Rampage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Makten i liberale demokratier er 3-delt mellom den lovgivende, utøvende og dømmende makt. 3 er et magisk tall som går igjen i eventyr. Ved samme logikk er det sterk sammenheng ved demokratier og eventyr? 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ta og se på de som er kjent idag.. Har de noe veldig eksepsjonelt talent enn andre? Nei. Så hvorfor blir de så berømt og andre med samme elelr bedre talent aldri slår gjennom?? ja, man kan lure på hvorfor. Det har alltid vært slik, fortidens talentløse stjerner har bare gått i glemmeboken fordi de ikke var noe å huske på. Mens de talentfulle slett ikke altid ble oppdaget av samtiden i gamle dager heller. Geir Tallet 13 har okkult betydning enten du liker det eller ei. Jeg liker det kjempegodt jeg. Hva hadde livet vært uten krydder? Du må gjerne svare på spørsmålet mitt du også: Hvor mange av disse 13 blodslinjene var aktuelle for snaut 240 år siden når man designet symbolet? Geir Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Makten i liberale demokratier er 3-delt mellom den lovgivende, utøvende og dømmende makt. 3 er et magisk tall som går igjen i eventyr. Ved samme logikk er det sterk sammenheng ved demokratier og eventyr? Hvilken logikk? Den du ikke greier å vise til? Jeg liker det kjempegodt jeg. Hva hadde livet vært uten krydder? Du må gjerne svare på spørsmålet mitt du også: Hvor mange av disse 13 blodslinjene var aktuelle for snaut 240 år siden når man designet symbolet? Geir Jeg vet ikke, men de hadde nok betydelig innflytelse da også. http://www.youtube.com/watch?v=4i3Dw8Cvg0o Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvilken logikk? Den du ikke greier å vise til? Den samme logikken som gjør at det okkulte tallet 13 gjør at de 13 koloniene som er utgangspunktet for den amerikanske seddelen og USA for den saks skyld har okkulte røtter. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Den samme logikken som gjør at det okkulte tallet 13 gjør at de 13 koloniene som er utgangspunktet for den amerikanske seddelen og USA for den saks skyld har okkulte røtter. USA ble grunnlagt av frimurere. Såpass har du vel fått med deg? Du har vel kanskje fått med deg at de er over snittet opptatt av numerologi, symboler og den slags også? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vet ikke, men de hadde nok betydelig innflytelse da også. Jeg anbefaler sterkt at du sjekker det ut. Betydningen av tallet 13 i 1776 står og faller på det. Geir Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg anbefaler sterkt at du sjekker det ut. Betydningen av tallet 13 i 1776 står og faller på det. Geir Alltid flere betydninger. En for den profane og en for den innvidde. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Og dette beviser hva eksakt? Jeg synes det er litt gøy når Bill Clinton spiser seg nesten til døde på den idiotmaten han og systemet står for Det samme med Cheney, han er vel snart bionic av alle operasjonene og kunstige legemsdelene. De skal lure alle sammen, og det gjør de så effektivt at de også lurer seg selv. Men hos Romney skulle alt være "økologisk" på eget kjøkken - han lærte vel av problemene kona fikk. Men Romney er garantert for Monsanto, mot merking av GMO-mat, forbud mot rå melk ... hele suppa..... det kan ta vi ta for gitt... som politisk plattform .. . Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vis innleggMagical Mystery Tour Guide skrev 8. desember 2012 - 15:02: Døde babyer. Jeg er ganske sikker på at det er dukker. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Første post på over 6 år gitt. 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg er ganske sikkker på at dette forumet er styrt av illuminati, og motstanden trådstarter møter er bare med på å underbygge mine spekulasjoner Den konklusjonen kan man ikke bare hoppe til ... Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Anyways, spennende tema. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Anyways, spennende tema. Så, hvem er du sockpuppeten til? Håper du bruker proxy. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Første post på over 6 år gitt. Ja, der har du beviset på hvor hysterisk morsom jeg er, som får folk til å poste på forumet etter seks år. Den konklusjonen kan man ikke bare hoppe til ... Irionen i dette innlegget er gigantisk. 7 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Den konklusjonen kan man ikke bare hoppe til ... Ja, det blir så klart for drøyt, resten av tråden tatt i betraktning. Endret 8. desember 2012 av HansiBanzi 3 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ja, der har du beviset på hvor hysterisk morsom jeg er, som får folk til å poste på forumet etter seks år. Jeg er enig. Jeg har faktisk ledd av både deg og enkelte andre opptil flere ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Så, hvem er du sockpuppeten til? Håper du bruker proxy. ? oO Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er det ett symbol også? 7 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg er ganske sikkker på at dette forumet er styrt av illuminati, og motstanden trådstarter møter er bare med på å underbygge mine spekulasjoner Den konklusjonen kan man ikke bare hoppe til ... Ja, det blir så klart for drøyt, resten av tråden tatt i betraktning. Kommentarene var mer positive enn man kunne forvente ... På skepsis.no ville TS vært erklært som mentalt tilbakestående forlengs Er det tillatt med slike tråder på VGD? Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå