Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Tegnet som representerer fred/peace f.eks. Hva er det egentlig? Jo, det er egentlig et opp ned kors som er ødelagt, kort fortalt. Det er et opprør/hån mot religionen og det har blitt "markedsført" som fredstegnet så man skal få spredt symbolet mye. Men egentlig er det satanistisk. Det samme er dette V-tegnet man gjør med hånda for å symbolisere fred. Nei, nå er du litt på villspor her. Hvilket tegn er det du egentlig tenker på? V med fingrene? Det har flere bruksområder. I England og Australia er det en fornærmelse å bruke V-tegnet med utsiden av hånden mot den som ser. Det kan også bety to. Eller "Victory". Eller bokstaven V når man staver på tegnspråk i USA. Men som fredstegn? Ikke før i 1960 ble det adoptet som et tegn for fred. Og Peace-tegnet kan du lese om her. Kort fortalt; Det handler om atomvåpen. Endret 9. desember 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Tro hva du vil så får jeg tro hva jeg vil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 For en som ikke er religiøs, er du veldig opptatt i misbruk av religiøse ikoner. 2 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 misbruk, det er det du har fått for deg. Er man en sau som tror blindt på det som blir skrevet og sagt om ting så kan man nok se på det sånn ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kan du da bortforklare meningen bak Peace-tegnet? Som du kanskje ser, hvis du har besøkt lenken, så er Peace-tegnet rett og slett "ND", eller Nuclear Disarmament. Det ble laget i den tiden vi var i det som kalles "den kalde krigen", som var en enorm frykt for atomkrig. Dette burde du vite, siden du til og med er eldre enn meg. 2 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 "bææææ" er det jeg leser utifra innlegget ditt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Flag Semaphore ND: Det er fritt frem å motbevise meg, men å si "bææ" og lignende er bare med på å ødelegge din egen troverdighet. Flere og flere vil stemple deg som et troll, og ingen vil tro på deg. Var det ikke du som ønsket at vi skulle tro på deg? 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Lucifer er fremdeles en jødisk engel, som de kristne har gitt skylden for mye tull. Det er morsomt at de kristne misrepresenterer den jødiske tro som de baserer sin religion på... Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 med det mener jeg jo at folk flest er godtroende sauer. Det er ikke det at jeg ikke tar dere seriøst eller deg, men omtrent alt jeg kommer med her blir jo slått ned på og latterliggjort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 men omtrent alt jeg kommer med her blir jo slått ned på og latterliggjort. Merkelig det der. 6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Disse merkelige ritualene og sermoniene de holder er helt idiotisk latterlig å se på, forbanna iditoer sier jeg bare. Voksne folk som holder på sånn som i denne videoen her :nei2: Jeg syns det hele bare er jævlig irriterende. http://www.youtube.com/watch?v=GtBT5gthmA8 Voksne folk går i kirka og er like idiotiske der inne og. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja det er sikkert og visst. Og det rare er at det blir sett på som greit bare fordi det er mange som gjør det samme tullet og tror på det samme. Sauer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er mye rart i samfunnet ellers som er "greit" fordi mange gjør det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Der er vi enige. Forskjellen på deg og meg er at jeg ikke benytter de samme triksene som religion benytter seg av for å overbevise meg selv om at Illuminati er reellt og ent russel Det er omtrendt like mange bevis for religion sin sannhet som det er for Illumitnati. Hadde du faktisk klart å komme med beviser og kilder som gav mening hadde jeg trodd deg, men det er bare blabber alt sammen. For ikke å snakke om at alle som "vet utenfor all tvil at Illuminati eksisterer har forskjellige forklaringer. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Er ikke rart alt du sier blir slått ned på og latterliggjort. Folk hadde respektert meningene dine om du også respekterte dems. Og du er jo heller ikke åpen for diskusjon rundt dette, uansett hvilke argumenter folk kommer med så overser du dem.. Hvilket får meg til å lure på hvorfor du startet en tråd rundt dette på et diskusjonsforum. Forventet du at bevis som veldig lett kan se ut som tilfeldigheter skulle overbevise alle? For det må du da være enig i, veldig mye av "bevisene" dine virker veldig fremtvunget. Og nå må du snart slutte å poste videoer fra youtube, illuminati styrer jo media. Og forresten, du virker ikke mer seriøs eller mindre gal når du begynner å kalle folk for sauer. Endret 9. desember 2012 av Rotaderp 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Tegnet som representerer fred/peace f.eks. Hva er det egentlig? Jo, det er egentlig et opp ned kors som er ødelagt, kort fortalt. Det er et opprør/hån mot religionen og det har blitt "markedsført" som fredstegnet så man skal få spredt symbolet mye. Men egentlig er det satanistisk. Det samme er dette V-tegnet man gjør med hånda for å symbolisere fred. Det hadde vært lettere å forholde seg til påstandene dine om du dokumenterte dem på en eller annen måte. Vi har designerens egen forklaring, som er en helt annen. Man kunne tenke seg at han lyver, men da må du nesten begrunne hva slags motiv han skulle ha for å gjøre det. Geir Endret 9. desember 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Dokumenterte påstandene mine ja, det er nok en google jakt jeg ikke orker å gå inn i da det jeg påstår her i tråden er min forståelse av ting og tolkning og hva jeg har lært av tidligere research. Det jeg vil her er bare å legge frem det jeg mener er riktig og så får folk avgjøre selv hva de vil tro på. Det er ikke alt som kan dokumenteres rundt dette tema fordi det er hemlighetsholdent mye av det. Men man kan jo følge med på tegn og symbolikken og det som blir sagt og gjort av folk og legge sammen to og to Om peace tegnet ikke opprinnelig var ment som satanistisk (noe jeg tviler på at designeren ville innrømmet uansett) så blir det ihvertfall brukt som det i mange tilfeller. Jeg er av den tro at det tegnet ble laget for å spre satanisme gjennom falsk budskap. Uansett hva som blir påstått av en evt designer. Det er jo et ganske så rart sammentreff vil jeg si, at det ligner et opp ned kors som er brukket, og det skal representere fred og kjærlighet? jaja.. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg ikke noe fan av udokumenterte påstander selv, men akkurat i dette tilfellet så er det spesielt. Det mener nå jeg ihvertfall. Endret 9. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Det er jo et ganske så rart sammentreff vil jeg si, at det ligner et opp ned kors som er brukket, og det skal representere fred og kjærlighet? jaja.. Ligner det egentlig, eller er det fantasien din som har fått for stort spillerom? Så vidt jeg vet er det mest brukte kristne korset et der en én av "armene" på korset er vesentlig lengre enn de andre, mens de på fredssymbolet er mer eller mindre like lange, mer som et brukket plusstegn. Kanskje designeren i stedet for å være satanist var utrolig lei av matematikk, eller bare negativ? Lagt til: Forresten, hvordan sprer man et budskap ved hjelp av symboler, dersom symbolikken er ukjent? Da sprer man jo bare symbolet, og ikke budskapet. Om jeg omgir meg med symboler som satanister i all hemmelighet har kommet fram til betyr ikke det at jeg på noen måte er enig i deres budskap, eller at jeg med tiden blir det takket være symbolene. Altså, hvordan skaffer Illuminati seg innflytelse ved å spre sine symboler? Endret 9. desember 2012 av HansiBanzi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå