Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er utrolig glad for at visse her legger til at jeg ikke er helt "borte". At jeg ikke har falt ut av en ufo liksom... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Å kalle deg for tilbakestående eller lignende blir bare tullete. I en diskusjon, skal man angripe innholdet i innlegget, ikke personen bak. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Til dere som ikke tror på Illuminati, så anbefaler jeg dere å se denne videoen med superkjendis Tila Tequila, kjent fra tøffe realityprogram som A Shot at Love og The Great Debate ta et oppgjør med Illuminati. http://www.youtube.com/watch?v=5lVSCWdxYVk 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Tuller du? Ble du ikke overbevist? Godt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) haha aldri hørt om dama, men kanskje ikke rart hun føler seg mistenkligjort eller overvåket etc. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=581293 Endret 8. desember 2012 av Mr.M Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Reply girl? (noen som brukes av andre) Kjenner henne ikke Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Nå har jeg faktisk lest gjennom hele tråden og jeg finner ikke ett snev av ny informasjon. Mange her oppfører seg ufint mot trådstarter, det skal jeg ikke nekte for, men ærlig talt stusset jeg når trådstarter "vet" og kan slå fast at "det ikke er tvil om" samtidig som vedkommende ikke har noe som ligner på bevis. Argumentasjonsrekken er særlig artig å følge med på, fordi man vet at Illuminati er ekstremt optatte av signaler og tegn (som du for det meste finner igjen andre steder, eksempelvis en vanlig dykkerhåndbok), dermed vet man ved å observere diverse tegn at "alle" er med på det, men samtidig er hvor man har det fra at Illuminati er så optatte av disse tegnene fra fortsatt en gåte. Med andre ord har man konkludert og dermed jobbet seg bakover for å finne hva man ønsker, selv om man ikke har klart å fylle hullene eller finne beviser. Nå bør det nevnes at jeg selv har blitt beskyldt for å være både hemmelig agent og jøde, så jeg er ikke overasket over at mange ser både spøkelser og gjennferd på høylys dag. 4 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) men samtidig er hvor man har det fra at Illuminati er så optatte av disse tegnene fra fortsatt en gåte. Både kabbalister og frimurere bruker symbolisme. Egyptisk mystisisme er noe at det jeg gjerne skulle ha fordypet meg i. At man kan utdanne studenter med hjelp av selve arkitekturen og symboler overalt har ikke jeg sett på norske universitet (de største av dem). Det ligger noen hundre år fram i tid, at man bygger universiteter som kirker. Ikke rart at det var 20 års ventetid på å bli opptatt til mystisismeskolen BTW - Det store maleriet i nasjonalbiblioteket er full av symbolisme Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Reagerer litt på avataren til trådstarter. En kvinne i en rød kjole er jo et kjent Illuminati-symbol. Jeg tror kanskje trådstarter er styrt av Illuminati. Men men. Så sånn er det. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Gåten er å bevise det negative. Påstår en at en hemmelighet eksistere som bare noe få vet noe om ,blir det umulig å bevise at den ikke eksistere. Det minner meg om heksejaktene i Salem, Massachusetts, stakkars jentene måtte bevise at de ikke var hekser. Det kunne de ikke selvsagt og mange døde. Det er grunnen til at hvert rettesystem i sivilisert land krever at bevisbyrdet ligger med de som mener vedkommende har gjort noe galt, ikke at vedkommene må bevise han IKKE gjorde noe galt. Problemet i en debatt mellom konspirasjonteoritikker og andre som ikke tror på konspirasjon teorien er at de blir alltid uenighet i kildene. Den ene krever troverdige vel etablert mainstream kilder mens den andre mener mainstream kildene deltar i konspirasjon teorien, bare noe få uavhengige youtube videoer kan bevise sannheten ( den andre siden mener selvsagt at youtube kilder ikke er troverdige) Slik situasjon gjør det umulig å holde saklig debatt, og resultatet er oftest usaklig personangrep mot hverandre. 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Reagerer litt på avataren til trådstarter. En kvinne i en rød kjole er jo et kjent Illuminati-symbol. Og hva er dette i din Avatar? Gåten er å bevise det negative. TS kunne gjerne ha tatt bilde for bilde slik at vi kunne ha fått "forklaringer" etterhvert, tilfeldig, tilfeldig, tilfeldig, tilfeldig, helt normalt, helt normal, speiderhilsen .... (man får jobben med å motbevise bilder = fakta i seg selv ...) Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) En vær? http://en.wikipedia.org/wiki/Baphomet The 19th century image of a Sabbatic Goat, created by Eliphas Lévi. http://secretarcana....ho-is-baphomet/ Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Både kabbalister og frimurere bruker symbolisme. Egyptisk mystisisme er noe at det jeg gjerne skulle ha fordypet meg i. At man kan utdanne studenter med hjelp av selve arkitekturen og symboler overalt har ikke jeg sett på norske universitet (de største av dem). Det ligger noen hundre år fram i tid, at man bygger universiteter som kirker. Ikke rart at det var 20 års ventetid på å bli opptatt til mystisismeskolen BTW - Det store maleriet i nasjonalbiblioteket er full av symbolisme Og her er vell kanskje litt av problemet? Dere kan proklamere at alt mulig rart er symboler for hva dere måtte ønske, den store bristen her er jo dere ikke har lyktes i å beise at det er slik det henger sammen. Dere peker på hender og føtter og sier at detter er beviser, men dere mangler mellomleddet som beviser nettopp dette. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Okay, gidder ikkje å lese 13 sider med forumposter, men seriøst, tegnet skuepelarane gjer står for OK... på friends with benefits coveret symboliserer dette sex.. Rock'n'roll tegnet kjem vell heller meir fram i metal, som ofte er satanisktisk, i alle fall veldig religiøs musikk. men joda, justin beiber er med å styre verden.. veldig trulig.. er nokk berre ein gimmick som bygde seg opp, fordi det såg tøft ut. kanskje eit medlem av illuminati starta gimmicken, men det betyr ikkje at alle som gjer dette i dag er illuminati. kostymene til artistene har alltid våre heilt på villspor, så dei ser eg rett og slett vekk i frå. Vist illuminati er så stort som du vil ha det til, og så godt etablert, så hadde det ikkje blitt styrt av dumme artista som synger om kor god ein er i senga, og kor lei seg man er fordi alle gutta suge... og om dette hadde våre tilfelle så hadde verda gått under for lenge sia... mulig at illuminati eksistera, men det blir ikkje styrt av halvt hjernedeue kjendisa. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Og her er vell kanskje litt av problemet? Dere kan proklamere at alt mulig rart er symboler for hva dere måtte ønske, den store bristen her er jo dere ikke har lyktes i å beise at det er slik det henger sammen. Dette er en scene som det ligger mye i sier de som har greie på symbolisme Hva ser dere... et kyss? Endret 9. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg tror kanskje trådstarter er styrt av Illuminati. Men men. Så sånn er det. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 *skummel mann* Må si det hadde vært mer truende om det ikke kom noen respons på Anulaibar sin post! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er du en reisende mann? Har du vært i østen før? Er nok en reisende mann, og har vært på Asiens store sletter et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå