Anvlaibar Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis man stokker om på og bytter om noen bokstaver i 'Anulaibar' blir det 'Illuminati'. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hønseloisa blir Magda om man vrir og vender på bokstava! 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Må si det hadde vært mer truende om det ikke kom noen respons på Anulaibar sin post! Mannen er ikke bare skummel, han er Norges største illuminati- og konspirasjonsteoretiker. For artig lesestoff, som blant annet 70 bloggposter om konspirasjoner om at Pizza Grandiosa bruker menneskekjøtt på pizzaen, sjekk ut http://johncons-mirror.blogspot.no/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Trodde Illuminati ringte på døren i dag og skulle drepe meg, pga. jeg vet for mye om deres organisasjon og virksomhet og metoder. Var bare Dolly Dimples Flaks! 5 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Trodde Illuminati ringte på døren i dag og skulle drepe meg, pga. jeg vet for mye om deres organisasjon og virksomhet og metoder. Var bare Dolly Dimples Flaks! Jeg håper virkelig ikke du spiste pizzaen!!! Se her: Her ser du logoen deres som helt tydelig består av tre trekanter eller pyramider. Disse tre pyramidene satt sammen utgjør en større pyramide: Tenk (u)hellig treenighet, Satans og Illuminatis mindcontrol-tall 666. Ikke åpne opp for dem neste gang! 6 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Mannen er ikke bare skummel, han er Norges største illuminati- og konspirasjonsteoretiker. For artig lesestoff, som blant annet 70 bloggposter om konspirasjoner om at Pizza Grandiosa bruker menneskekjøtt på pizzaen, sjekk ut http://johncons-mirror.blogspot.no/ So I think that the International Wiki-comunity should have a look at what's > going on, at Norwegian Wikipedia. Dette fattet min interesse. Noe kjennskap? Trodde Illuminati ringte på døren i dag og skulle drepe meg, pga. jeg vet for mye om deres organisasjon og virksomhet og metoder. Var bare Dolly Dimples Flaks! Man spøker ikke med de folkene, ikke engang om man heter Putin eller Chavez. Det kan bli hjerteinfark før man vet ordet av det, eller uhelbredelig virusinfeksjon i lever (Christopher Story). Eller at man hopper ut av vinduet dagen før man skal gifte seg ... bare fantasien setter grenser. Det beste er at man holder seg inne med dem av hensyn til barna Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Man spøker ikke med de folkene, ikke engang om man heter Putin Ikke en gang om man heter Dolly! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Auda haha, faen! Avslørt av Disney! Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Og så et eksempel på disinformasjon http://www.google.no...,r:17,s:0,i:134 Kan det stemme at Romerike er en illuminati-bastion i Norge? fra http://www.johncons-...or.blogspot.com -- Selvfølgelig "tilfeldig" hårsveis her Fra hjemlige forhold Masse symboler her http://olepetergalaa...-john-woodcock/ Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dette er en scene som det ligger mye i sier de som har greie på symbolisme Hva ser dere... et kyss? Jeg ser to (avdanka) sangere som desperat prøver å sjokkere og holde seg relevante. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 haha, faen! Avslørt av Disney! Finner jo klart 666 i logoen til WaltDisney: De er mer med i det enn vi aner! 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Tror det kanskje ligger noe i de symbolene som TS viser til. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Rihanna i pakt med djevelen? http://p3.no/musikk/tag/illuminati/ Hvem vet Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Just saying... Her er meningen at vi skal tro at feil form er "symbol" Jeg ser to (avdanka) sangere som desperat prøver å sjokkere og holde seg relevante. De kristne ser "homoseksualitet", Freeman var insider (24:00) youtube Sex Cult - Britney Spears, Madonna & Anna Nicole Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Selvsagt regnet jeg med at det jeg kom med skulle bli latterliggjort og slått ned på, men jeg har ihvertfall brukt tid på førsteposten for å gi folk et inntrykk av symbolisme. Men det er jo alltid noen som skal gjøre sitt ytterste for å få en til å se dum ut og overdrive slik flere gjør her. Nok om det. Se på 01:28 i denne videoen så vil man se øyet på veggen inni dette losjebygget. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Veldig sjuke folk. Disse merkelige ritualene og sermoniene de holder er helt idiotisk latterlig å se på, forbanna iditoer sier jeg bare. Voksne folk som holder på sånn som i denne videoen her :nei2: Jeg syns det hele bare er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, øyet forekommer mange plasser i historien. Trekantøyet symboliserer den hellige ånd, gud og jesus. Derfor ikke særlig rart at det dukker opp her og der. Selv om buddhistene bruker Swastikaen, betyr det ikke at de er hemmelige nazister. Disse merkelige ritualene og sermoniene de holder er helt idiotisk latterlig å se på Det kan jeg være enig med. Religiøse ritualer er merkelige greier. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Tegnet som representerer fred/peace f.eks. Hva er det egentlig? Jo, det er egentlig et opp ned kors som er ødelagt, kort fortalt. Det er et opprør/hån mot religionen og det har blitt "markedsført" som fredstegnet så man skal få spredt symbolet mye. Men egentlig er det satanistisk. Det samme er dette V-tegnet man gjør med hånda for å symbolisere fred. Endret 9. desember 2012 av Kvinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå