Hvor får man så tak i denne informasjonen? Det har jo blitt gjentatt gang på gang at man ikke skal stole på media, så om du ikke har informasjonen direkte fra kilden kan du jo ikke tro på den.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Ting som dette lekker ut til verden via insidere og ex illuminatister og frimurere og slikt.

Ja gjør det egentlig det? Er det noen som har stått frem og fortalt hva Illuminati driver med? Isåfall hvem?

For ordens skyld tenker jeg ikke da på en anonym blogg men ett menneske som har brutt ut av konaspirasjonen. Man skulle jo tro det var noen i en så gigantisk konspirasjon som fikk samvitighetskvaler

Lenke til kommentar

Slutt å troll a.. Blir for dumt.

Det er i aller høyeste grad relevant. Mennesker har en tendens til å prøve å lage mening ut av ting de ikke forstår. Jeg fant en nettside som forklarer dette bedre enn hva jeg klarer, som også tar for seg videoen du linket til: http://forgetomori.com/2009/science/obama-yes-we-can-thank-you-satan/

Sjekk også her: http://www.lifesci.sussex.ac.uk/home/Chris_Darwin/SWS/

hør først på SWS-filen, så original, så SWS igjen. Dette er også linket og forklart i forrige link.

Lenke til kommentar

Har det i hele tatt noe å si hva Illuminati mener fredssymbolet symboliserer, når 99,9999% av verdensbefolkning forbinner det med fred?

Det symboliserer det massen mener det symboliserer.

Godt poeng. Se bare hakekorset som nazistene brukte. Så og si alle forbinder det med Hitler og nazisme - egentlig er det et gammelt symbol fra buddhismen/hinduismen. Man kan se symbolet på skoler og andre type bygg i Asia, men det gjør dem ikke til nazister...

Hehe, det er vel en eksfrimurer som har turt å gi ut en bok om hva som skjedde bak de lukkede dører? Ut av hvor mange medlemmer i Norge det har vært, så har en turt det, han har sikkert ikke sagt alt heller.

Videre Kvinnen, hvordan forventer du at vi skal tror på det du sier, når du presenterer argumentene tildels uten logisk argumentasjon og påstandene dine er svake - de blir lett knust av enkle søke på Google hos troverdige kilder.

Det hjelper ikke akkuart på din ethos at du kaller andres innlegg for blæææ og kaller personer for sauer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt poeng. Se bare hakekorset som nazistene brukte. Så og si alle forbinder det med Hitler og nazisme - egentlig er det et gammelt symbol fra buddhismen/hinduismen. Man kan se symbolet på skoler og andre type bygg i Asia, men det gjør dem ikke til nazister...

Hehe, det er vel en eksfrimurer som har turt å gi ut en bok om hva som skjedde bak de lukkede dører? Ut av hvor mange medlemmer i Norge det har vært, så har en turt det, han har sikkert ikke sagt alt heller.

Videre Kvinnen, hvordan forventer du at vi skal tror på det du sier, når du presenterer argumentene tildels uten logisk argumentasjon og påstandene dine er svake - de blir lett knust av enkle søke på Google hos troverdige kilder.

Det hjelper ikke akkuart på din ethos at du kaller andres innlegg for blæææ og kaller personer for sauer.

Det betyr at enten han har ingen bevis og logiske argumenter eller har det vanskelig å uttrykke dem til de ikke troende sauer vi er.

LIkevel må vi huske på faktum at selv om det ikke finnes bevis på noe, så tar han feil, bare at det ikke finnes god nok bevis.

Lenke til kommentar

Det betyr at enten han har ingen bevis og logiske argumenter eller har det vanskelig å uttrykke dem til de ikke troende sauer vi er.

LIkevel må vi huske på faktum at selv om det ikke finnes bevis på noe, så tar han feil, bare at det ikke finnes god nok bevis.

Sant, sant.

Vi kan ikke bevise det, men vi kan heller ikke motbevise det, derfor må det eksistere noe som kan enten motbevises eller bevises..?

Lenke til kommentar

Og jeg lurer fremdeles på hva som er så følt med Illuminati?

Av det jeg har fått med meg er de for å skape en bedre verden gjennom vitenskap og teknologi. Det høres egentlig veldig bra ut.

Tror denne ordbruken ligger nær opp til virkeligheten (enten kilden er pro eller kontra)

http://gnostictemplars.org/

4. We teach that there are many spiritual paths involving purification and transformation that open people up to their latent gnosis. These teachers of the Goddess Tradition taught literally hundreds of different paths that culminate in gnosis. Each path was designed for a specific temperament.

5. When enough people have opened their hearts and centers of gnosis, and are experiencing true spirituality, all dogmas will then dissolve, and a one-world spiritual tradition will become a reality

"gnosis" ?

gnosis-secret-gate-eden-320x180.png

Det jeg stusser litt på er at på tross av at man ikke har noen førstehåndskilder innenfor dette miljøet eller har noe som helst håndfast, så vet man fryktelig mye om motivasjonen og ønskene deres? Er det ikke litt rart når man ikke har ett eneste håndfast bevis at man fortsatt kan være så sikker på hvem/hva og hvorfor Illuminati er?

Kilden er informativ

http://gnostictemplars.org/

Det er i aller høyeste grad relevant. Mennesker har en tendens til å prøve å lage mening ut av ting de ikke forstår. Jeg fant en nettside som forklarer dette bedre enn hva jeg klarer, som også tar for seg videoen du linket til: http://forgetomori.c...hank-you-satan/ ...

Dette er profesjonelle debunkere, eller horer på norsk

http://forgetomori.com/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...